с две си аз също съм 4 и при мен са две едната е преди катализатора другата на ДПФа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забавяне при ускорение
Collapse
X
-
С една съм и нямам ДПФS_BANKOV написа: Преглед на мнениетос две си аз също съм 4 и при мен са две едната е преди катализатора другата на ДПФа
Коментар
-
Принципа на работа и обогатяване / обедняване на сместа е съвсем различна, на практика противоположна при бензинов и дизелов двигател. При дизеловия и без сонди - пак може да работи и да си прави правилна или близо до правилната смес, за което се грижи дебитомера. Сместа се образува като функция от показанията на дебитомер, мап-сензор, сензор за налягането на горивото, текуща скорост на двигателя и вероятно някои други, като промяната в качеството се извършва чрез добавяне или намаляване на впръскваното гориво според наличния въздух и изискванията за мощност. Накратко - с натискане на педала искаш от компютъра да подава повече гориво (контролираш горивото).Smotagen написа: Преглед на мнениетоБи трябвало да е със същата функция като на бензина защото има МАП би трябвало да следи и да убогатява или обеднява сместа. И при мен е само една евро4, съм
При бензина с натискане на педала искаш и разрешаваш навлизането на повече въздух, след което ламбда сондата отчита, че в изгорелите газове има наличие на повече кислород, заради което компютърът решава да подаде повече гориво (контролираш въздуха).
Коментар
-
Да споделя и аз развитието по проблема, заради който беше пусната темата. Оказа се, след консултация в сервиз, че проблема е в EGR клапана. След затапване на маркучето, което влиза в него проблема изчезна и колата си върна предишната динамика. При връщане на маркучето замислянето се появява пак. Сега се чудя проблем ли е да стои затапен маркуча или да се прави профилактика на клапана, която едва ли някога е правена откакто е кола?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар