Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след смяна на термостат
Collapse
X
-
след смяна на термостат
Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.
Fiat Tempra VirtualЕтикети: –
-
Re: след смяна на термостат
Всичко ти е ОК, така си качва оборотите докато е студена!to6ko написа:
Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно какво.Та мисълта ми беше като е студена колата пали на секундата и държи към 1000 1200 оборота, викам си педала ли заяде нещо друго ли стана.Тръгвам веднага за майстора защото е на близо докато отида 5-6 минути колата залепя 800 оборота и несе чува мотора.Той ми обяснява че ми е сменил точно тази част и аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.Ако има някой колега с ТЕМПРА 1.9ТД да сподели.Благодаря предварително.Иначе колата е пушка а пьк сега има парно да стопля цяла София.
-
отговор
:D :D :D Благодая за отговора.Точно тази част ми е била прецакана но като реша да тръгна например след минута две след като запале трябва да превключвам на полу съединител защото колата на тези обороти направо си заминава имали някакьв начин да се намалят оборотитепоне в начало иначе после заспиват.Fiat Tempra Virtual
Коментар
-
gdd55
A твойта какви държи защото мойта и студена и топла все 1000 държиSven написа:Това е нормалния начин на работене, не трябва да ги намаляваш, колата така е направена.
Коментар
-
Re: след смяна на термостат
Ей, напраихте ги милионери тез майстори ей!to6ko написа:
Здравейте колеги. Скоро смених термостат и още нещо което ми обясни майстора ама не разбрах точно
Ма кой си ти, че да ти се струва бре?!to6ko написа:аз немога да си го обясня играела нещо като автоматичен смукач но на мене ми се струва ,че тези първоначални обороти са много високи.
Сега сериозно, точно така трябва да бъде и не си образувай излишни емоции.Те майсторите кат’видят , че даден човек нещо не разбира или подобен автомобил карат за първи път си викат...."Ох, КОТЬО".
Точно така трябва да бъде, по-скоро обратното би трябвало да те притеснява!Дори старото ми Рено дизел 1.6 го прави този трик, също като го купихме 1986г ново тук от България.При него,това става с една ампула от течен парафин навита под ъгъл в блока.. за нея е завързано едно жило, което дърпа помпен елемент/ОБОГАТИТЕЛ/, осигуряващ повече гориво в сместа.Свивайки се парафина спомага за опъването на това жило и резултата е обороти около 1000-1200, при топло време обратното!За да няма въпроси като твоя, при Фиат Брава 1.9d, въпросът е решен по "СОЛОМОНОВСКИ".Има само жило и ръкохватка изведена в купето... те ти 1000, те ти 1100, те ти 1003 оборота, колко искаш! Хитро нали?Това се нарича ръчен ОБОГАТИТЕЛ ... или както сме свикнали да си ме викаме "СМУКАЧ"!!!
Весел и добър weekend!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Прав е Nino, в черпня си че това работи.Добрата фея дето ти дърпа "газта" като колата е студена е оградена в червено на снимката
Колкото до оборотите, аз на студено съм ги оставил на 1000 а като загрее, феята ги връща с една чертичка, тоест на около 800.Бяха по-високи но ми се видяха множко.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар