Пичове, да не бъркате нещо,изказвам предположения, може и аз да бъркам, но на 1.9TD помпата си е чисто механична.Сигурни ли сте, че компютърът може да си говори с нея?!
При JTD моторите и тези като на моето Пунто 1.9d / Добло 1.9d,new Палио 1.9d/ да, но при 1.9TD, едва ли!
Мисля, че пак авансаторът който смениха прави проблеми.Иди при Явор във Вантотрейд![/quote]Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт
Collapse
X
-
Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервизdoofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
Коментар
-
Колега, ами къде да я оставя до понеделник? На някоя улица, където да не я намеря ли в понеделник?! Знаеш ли как съм я докарал от Горна баня до сервизите около 4-ти километър?! Предпочетох да стои Итала и в понеделник ще я взема и ще я закарам до Ванто, че е доста по-близко отколкото Горна баня :Dmasterkar написа:Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервизdoofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
Коментар
-
Благодаря ти hit-ko! Надяваме се по-често да посещаваш нашия форум :DЕто целия отговор на hit-ko на сайта му:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Същия проблем се получава от некоректна работа на клапана-авансатор или връзката към него, щом си работи нормално само на празен ход!Аз, не разбрах обаче, прави ли същия проблем ако я задържиш на определени обороти на място или не?Друга причина може да бъде дебитомера, който се хваща на компютър само когато е тотално дефектирал!И трето - датчика на дюзата на първи цилиндър - там задължително ще ти свети лампата с инжектораВсичко това обаче са предположения и случаи от практиката при подобен проблем и едва ли някой може да ти посочи конкретната причина дистанционно, всичко опира до това някой компетентен да я погледне, да каже това е , и като го смени да реши проблема!hit-ko написа:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
Коментар
-
Направо ако питаш мен търси някой познат от Ямбол да му отидеш на гости ...doofiat написа:Благодаря ти hit-ko! Надяваме се по-често да посещаваш нашия форум :DЕто целия отговор на hit-ko на сайта му:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Същия проблем се получава от некоректна работа на клапана-авансатор или връзката към него, щом си работи нормално само на празен ход!Аз, не разбрах обаче, прави ли същия проблем ако я задържиш на определени обороти на място или не?Друга причина може да бъде дебитомера, който се хваща на компютър само когато е тотално дефектирал!И трето - датчика на дюзата на първи цилиндър - там задължително ще ти свети лампата с инжектораВсичко това обаче са предположения и случаи от практиката при подобен проблем и едва ли някой може да ти посочи конкретната причина дистанционно, всичко опира до това някой компетентен да я погледне, да каже това е , и като го смени да реши проблема!hit-ko написа:Първото което ти препоръчвам и можеш да го направиш сам е да провериш целия въздухопровод, дали не се запушва от нещо, понеже когато е на празен ход консумира малко въздух, но като се натовари му трябва дебит!Останалите верии съм ти ги обяснил на отговор с сайта ми!
Коментар
-
Нерде Ямбол, нерде Стамбулdoofiat написа:По-добри познати от майка ми и баща ми в Ямбол нямам
Как се стига до Ямбол обаче с кола с такъв проблем - това са 320 км.
Нали е застрахована тая кола време е да е пообереш малко и да я пратиш с 200 в някои стълб
Иначе не те виждам набълбукал си се здраво с нея
A3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
Е щом си я оставил там "на паркинг" бива!doofiat написа:Колега, ами къде да я оставя до понеделник? На някоя улица, където да не я намеря ли в понеделник?! Знаеш ли как съм я докарал от Горна баня до сервизите около 4-ти километър?! Предпочетох да стои Итала и в понеделник ще я взема и ще я закарам до Ванто, че е доста по-близко отколкото Горна баня :Dmasterkar написа:Е не можа ли да изчакаш до понеделник, та я остави в Италсервизdoofiat написа:Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
! Ядосах се като го прочетох! Всъщност ти и съчувствам за проблемите - дано все пак се решат скоро!
Останах с впечатление, че си я закарал там на ремонт от първия ти пост?!
Ама крайно време е да й "прочетеш едно конско" на тази Брава - докога ще си играе с търпението ти?!
Или да се взема в ръце - или нови "обувки" другото лято?
Коментар
-
Aбе колега незнам,ти си знаеш.Аз лично ако дам като тебе толкова пари за ремонти бих я пратил с 200 в насрещното или ще и намажа ските.Тва кола ли е ти с таксита да беше ходил нямаше да се набълбукаш толкова,НО ВСЕ ПАК ТИ СИ ЗНАЕШdoofiat написа:Служила ми е вярно 40 000 км - не мога да постъпя така с нея :DA3 1.9TDI 131к.с помпа-дюза 2002г 6 скорости 5 ВРАТИ вече 160+к.с
Punto Sporting 1.9JTD 2003
ex. Fiat Marea TD100 1998
Коментар
-
тъй тъй......дано понеделник да ти намерят малкия дявол дето прави мизерии, и да си тръгнеш със малкия изстребител, а вечерта да се почерпите подобаващо :D :D :D :DСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007


Коментар
-
Колега, аз на моята помпа имам също такъв потенциометър, наистина влиза в компот, обаче този компот управлява клапана за рециркулация на изгорелите газиве или за по-кратко EGR Valve.Потенциометъра нищо общо с помпата освен че стои на неяbesnija написа:Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
Аз също си мисля че 1.9TD си е с най-обикновена ГНП и единствената жица с която можеш да и кажеш нещо е тази на соленоида който спира нафтата за да угасне колата
Ето ТУК можеш да видиш моя компот
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Колега Esper, има достатъчно информация по този въпрос във форума прочетия за да се образоваш малко. И ако все пак си "Тома Неверни" вземи изключи буксата от "компа" и виж по какъв "извънземен" начин работи двигателя.Esper написа:Колега, аз на моята помпа имам също такъв потенциометър, наистина влиза в компот, обаче този компот управлява клапана за рециркулация на изгорелите газиве или за по-кратко EGR Valve.Потенциометъра нищо общо с помпата освен че стои на неяbesnija написа:Nino, помпата на 1.9TD е с електронно управление ! На дъното и има една електронна плояка доста голяма (добре се вижда). Отгоре върху вилката за подаване на газ има закачен един потенциметър ,който дава информация на контролера (КОМПА) .Така, че ГНП-то и контролера си комуникират доста интензивно
Аз също си мисля че 1.9TD си е с най-обикновена ГНП и единствената жица с която можеш да и кажеш нещо е тази на соленоида който спира нафтата за да угасне колата
Ето ТУК можеш да видиш моя компот 
besnija, ще те помоля без такива "остри влизания в завоя" и епитети, кой е "тома неверни", кой е "образован"... подобни подмятания в канала на чираците.Надявам се подобна забележка да е последна от моя страна!Ninohttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=1 Точка 1.2!!! Vladim
Lancia Kappa 2.0 20V
БЪРЗ , НО НЕ БЕЗОТГОВОРЕН !!!
Коментар
-
Написал съм "мисля", което значи че не съм убеден. Аз съм със стария 1,9TD където няма компютър и това което съм написал е вярно.За това как работят по-новите TD и какво точно прави компота на ГНП-то аз лично 5 пари не давам.По тази причина нямам и намерение да задълбавам в търсене за да се уверя дали аз съм прав или аз.Все пак извинявам са ако съм заблудил някогоbesnija написа:Колега Esper, има достатъчно информация по този въпрос във форума прочетия за да се образоваш малко. И ако все пак си "Тома Неверни" вземи изключи буксата от "компа" и виж по какъв "извънземен" начин работи двигателя.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Какво се случи днес :D :Във Вантотрейд наистина са добри. Тази сутрин там ми поставиха диагноза изгоряла умна/ел. дюза.Въртях телефони и разбрах, че нова е между 550-600 лв.Сетихме се с Nino, че един пич от Перник продаваше на части двигател ТД 100. Звъннах му и той каза, че има и я дава за 150 лв. На собствен ход колата стигна до Перник и там сменихме ел. дюзата. След смяната колата не пушеше на всеки 3-4 мин. и не губеше мощност. Стигна си обратно до София, ходих смених й гумите (три от джантите бяха криви и й ги изправиха), заведох я на автомивка и сега грее. Но дали само тя грее, а :D Разбрах и как е изгоряла дюзата - при първото поставяне на главата, майсторът си оставил ръцете и в първи цилиндър се е случило нещо, което е предизвикало изгаряне на дюзата. След като разбрах тази истина подходих философски върху нещата и решиш да си спестя разправии с някой хора - и без това се отрових тия три седмици от ядове.Искам да благодаря на всеки един от вас. Вие сте супер колеги! Благодаря!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар