Биодизел част Ihttp://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=125Биодизел част IIhttp://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=126
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БИОДИЗЕЛ
Collapse
X
-
Синът ми кара Рено 5/1.6d вече почти две години на финно филтрирано отработено олио.Изминал е около 60 000 км, без абсолютно никакви проблеми с изключение на това, че смени два пъти маркучетата на обратната нафта и едно гумено семерингче на помпата /БОШ/ за 15 лв.Но той има такова подгряващо устройство и допълнителен резервоар в който сипва нафта, за сутрешно палене и вечерно гасене. Сега на това което ми е в къщата и джоба си ли да вярвам или на това дето разправяш?!temelkov написа:Тук където съм има доста българи. И тия от тях дето имат дизели са пробвали отдавна ’’биодизел’’ - обикновео готварско олио купено от АСДА. Викат че им вървели. Мешат ги 50/50. ама после някои от тях се чудеха дали да оправят дюзи или да продават колите.
С отработено олио колата определено работи по-меко и не пуши.Олиото почиства нагарите и отлаганията в горивната система причинени от нормалния дизел и в началото, до около 2-3 хил.км сменяше по-често нафтовия филтър.В момента на една смяна на масло /7-8500км/ сменя два пъти горивния филтър... но и това не е от значение защото неговия струва 4.50лв.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Има ОГРОМНА разлика между Биодизел и обикновено готварско олио! И аз, ако си сипя мазут в резервоара със сигурност ще имам много проблеми!temelkov написа:Тук където съм има доста българи. И тия от тях дето имат дизели са пробвали отдавна ’’биодизел’’ - обикновео готварско олио купено от АСДА. Викат че им вървели. Мешат ги 50/50. ама после някои от тях се чудеха дали да оправят дюзи или да продават колите.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
като отмие разни отлагания тук и там и опаа -- проблем ! Биодизелът е добър разтворител. и за олиото важи същото, но Нино го е описал. Изобщо -- внимателно с олиото. Ако имате ГНП Бош -- може до 50/50 при топло време -- лятоска и до 30% (30/70) зимъска. А за тези, които имат щастието да са с Лукас -- лятото до 30%, зимата -- 10%. А истината е тук : www.elsbett.deNino написа:Можеш да си сигурен на 300%, че ще ги запуши! Биодизелът е балсам за по-старите, до 90-92г дизели!doofiat написа:А на ситните цедки на авансатора как се отразява биодизела? Няма ли да ги позапуши?
Коментар
-
Имайки пред вид възможността да се ремонтира качествено помпа "Лукас" в България, определено не препоръчвам на колегите с такава горивна система да се занимават с биодизел и олио!!! Аз с Пунтото също съм в това число. Както се казва "Не правете това у дома". "Бош" е друга "бира", има повече традиции в ремонта и,части, сервизи и т.н. Но, това е моето мнение, всеки решава за себе си.Rayo написа:Изобщо -- внимателно с олиото. Ако имате ГНП Бош -- може до 50/50 при топло време -- лятоска и до 30% (30/70) зимъска. А за тези, които имат щастието да са с Лукас -- лятото до 30%, зимата -- 10%. А истината е тук : www.elsbett.deSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Aз на Дукатото сипах биодизел от рафинерия и никакви проблеми.- лампата ми светеше и долях към 25л биодизел- не пуши, не грее, върви на пушка.На Ланчата от както смених горивния филтър не съм и сипвал, иначе със стария филтър придръпваше, накарая придърпваше и на нафта и смених филтъра.Един Мерцедес карах- него на 100% биодизел и никакви грижи, ама той е с редова ГНП и не е капризен на горива.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Ако не ме лъже паметта след 1994 г. са задължават производителите на горивна апаратура да ползват за уплътнения по модерни материали които да издържат на агресията на някои по-горе изброени възможни заместители на нафтата.Виждал съм доста разложени такива па макар и от автомобили доста над посочената година от мен,така че аз лично съм за алтернативни горива ,но това води и до определени рискове ,в крайна сметка всеки сам решава.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар