Първо, да помоля за извинение ако темата е в грешен раздел или ако вече е пускано подобно искане, просто не намерих такова. Благодаря! Сега по същество: много съм мереклия на Пунто дизел след 2000 г . Обаче всеки, помолен за съвет, казва : "италиански дизел - не става", "Ау, за толкова парици що не пробваш с Поло’98?" и подобни. Ако някой има линк за сайт с плюсове и минуси за модела (има подобни рубрики в разни списания, но докато чакам точно за Пунто...), моля да го сподели. Ако има и преки впечатления, също може да отговори. Лека вечер!Да, не е за тук питането! Има раздел за дизели и с Вашето разрешение го местя там.
Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
RQ : Punto Diesel - плюсове и минуси
Collapse
X
-
Колежке първо добре дошла във форума.Това, че дизела на ФИАТ не ставал може да го каже само някой неук дурак чул недочул. Именно ФИАТ научи света как се правят дизелови двигатели посредствам технологията Common rail (http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11397). Досега новите пунтовци мисля, че показват завидна здравина. За красотата на пунтото предполагам, че не е нужно да те убеждавам...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Re: RQ : Punto Diesel - плюсове и минуси
Сега, по същество... да пишем, щото едва ли има толкова време за писане, няма смисъл.За това ти предлагам ако имаш тази възможност да дойдеш на някоя от неделните ни консултативни срещи до бившия х-л "Славия" и зад настоящата "Била" в този район ще е най-добре.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11294Поне ще видиш моето 1.9d, но в този модел Пунто се срещат още два дизелови двигателя.Вторият е 1.9 JTD-82 к.с и третия, най-новият 1.3 multijet - 70 к.с. За тези които са Ви казали,че "италиански дизел не става", ще спомена,че този "италиански дизел" 1.3 multijet се вгражда и В: Сузуки-Игнис,Сузуки-вагон,Сузуки SX-4 / OFFROAD автомобил 1.9 JTD/, Опел Корса /предпоследно и последно поколение... не им знам номерациите,Опел Агила /може да пропускам някой/. Големите дизели на Фиат в момента се поставят в Опел Астра, new Зефира, СААБ. Това сподели със "съветниците-специалисти". Като ходова част досега от както съм го взел /лятото на 2005г/ нищо не съм сменял.. само дребен ремонт по рейката на стойност 70лв от които труда и кафетата бяха 60лв.Ами това е за сега, ела на срещите и ще добиеш по-непосредствени представи.Винаги има едно но, текущото състояние на автомобила който купуваш... там са "хиксовете", "ключовете от бараката" или бъдещите проблеми. С пожелания за успех!SobieskiVanilla написа:Първо, да помоля за извинение ако темата е в грешен раздел или ако вече е пускано подобно искане, просто не намерих такова. Благодаря! Сега по същество: много съм мереклия на Пунто дизел след 2000 г . Обаче всеки, помолен за съвет, казва : "италиански дизел - не става", "Ау, за толкова парици що не пробваш с Поло’98?" и подобни. Ако някой има линк за сайт с плюсове и минуси за модела (има подобни рубрики в разни списания, но докато чакам точно за Пунто...), моля да го сподели. Ако има и преки впечатления, също може да отговори. Лека вечер!Да, не е за тук питането! Има раздел за дизели и с Вашето разрешение го местя там.
Nino
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ПредиДобре дошла колежке.Взехме с жена ми пунтото от подписа преди няколко месеца за нея.Тя си го кара всеки ден и предимно на градско.След първото пълно обслужване при покупката,което е задължително не сме правили нищо друго по колата.Резервоара се пълни догоре веднъж в месеце и обикновено стига до началото на другия.Като изключим вибрациите на празен ход по нищо друго не личи че е дизел,а не бензин.Преди това тя караше ПУНТО GT,но разхода му на градско беше много тлъст,та го продадохме след като му се покефихме.И с двете коли не сме имали проблеми.Успех.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
Що реши че съм "колежке" ? :D Момченце съм. Nino, благодаря за поканата, сега ще погледна в линка и обещавам да дойда някой път, просто сега тъна в изпити и нямам идея кога ще е...kiro_of_the_day написа:Колежке първо добре дошла във форума.Ваня
Fuck what I said it don't mean shit now
Fuck the presents might as well throw 'em out
Fuck all those kisses, they didn't mean jack
Fuck you, you hoe, I don't want you back
Коментар
-
Не е мит Sven! Потвърждавам на 100% написаното от tinalex, ако се случи 2 месеца да не излизам от София зареждам на 40-45-тия ден.И моето и бензиновото масло са на една цена, маслените, въздушните филтри! Ти поне караш дизел, теб ли да убеждавам.Вярно ако караш до 10-15 хил.км годишно първоначалната иввестиция в НОВ ДИЗЕЛОВ автомобил не е оправдана.Ако се счупи помпата... е, ако и баба беше мъжка!Sven написа:Дизеловите модели са по-скъпи, а характерните неща за дизела тракане,вибраций и т.н. не липсват тук, както и при други марки дизели от този клас. Аз лично препоръчвам бензин. Това, че излиза по-ефтино е мит.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Заради снимката, която се отваря като цъкнеш на "Ваня". Но извинявай все пак.SobieskiVanilla написа:Що реши че съм "колежке" ? :D Момченце съм.kiro_of_the_day написа:Колежке първо добре дошла във форума.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар