Минават ли полуоските през картера че ме марзи да се мушкам под колата да гледам,или излиза без никави главоболия.За фиата от подписа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на картер?
Collapse
X
-
gdd55Етикети: –
-
gdd55
омаслено е доста сериозно.Явно гарнитурата е за смяна.Амам ме марзи чудя се дали да се цапам или да отворя малко работа на масторите
Коментар
-
Преди известно време сменях картер. Оставих колата в сервиз, че не ми се цапаше. За моя голяма изненада като се отбих в сервиза видях дясната полуоска разкачена. Направо ми прилоша. Твърдяха, че не можел да се смени по друг начин. Не съм се ровил след това, но и според мен би трябвало да се демонтират само планката и тръбата и след това и самия картер.А иначе картера не е с гарнитура, а със силикон.FIAT Marea 1.9 / TD75 (11/96)
FIAT Punto 1.9 / DS60 (06/99)
Коментар
-
Трябва да си сигурен дали е от това или не е от семерингите на коляновия вал.По вероятно е.И при мен е със силикон и е омаслила, но е от семеринга, който ще сменям на следващото ремъчно обслужване.gdd55 написа:омаслено е доста сериозно.Явно гарнитурата е за смяна.Амам ме марзи чудя се дали да се цапам или да отворя малко работа на масторитеSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
gdd55
омаслено е от шофьорската страна не от кам ремъците и е омаслено само отпред не е отзад как мислиш дали може да се размина само със селикон?Nino написа:Трябва да си сигурен дали е от това или не е от семерингите на коляновия вал.По вероятно е.И при мен е със силикон и е омаслила, но е от семеринга, който ще сменям на следващото ремъчно обслужване.gdd55 написа:омаслено е доста сериозно.Явно гарнитурата е за смяна.Амам ме марзи чудя се дали да се цапам или да отворя малко работа на масторите
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар