ivan_dice написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко време ви е подгряването - точно!
Collapse
X
-
Не знам защо при мене е така,но и в топлото моите свещи подгряват 4-5 секунди най малко,в по студените дни подгряват 7-8 секунди и угасват.Колата е марея уикенд 1.9ТД100.Проблеми с паленето за сега нямам.Свещите май са беру.ogi28b написа:Аз говоря за периода след като изгасне лампата, тогава работят още над 10 секунди. Иначе то сега на всички ни гасне за стотни от секундата, и поччти не ссе забелязва.ivan_dice написа:на моята сам я светва за стотни от секундата и почти немога да я забележа ..... естествено сега е топло зимата ще подгрява повечеФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
"The electronic control unit (ECU) controls the glow plug preheating control unit directly to manage pre and post heating times, mainly on the basis of coolant and intake air temperature. When calculating post-heating times, the control unit also takes into account accelerator lever positin and rpm. Heating times are reduced when there is a high demand for engine power."Ей това е интересно при тд100....понеже английския ми не е перфектен не се наемам да го преведа, но мисля, че всеки може да схване за какво иде реч.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Компютърът контролира управляващия модул на подгревните свещи, така че времето за подгряване преди и след запалването зависи основно от температурата на охладителната течност и въздуха. Когато се изчислява времето за подгряване след запалване, компютърът взема предвид позицията на педала на газта и оборотите. Времето за подгряване бива съкращавано, когато се изисква употребата на повече мощност.Geraka написа:"The electronic control unit (ECU) controls the glow plug preheating control unit directly to manage pre and post heating times, mainly on the basis of coolant and intake air temperature. When calculating post-heating times, the control unit also takes into account accelerator lever positin and rpm. Heating times are reduced when there is a high demand for engine power."Ей това е интересно при тд100....понеже английския ми не е перфектен не се наемам да го преведа, но мисля, че всеки може да схване за какво иде реч.Аз чакам само подгрева.gari_brasna4a написа:колеги лампата ми гасне за 2 сек максимум сега ,но искам да питам вия изчаквате ли и лампата за дюзите (инжектора или как го водят ) да изгасне Rolling Eyes
Коментар
-
докато свети лампата минават поредица контролни сигнали и тестове на всички системи. Ако не се изчака лампата да изгасне - двигателят трябва да запали наизуст, без самият компютър да знае дали всичко е наред. Един вид - изгасването едва ли не ти казва "Всичко е наред, няма причина да не запалиш !" А като палиш без да изгасне, все едно е да се качиш на асансьора, без кабината да е там. Примерно. Но всеки си пали както намери за добре. В сервизните книжки пише да се пали едва когато на таблото светят само лампите за незареждане и ниско налягане на маслото.
Коментар
-
Контролните сигнали и тестове не пречат по никакъв начин всички датчици и сензори да работят в номинален режим и автомобилът да запусне мигновено. Ще се радвам ако можеш да ми посочиш указанието в книжката за употреба (User’s manual) за изчакване да загаснат всички лампички без акумулатора и маслото преди да се предприеме запалване.ogi28b написа:докато свети лампата минават поредица контролни сигнали и тестове на всички системи. Ако не се изчака лампата да изгасне - двигателят трябва да запали наизуст, без самият компютър да знае дали всичко е наред. Един вид - изгасването едва ли не ти казва "Всичко е наред, няма причина да не запалиш !" А като палиш без да изгасне, все едно е да се качиш на асансьора, без кабината да е там. Примерно. Но всеки си пали както намери за добре. В сервизните книжки пише да се пали едва когато на таблото светят само лампите за незареждане и ниско налягане на маслото.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар