batvladko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило прегрява - ПРОБЛЕМА РЕШЕН
Collapse
X
-
Е, направо се удивявам... тук за нов радиатор на тази кола ще ни сурвакат поне 500-600лв.Преди година и половина на моето Пунто си бях въобразил, че ми е спукан радиаторът.Оказа се измъкнат маркуч на водно съединение...юнаците ми искаха 650лв за нов радиатор!
Някой беше казал, че тази марка е евтина за поддръжка?!
Да бе, да!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
doofiat написа:Пич така като чета постовете ти и все едно виждам това, което на мен ми се случи и завърши доста гадно в петък вечер.Тук си виждам точно моя проблем, но ти си реши сам.Значи преди месец и нещо бях настъпил колата извънградско и тя взе да загрява повече от нормалното и водата вреше и аз спрях и изчаках да изтине. След това пак я запалих и реших да се върна 50 км и да видя какво ще правя. Да обаче като я карах с около 90-100 км/ч нямаше никакъв проблем. На другия ден реших да тръгна към София (тръгнах от Русе), но бавничко - с до 90 км/ч. Закарах я на Киро-Алфата и той ми каза, че имало въздушна възглавница.Следващия един месец карах Бравата само в София и я юрках - нямаше никакви проблеми, температурата си беше перфектна. В петък реших да тръгна за Русе и карах по магистралата с 130-140 км/ч. Преди първия тунел погледнах случайно стрелката на температурата, която се беше установила на две стрелки разстояние от червения сектор. Аз спрях и видях, че перките невъртят, а радиатора беше студен, а маркучите надути и антифриза излизаше от капачката. Вече влезе в червения сектор и реших да я пусна по инерция да се охлади. И като минах около 3-4 км само спускане, температурата се нормализира и тогава спрях и я огасих. Антифриза беше изхвърлен и аз налях вода и убезвъздуших и реших да се върна към София - да, ама не. Само за един тунел разстояние колата пак тръгна да се изкачва и аз спрях веднага. С помощта на един пич с автовоз колата беше докарана в София.В събота Киро-Алфата разглоби главата и резултата беше спукване.Опичай си акъла пич, защото така като ти чета постовете по моя път си тръгнал.@doofiat: Колега това с магистралата сигурен тест ли е? Питам защото при мен се случи следното.Лятото градско каране, стрелката на средата (където трябва да е). Карам и започва да повишава температурата с 1 черта. Включи перката след малко още една черта и вече спрях. Гледам в разширителя имам вода. Отварям капачката и глътна всичката вода. Налях 1.5 литра минерална вода. Нямаше какво друго да налея.В неделя по Хемус в посока София, точно след последния тунел колата загуби мощност. Поглеждам температурата. Беше стигнала максимума. Веднага загасих и спрях в аварийната лента. Не съм карал повече от една минута. Поне в тунела имаше мощност, защото изпреварих точно преди изхода (по принцип не изпреварвам в тунели). Ударих малко таблото, защото датчика по някога лъже с малко. Температурата спадна малко, тоест не е било на максимума. Слязох, гледам кипи водата от разширителя. Отворих капачката и пак глътна водата. Налях половин литър минерална, но искаше още. Нямах повече вода и за това налях една ракия около 2 литра. Общо 2.5 литра пое. Запалих след това и се прибрах без проблеми. Стрелката стоеше на първото деление. Така и не можа да загрее. Днес карах в София около 20 км. и за сега няма проблеми. Според мен се е повредил термостата. Купих термостат и антифриз. Въпроса с гарнитурата и главата остава неизвестен. За това те питам за теста по магистралата дали е достоверен.Поздрави Владо.doofiat написа:Колега опъния на магистралата със 130 км/ч в продължение на поне 20 мин. Тогава, ако имаш проблем с глава или гарнитура ще се разбере (ще тръгне да загрява). Ако можеш дори след тези 20 минути спри и виж нивото на антифриза - ако се покачило нивото на антифриза, а стрелката на температурата си в норма, значи ти предстои беля като моята и тогава не чакай да загрява, ами отивай да ти сменят гарнитурата или не я карай вече.Тия планинските пътища не са показателни, защото се сменят оборотите постоянно.Как ти е нивото на антифриза - променя ли се сутрин или след като си карал бързичко?batvladko написа:Днес колата излезе от сервиз.Майстора не можа да открие никакъв проблем. Водна помпа -работи, радиатор -работи, въздух в системата - няма , антифриза -чист. Неговите съмнение е че проблема е в термостата. Колата е на 150000 км и термостата на нея е фабричния и най-вероятно той се ебва (по негови думи : не си върши достатъчно добре работата , не реагира правилно на температурата особено на по-дълго излагане на топлина ). Сега чакам нови постъпления в банковата ми сметка демек заплата ,че доста се поохарчих със смяната на масла , флитри , ремъци, ролки , карета , работа на сервиза и след около 2 седмици мисля да го сменя и да промия цялата система.п.п. Надявам се това да изчисти проблемап.п С майстора се повозихме около 20 км по едно планинско трасе и стрелката на температурата си стоеше мирно на 12 часа.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
здравейте.има проблем.както си карам изведнъж колата загрява до предпоследната чертичка .спирам оставям я да поработи малко и отварям капака отворих и казанчето за водата и кво да видя връща много вода пенлива кафява до тука така.по живо по здраво ме издърпаха до стара загора.сутринта налях вода обезвъздуших я но в казанчето има масло? и ми надува всички маркучи на охладителната система иначе работи.фиат мареа 1.9 тд
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар