bravooo написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бавно гаснене лампа масло фиат браво 2 .1.6 мултиджет дизел
Collapse
X
-
Сменихме датчика и пак е същото положение.Колега ми даде уж сервиз във София ,ти му говориш за лампата на маслото,той ти говори за премахване на дпф,пълна трагедия.Ако някой познава ама наистина добър сервиз да пише ще съм ви благодарен,въпреки че вече мисля за продаване на колата,просто се изморих от обикаляне по сервизи.Явно че проблема ще остане неразрешим.
Коментар
-
Мисля, че колегата е прав.Shadowandust написа: Преглед на мнениетоЗдравейте,сменете само уплътнението между маслената помпа и смукателя в картера и си ти,не се вкарвай във други филми.Има достатъчно информация и в нета за този проблем!Поздрави.
Може ли да споделиш, колко ти излезе с работата смяната гумичката, горе долу, да предположим дали е сменена.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
На тези агенти май им е любимо да те карат да махаш дпф и егр при положение че е очевидно че проблема не идва от там. Ще взема да пиша едно мнение в сервизите че това хвалене там е много далеч от истината. По темата - иди при Дани в Дружба, имах ходене по мъките от "препоръчан" на "препоръчан" сервиз и той е първия в София на който вече искрено се доверявам. Двора на Тих Труд, тел. 0888990894.bravooo написа: Преглед на мнениетоМерси колега, във този сервиз вентура искат да ми премахнат дпф, егр, и ми искат 800 лева. Не мерси. Аз им казвам за лампата че гасне трудно те ми казват че трябва да се почне от премахване на дпф, такива сервизи са ми ясни
Коментар
-
120 лв.всичко.Не знам дали е така но гумичката струвала 60 лв.Показаха ми старата гумичка.
--- Автоматично слети последователни мнения ---
Благодаря ти колега ще му звънна непременно.Във повечето сервзи ми казаха да сменя новото масло .Във момента карам кастрол едге 5w-30 LL.Това масло хич не било за италиански коли,сега ще купувам Селения.Маслото кастрол било като WD,хич не го харесаха във сервиза,така ли е ,не е ли вече не знам.Но ще го сменя по тяхна препоръка.Мисля че сбърках като си взех фиат ,но вече е късно много пари хвърлих по нея,за жал.
Коментар
-
Не че Селения е кой знае колко читава, нищо че се препоръчва за Фиат Груп, но конкретния Кастрол си е основно за ВАГ Груп марките, и не е особено подходящ за твоята кола (отделно че е залято с ментета/рециклажи от Румъния)...Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
3-5 секунди е малко много, но... да блокира двигателят? да си возиш колата само на пътна помощ? Стига.
Карал съм 2.4 JTD 175 к.с с бавно гаснеща (2-3сек) десетки хиляди километри без забележка. На пълна газ.
Ако това беше толкова сериозен проблем, турбината щеше да замине почти веднага от маслен глад.
Я помисли, дали малко не преувеличаш за петте секунди. Да не са като при мен, 2-3.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

Коментар
-
Имам Делта 3 със същия двигател,смених гумичката понеже лампата за маслото гасне на 2сек при първо палене за деня и при престой от 2/3часа, разлика няма-карам я 30х вече така и е 6
В Ланча форума има тема за въпросната гумичка-http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=54&t=39206&start=20
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар