...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизела дави ли се?
Collapse
X
-
Хмммм и аз имах същия проблем веднъж - пали без проблеми по принцип, но една вечер след около 30 - 40 минути престой не поиска да запали въртях доста стартера докато запали и то чак от 2- 3 път ... доста ме стресна тогава, но понеже не се повтори не съм го правил на въпрос. Интересно наистина каква може да е причината.
Коментар
-
Е да де ама аз дюзите ги проверих и регулирах, а и както казах ми се случи само веднъж - една вечер и от тогава нямам никакви проблеми с паленето...Даже не съм повдигал въпроса, но понеже колегата спомена та да си кажа и аз. Май и при него е еднократен случай?do4ko написа:Има голяма веростност да е от разпръсквачите колеги ако дюзата "пикае" а не разпръсква горивото има да въртите на стартер докато запалите
Коментар
-
Тапа на последната дюза.Защото мисля, че ти смуче въздух от приспособлението което са ти сложили.Мани мани, затова ли идва този пушек от "Кузман Шапкарев" в последно време, от разработването ти ?doofiat написа:Аз имам проблем, че ми смуче по малко въздух и като я оставя някъде за около 40 мин. макс. запалва и гасне. После пада едно велико въртене на стартер и пали.П.С. Nino какво щеше да ми даваш за този моя проблем. Аз бях забравил, че нещо съм се разработил напоследък.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
А е тва вече е интересно - вероятно има нещо скапано ама и аз не знам каква е тази лампа - май беше свързана с инжекциона. На мен ми свети на контакт ама щом запаля и изгасва. А и не обуждай така италианките моля те - едва ли заслужават такова отношение само заради проблеми с една от тях...Sven написа:А всъщност докато давам на контакт заедно с еарбека ми светва и едно като спринцофка. Има го в тази тема: http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=2219 четвъртото в дясната колонка, утре ще кажа на майстора. Някой да знае какво е това? То там пише де ама
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар