Вчера реших да сменя горивния филтър, че нали сложих добавка за 200 л в около 50 л нафта.Отидох в сервиза срещу БИЛЛА на бул.България.Смениха го и напомпихме с цицката и запали. Поработи около минута и спря. След това помпихме много и палихме, но в продължение на 20 мин. колата не запали. Майстора поразви и дюзите малко уж и от там да излезе въздуха, но пак не запали. Вързахме акумулатора към зарядно и запали за 30 сек. и пак изгасна. След още 10 мин. запали оставих я да работи около 5 мин. и вече не гаснеше. Викам си я да я изгася докато е в сервиза и да ходя да платя и после пак ще пробвам да я запаля. Платих и врътвам да паля пак не ще. Повъртя около 1 мин. и запали.Майсторът вика момче ще береш големи ядове с тая кола, аз досега не съм развивал на никой дизел дюзите за да я обезвъздуша. Освен това и не пуши (викам си на ума, ами как да пуши след като има в резервоара добавка за 200 л).Вика смучи въздух от някъде. Ок тогава му разправям, давай да търсим откъде го взема тоя въздух и той - аааааа ходи при дизелджия. И тогава такава му майна му дръпнах на тоя льолю, че повече хич и няма да им стъпя в сервиза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се случи по време на смяната на горивния филтър
Collapse
X
-
Здравей колега.Какви са тиа майстори в тая София.Като чета един горивен филтър не могат да сменят камо ли за някой по сложен ремонт и то в сервиз.Що не ги преквалифицирате да поправят каруци.Вече поне на книга сме в ЕВРОПА не по манталитет но ако някой майстор направи нещо такова с мойта иначе перфектна баба яга ТЕМПРА 1.9 ТД 91г направо го обесвам.На всички любители и притежатели на ФИАТ безаварийна и успещна Нова Година.
Fiat Tempra Virtual
-
Аз моя филтър го смених при Киро Алфата. Без никакво обезвъздушаване - само след смяната като врътнах се чу бълбукане в резервоара и толкоз ...Всичко стана за 20 минути - смяна на масло, маслен и горивен филтър. Въпреки че горивния доста се опъна и се наложи да свали цялата основа на която се държи ...
Коментар
-
И, какво стана с колата в крайна сметка?Между другото смяната на филтъра не е, кой знае, каква философия! В книжката горивният филтър се сменя именно, като се свали барабар с основата. След това се развива и се навива новият. Два пъти съм правил тази операция при, която най-неприятно е развиването на старият филтър. Пиниза е в това да се пробие с отверка, а друга отверка да се вкара в ухото на болта на основата. Разбира се при наличие не менгеме и ключ за маслен филтър смяната няма да е толкова хамалска. И двата пъти съм припомпвал с гумената "круша" докато се напълни филтъра, дори не съм развивал пробката за обезвъздушаване над нафтовата помпа. Паля и пея!doofiat написа:Ти знаеш ли как ме болеше сърцето като въртях 20 минути на стартер с прекъсвания.И то кола, която дойде на собствен ход, и то за смяна на консуматив.Просто думи нямам за тия идиоти.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
В твоя случай системата е съвсем различна от тази на doofiat при която се налага обезвъздушаване и майстора или не е направил обезвъздушаване по реда или системата засмуква въздух и то точно около филтъра, там където е пипала ръката на майстора!ilkor написа:Аз моя филтър го смених при Киро Алфата. Без никакво обезвъздушаване - само след смяната като врътнах се чу бълбукане в резервоара и толкоз ...Всичко стана за 20 минути - смяна на масло, маслен и горивен филтър. Въпреки че горивния доста се опъна и се наложи да свали цялата основа на която се държи ...
Коментар
-
Ами гледах го от началото до края и това, което направи бе да развие държача на филтъра от купето и след това с клещи за филтър да отвие филтъра.После взе новия и му напръска уплътнението е нещо и го зави, напомпи с помпичката, колата поработи около минута, след което изгасна сама. След това имаше около 20 мин. въртене на стартера без резултат, развиване леко на дюзите и накрая запали.Уплаших се, че няма да запали тази сутрин, но всичко днес беше наред, също както преди.Не знам защо се получи така, но щом пали и върви нормално, всичко е ок.
Коментар
-
gdd55
Re: Какво се случи по време на смяната на горивния филтър
Ей майка му стара и ти като мене обичаш всичко да ти е перфектно и удряш все на камък!юАз като смених моя беше същият хуй.Иди някъде на тихо където няма движение почни да помпаш с оная газария за ръчно подкачване на гориво и слушай от къде фъска.На мене ми фускаше от малкото болче на филтър за обезвъздушаване като го натегнах до скъсване и се оправи работата.Тва е помпай гумичката за ръчно подкачване и слушай от къде ще фъска.По принцип трябва да фъска около филтъра ако не са стегнали нещо като хората.Но фъскането може и да се чува от тръбичката която идва от резервоара,може да са я преебали докато са сменяли филтъра както беша с една печка на един комшияdoofiat написа:Вчера реших да сменя горивния филтър, че нали сложих добавка за 200 л в около 50 л нафта.Отидох в сервиза срещу БИЛЛА на бул.България.Смениха го и напомпихме с цицката и запали. Поработи около минута и спря. След това помпихме много и палихме, но в продължение на 20 мин. колата не запали. Майстора поразви и дюзите малко уж и от там да излезе въздуха, но пак не запали. Вързахме акумулатора към зарядно и запали за 30 сек. и пак изгасна. След още 10 мин. запали оставих я да работи около 5 мин. и вече не гаснеше. Викам си я да я изгася докато е в сервиза и да ходя да платя и после пак ще пробвам да я запаля. Платих и врътвам да паля пак не ще. Повъртя около 1 мин. и запали.Майсторът вика момче ще береш големи ядове с тая кола, аз досега не съм развивал на никой дизел дюзите за да я обезвъздуша. Освен това и не пуши (викам си на ума, ами как да пуши след като има в резервоара добавка за 200 л).Вика смучи въздух от някъде. Ок тогава му разправям, давай да търсим откъде го взема тоя въздух и той - аааааа ходи при дизелджия. И тогава такава му майна му дръпнах на тоя льолю, че повече хич и няма да им стъпя в сервиза.
Коментар
-
На бус-а едно време ми правеше много подобен въртел ама в двжение - оказа се че трябва да се понтегне повече филтъра за да не дърпа въздух отгоре при уплътнението и си го натягах регулярно защото имаше лощия навик да се развива - дърпа въздух и бус-а е дотам.Завивам го здрво въртя пак,паля си и още няколко хиляди няма проблем.след това пак и пак и пак и след смяна на фитъра пак го правеше.Накрая клеяса здраво филтъра,спря да се развива и да прави проблеми (самоизлекува се
)
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар