doofiat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Умната дюза свети и голям пушек излиза след ремонт
Collapse
X
-
Май само с този авансатор си говорят, но не вярвам на по-високо ниво от "ОN-OFF" или подобно.Doofiat, потърси Явор във Вантотрейд на телефоните от "Сервизи/магазини" и му кажи болката си... кажи, че се обаждаш по препоръка на Христо, бившият му колега.rustson написа:[Ох замисли ме! може и да си прав да се изкаже по-компетентен но все си мисля че няма начин да не си говорят компа и помпата! И все пак такъв пуше ще се регистрира по някакъв начин от компа ....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Лоша работа колеги. Кирето май си остави ръце по колата ми ей, но поне оправи теча на масло. Тази вечер взех колата, ама май ще виси само пред блока - чак в понеделник ще ходя във Вантотрейд.Иначе какво ми прави колата: като е на едно място и да се форсира или пък да се остави да работи без газ, бачка перфектно и без ограничение във времето на работа. Дюзата на таблото не свети и всичко е ок. Обаче проблемите започват когато колата е в движение - като е в движение и е на скорост присветва дюзата на таблото от време на време и след 2-3 мин. движение и каране на скорост, изведнъж рязко спада мощността и започват да излизат облаци дим от ауспуха. Ако се движи, но се кара на свободна пак няма грижи. Всичко идва като включа на скорост.Къде според вас може да е проблема? Датчик на Хол може ли да е, че един съсед ми вкара тая муха в главата?
Коментар
-
Ох, много се надявам да е това? Досега съм назад с 830 лв. и 3 седмици без кола, защото исках да се прави като за мен и без много зор. Все пак нямам никакво намерение да я продавам след толкова вложени пари в тази кола - трябва да съм луд, ако го направя това :D1115 написа:Проблема се надявам да ти е елементарен. Диагностиката мисля, че ще помогне много. Тя трябва да ти е изходната точка. Всичко ми прилича на грешно (или въобще не) свързан датчик. Ще видиш че съм прав - такова предчуствие имам.
Коментар
-
Тази сутрин в сервиза на Евгени (има координатите му в Сервизи/Магазини) отидох и я вързахме за компютъра. Грешките първо на дебитомера и дюзата. След това ги зачисти и я покарах колата около 5 км и нямаше никакъв проблем уж, но изведнъж пак й падна мощността и почна да пуши. Вързахме я за компютъра пак и грешките се натрупаха пак - дебитомер, дюза, потенциометър на газта и някакви други. Пак ги зачислихме и пак я покарах, но още на 500 метра и пак изпуши и загуби мощност. Пак я закачихме за компа и този път грешките бяха други
Евгени обаче имаше много работа и нямаше време да гледа подробно колата, но ми каза, че или е някаква маса недобре закачена или букса, но не можело всеки път да са различни грешките и всичко да било изгоряло по електрониката. Явно е, че някой датчик се бъгва. Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
Коментар
-
Шило в торба не стои! Що не престанеш да се шматкаш и ходиш при този и онзи, а не си избереш един сервиз или майстор.За Италсервиз прочети малко в раздела "сервизи/магазини"... както и да е, явно имаш много пари да трошиш още!doofiat написа:Тази сутрин в сервиза на Евгени (има координатите му в Сервизи/Магазини) отидох и я вързахме за компютъра. Грешките първо на дебитомера и дюзата. След това ги зачисти и я покарах колата около 5 км и нямаше никакъв проблем уж, но изведнъж пак й падна мощността и почна да пуши. Вързахме я за компютъра пак и грешките се натрупаха пак - дебитомер, дюза, потенциометър на газта и някакви други. Пак ги зачислихме и пак я покарах, но още на 500 метра и пак изпуши и загуби мощност. Пак я закачихме за компа и този път грешките бяха други
Евгени обаче имаше много работа и нямаше време да гледа подробно колата, но ми каза, че или е някаква маса недобре закачена или букса, но не можело всеки път да са различни грешките и всичко да било изгоряло по електрониката. Явно е, че някой датчик се бъгва. Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Абе пич, не мога бре, не съдържам да си гледам колата на паркинга. Не мога, не понасям неразбории!Ще ходя във Вантото в понеделник задължително (без значение дали ще я оправят днес) и дори сега си пуснах отпуск за понеделник.Nino написа:Шило в торба не стои! Що не престанеш да се шматкаш и ходиш при този и онзи, а не си избереш един сервиз или майстор.За Италсервиз прочети малко в раздела "сервизи/магазини"... както и да е, явно имаш много пари да трошиш още!doofiat написа:Тази сутрин в сервиза на Евгени (има координатите му в Сервизи/Магазини) отидох и я вързахме за компютъра. Грешките първо на дебитомера и дюзата. След това ги зачисти и я покарах колата около 5 км и нямаше никакъв проблем уж, но изведнъж пак й падна мощността и почна да пуши. Вързахме я за компютъра пак и грешките се натрупаха пак - дебитомер, дюза, потенциометър на газта и някакви други. Пак ги зачислихме и пак я покарах, но още на 500 метра и пак изпуши и загуби мощност. Пак я закачихме за компа и този път грешките бяха други
Евгени обаче имаше много работа и нямаше време да гледа подробно колата, но ми каза, че или е някаква маса недобре закачена или букса, но не можело всеки път да са различни грешките и всичко да било изгоряло по електрониката. Явно е, че някой датчик се бъгва. Сега колата е в Италсервиз за по обстоен преглед на буксите и масите. Ще видим какво и те ще кажат, но им казах, че ако нещо не разбират просто да не пипат. Така или иначе ще ходя във Вантотрейд в понеделник сутрин.
Коментар
-
Добри и аз, като Слави бих те посъветвал при проблеми с колата да я караш само на едно място и то особено, като се касае за двигател! Патил съм със старата кола от майстори и затова имам едно на ум! Сега предпочитам, когато изскочи нещо, което не мога сам да оправя, да дам повечко пари, да чакам, ако имам записан час, а не да ходя насам-натам... Приеми го, като съвет!doofiat написа:Абе пич, не мога бре, не съдържам да си гледам колата на паркинга. Не мога, не понасям неразбории!Ще ходя във Вантото в понеделник задължително (без значение дали ще я оправят днес) и дори сега си пуснах отпуск за понеделник.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
20 дни вече чакам и ми писна и днес реших да действам. В понеделник пак не се губи да отида.И аз бях на принципа при един без значение от времето, че да ми е мирна главата, обаче Кирето ме под хлъзна гадно.Vladim написа:Добри и аз, като Слави бих те посъветвал при проблеми с колата да я караш само на едно място и то особено, като се касае за двигател! Патил съм със старата кола от майстори и затова имам едно на ум! Сега предпочитам, когато изскочи нещо, което не мога сам да оправя, да дам повечко пари, да чакам, ако имам записан час, а не да ходя насам-натам... Приеми го, като съвет!doofiat написа:Абе пич, не мога бре, не съдържам да си гледам колата на паркинга. Не мога, не понасям неразбории!Ще ходя във Вантото в понеделник задължително (без значение дали ще я оправят днес) и дори сега си пуснах отпуск за понеделник.
Коментар
-
Абе глупости.........Идеята за масата не е лоша - разгледай по-обстойно. Това е най-честия проблем при италианките....а и други. Аз на типото колко се мъчих докато намеря кретенската пр%$%$% маса.doofiat написа:
Ново двайсет - според Италсервиз колата има проблем с ГНП. Не била правела нужното налягане. Интересно как прави от раз
В понеделник съм във Вантотрейд :D
Коментар
-
Ами и на мен са ми разправяли, че след повечко километри помпата се иносва и не вдига налягане, но при проблема, който описваш ти - по вероятно е да е маса...doofiat написа:
Ново двайсет - според Италсервиз колата има проблем с ГНП. Не била правела нужното налягане. Интересно как прави от раз
В понеделник съм във Вантотрейд :D
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар