Фиат Пунто 1,9 ЖТД 80 к.с. 2001 г.Разход градско 5,3-5,5/100км. като при по-чести студени паления и минаване на 2-3км. разхода минава 6/100, в най-големите студове е стигал и почти 7/100.Разход извънградско при скорости до 140км/ч около 4-4,2/100. Свалял съм го и под 4/100, но това е било при скорости около 100км/ч.Нямам идея дали и е добре разхода, мен лично ми харесва (особено на фона на разхода, който дава другото ми пунто - пунто ГТ), пък и основно го кара приятелката ми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ей това ако го прочете avent наистина няма да влезе във форума :Dbiser_as написа:Фиат Пунто 1,9 ЖТД 80 к.с. 2001 г.Разход градско 5,3-5,5/100км. като при по-чести студени паления и минаване на 2-3км. разхода минава 6/100, в най-големите студове е стигал и почти 7/100.Разход извънградско при скорости до 140км/ч около 4-4,2/100. Свалял съм го и под 4/100, но това е било при скорости около 100км/ч.Нямам идея дали и е добре разхода, мен лично ми харесва (особено на фона на разхода, който дава другото ми пунто - пунто ГТ), пък и основно го кара приятелката ми
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Оги как ги правиш тия магийй бе мен,да не си карал само по околовръсното бахти 7.24 аз под 8 и нещо не падам.ogi28b написа:Невиждан разход на гориво
след 128 км, успях да заредя едва 7.24 литра. Карам си както обикновено в София, даже снощи ходих на среща на форума, минах през 2 добри задръствания. Гледам и не вярвам на ушите си. Пълних максимално до ръба до горе, чаках да излезе всичката възможна пяна, клатих колата, абе всички пинизи за събиране на повече гориво, и събра 7.24 лт. Това както и да го смятам, прави 5.66 / 100
Смених гофрирания маркуч за последно, но не вярвам той да ми свали разхода с литър надолу.Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Еми как - не се засилвам към следващия светофар безсмислено, като ми се наложи да намалям скоростта - използвам двигателя, а не спирачките. С тях спирам само от 15-20 км/ч до нула. Нагоре - спирам с двигателя. Като ускорявам, правя го много плавно, и колкото повече ускорява колата - не натискам повече педала. Натискам го 5-10 % и така си ускорявам почти до 2000-2200. Проверявам си гумите редовно, защото се опарих преди 1 г. и половина, и карах цяла зима с налягане 1.1 - 1.3 , при норма 2.3 Не използвам консуматори на ток, без да имам нужда от тях, дори на светофара не държа спирачките натиснати, ако колата е на равно, или пък изтеглям ръчната 1 зъб. И така.... И зареждам само качествено гориво на утвърдена бензиностанция!
Коментар
-
Забавлявам се из града с икономично каране. Гоня свои рекорди. В процес на разработване на колата си свикнах да потеглям много плавно. Винаги помня думите на Хаджов, че педала на "газта" е кранчето за горивото . Оги пък беше писал някъде, че при спускане на скорост с подходяща предавка и с обороти над 1000 об./мин. разхода е нулев ( пътя до моята работа е изкачване на отиване и спускане на прибиране).A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Я издай тайната от коя нафтица сипваш на коя утвърдена бензиностанцияogi28b написа:Еми как - не се засилвам към следващия светофар безсмислено, като ми се наложи да намалям скоростта - използвам двигателя, а не спирачките. С тях спирам само от 15-20 км/ч до нула. Нагоре - спирам с двигателя. Като ускорявам, правя го много плавно, и колкото повече ускорява колата - не натискам повече педала. Натискам го 5-10 % и така си ускорявам почти до 2000-2200. Проверявам си гумите редовно, защото се опарих преди 1 г. и половина, и карах цяла зима с налягане 1.1 - 1.3 , при норма 2.3 Не използвам консуматори на ток, без да имам нужда от тях, дори на светофара не държа спирачките натиснати, ако колата е на равно, или пък изтеглям ръчната 1 зъб. И така.... И зареждам само качествено гориво на утвърдена бензиностанция!
Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Оги, имам въпрос. Като караш градско слагаш ли 4-та и 5-та предавка? На коя скорост караш най-много, и коя е най-високата предавка на която караш за да го постигнеш този разход. Питам, защото един "професионалист" ми каза да карам най-много до 3-та в града и съм щял да имам нисък разход..."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
След съвет от колеги, предимно форумци, и предимно Stefan Hadjov
, а в последствие от собствен опит - разбрах че не е толкова важно на коя предавка си, по-важно е педалът на газта да е натиснат съвсем малко, и колата да не изпитва трудности. Там където имам нужда - поддържам трета предавка, без колебание, дори и да са по-високи оборотите - 1800-2000. Там където е равно, и колата може да върви и с 1200 оборота на пета , си я включвам без да се замислям. Най-често включвам четвърта и поддържам около 1500 оборота. В момента в който оборотите започнат да падат, не натискам още педала, а връщам една предавка, и пак го натискам съвсем лекичко.(Когато свикнеш с толкова малко натискане, един път като натиснеш до долу, имаш чувството че краакът ти влиза при двигателя, просто забравяш какъв ход има педалът)
Коментар
-
Същото важи и за извънградското....дойде ли някой баир по-добре на 4-та без да се мъчи от колкото на 5-та и с повече газ....наистина цаката е да натискаш педала на газта минимално.ogi28b написа:След съвет от колеги, предимно форумци, и предимно Stefan Hadjov
, а в последствие от собствен опит - разбрах че не е толкова важно на коя предавка си, по-важно е педалът на газта да е натиснат съвсем малко, и колата да не изпитва трудности. Там където имам нужда - поддържам трета предавка, без колебание, дори и да са по-високи оборотите - 1800-2000. Там където е равно, и колата може да върви и с 1200 оборота на пета , си я включвам без да се замислям. Най-често включвам четвърта и поддържам около 1500 оборота. В момента в който оборотите започнат да падат, не натискам още педала, а връщам една предавка, и пак го натискам съвсем лекичко.(Когато свикнеш с толкова малко натискане, един път като натиснеш до долу, имаш чувството че краакът ти влиза при двигателя, просто забравяш какъв ход има педалът)Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Как е Герак върви ли бравото с новото турбо?Geraka написа:Същото важи и за извънградското....дойде ли някой баир по-добре на 4-та без да се мъчи от колкото на 5-та и с повече газ....наистина цаката е да натискаш педала на газта минимално.ogi28b написа:След съвет от колеги, предимно форумци, и предимно Stefan Hadjov
, а в последствие от собствен опит - разбрах че не е толкова важно на коя предавка си, по-важно е педалът на газта да е натиснат съвсем малко, и колата да не изпитва трудности. Там където имам нужда - поддържам трета предавка, без колебание, дори и да са по-високи оборотите - 1800-2000. Там където е равно, и колата може да върви и с 1200 оборота на пета , си я включвам без да се замислям. Най-често включвам четвърта и поддържам около 1500 оборота. В момента в който оборотите започнат да падат, не натискам още педала, а връщам една предавка, и пак го натискам съвсем лекичко.(Когато свикнеш с толкова малко натискане, един път като натиснеш до долу, имаш чувството че краакът ти влиза при двигателя, просто забравяш какъв ход има педалът)Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Върви доста прилично :D и не вие, като старото, но още съм го карал твърде малко, че да правя си праввя изводи...ще видим и разхода на масло дали ще спадне(не че преди беше много голям)Но имам чувство, че съм се оплескал с монтажа малко. Струва ми се, че изпуска някъде назад по снадките на генерацията, но за сега не мисля да правя нещо.Adrenallin написа:Как е Герак върви ли бравото с новото турбо?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Щом върви прилично не го мисли много сипвай нафтица и му се радвай колкото можеш повечеGeraka написа:Върви доста прилично :D и не вие, като старото, но още съм го карал твърде малко, че да правя си праввя изводи...ще видим и разхода на масло дали ще спадне(не че преди беше много голям)Но имам чувство, че съм се оплескал с монтажа малко. Струва ми се, че изпуска някъде назад по снадките на генерацията, но за сега не мисля да правя нещо.Adrenallin написа:Как е Герак върви ли бравото с новото турбо?
Toyota Celica 98-7AFE
Ex:Fiat Bravo JTD
Коментар
-
Е това е 7/100 за градско е идеално мисля. До сега от впечатленията ми от таксита са че най-икономични са Комън рейл без турбо. Разхода им се върти около 6/100. Имайте в предвид че почти не изстиват моторите им, а това е важно за разхода. Това е градско, извън града падат и то много - 4.5/100.Пример на човек с две коли - старата и новата Шкода Фабия. И двете са Комън рейл - 1.9SDI и 1.4TDI. Първата е по-икономична, с малко но определено има разлика като и двете се карат от един и същ човек и стила е еднакъв.i4kin написа:Ей сега заредих 8.6 литра за изминати 122 км градско каране във Варна!....
Вярно,че карам на много къси разстояния от порядъка на 2-3 км,ама нещо много ми се видят...?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар