ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
И французойкитеemzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мисля че е напълно нормално и моето гранде е така...че на празен ход да не би мотора да си работи само с въздух ...минимално си впръсква... ненормалното ще е да показва нула.kiro_of_the_day написа:Скоро ми направи впечатление, че като спускам на скорост с отпуснат педал на газта показанията на моментния разходомер се заковават на 2.0...Същото е и като пусна на свободна скорост. Все ми се струва, че при тази ситуация трябва да е на 0.0, а и другите коли които съм гарал са показвали 0.0 при тази ситуация.Някой с такъв двигател да сподели как е при него - за 1.3 мултиджетя говоря? Или някой знаещ да сподели нормално ли е?п.п. Понеже е свързано с разхода пускам тук.petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Мислиш съвсем грешно. Няма празен ход. Празен ход е когато е на неутрална предавка. Ако е на някаква предавка - тогава е принудителен празен ход и компютърът е длъжен да спре да отваря дюзите. При по-високи обороти изключва за малко и подкачващата помпа в резервоара (това на JTD 1-во поколение).Киро - пробвай да го свържеш към диагностичен софтуер и там да гледаш показанията за впръскване в реално време. Възможно е таблото така да е програмирано, че при нулево впръскване на гориво, да показва 2.0. Та то още първото поколение JTD спира горивото над 1000-1100 оборота, та Мултиджета ли ще впръсква! А по-малко от 2.0 изобщо виждал ли си го? Например със съвсем леко натиснат педал на газта при спускане?Имам един Ситроен Ц2, който си показва всякакви стойности - от 0.0 до не знам колко. Ама ги показва само при скорост над 32 км/чbahricin написа:Мисля че е напълно нормално и моето гранде е така...че на празен ход да не би мотора да си работи само с въздух ...минимално си впръсква... ненормалното ще е да показва нула.
Коментар
-
Ти по принцип си начетен човек ....Както писах по-горе 2.0=0.0 УМИШЛЕНО не показва под 2.0ogi28b написа:Мислиш съвсем грешно. Няма празен ход. Празен ход е когато е на неутрална предавка. Ако е на някаква предавка - тогава е принудителен празен ход и компютърът е длъжен да спре да отваря дюзите. При по-високи обороти изключва за малко и подкачващата помпа в резервоара (това на JTD 1-во поколение).Киро - пробвай да го свържеш към диагностичен софтуер и там да гледаш показанията за впръскване в реално време. Възможно е таблото така да е програмирано, че при нулево впръскване на гориво, да показва 2.0. Та то още първото поколение JTD спира горивото над 1000-1100 оборота, та Мултиджета ли ще впръсква! А по-малко от 2.0 изобщо виждал ли си го? Например със съвсем леко натиснат педал на газта при спускане?Имам един Ситроен Ц2, който си показва всякакви стойности - от 0.0 до не знам колко. Ама ги показва само при скорост над 32 км/чbahricin написа:Мисля че е напълно нормално и моето гранде е така...че на празен ход да не би мотора да си работи само с въздух ...минимално си впръсква... ненормалното ще е да показва нула.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
аз имах предвид само на неутралното положение на лоста а разбирасе че има и контрол на различните режими на работа на двигателя като cut off. naprimer...
petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
Коментар
-
Всичко си зависи от двигателя....При мен в 98% разхода по борд е 1.5-2.0л/100км при французойка. Но това си го определя ЕКУ-то а не таблото. Останалите 2% ги има само когато скоростта ми е много висока за дадена предавка и върна педала на газта. В първия момент заковава на 0.0 и така до определени обороти и след това отива на 1.5-2.0л. Скоростта започва да пада плавно както и оборотите, в един момент ЕКУ изключва от скорост. Разхода отново си е 2.0л да речем и така докато скоростта не падне до 55км за да почне да връща предвките надолу, като се повтаря всичко отново, но вече става по бързо. Според мен по този начин с мин. количество гориво се изминава по голямо разстояние от колкото без никакво гориво. При мен също показанието на моментния разход започва от 31км нагоре.Това което съм написал важи за автоматик французойка пуснат на икономичен режим.Като цяло забелязвам, че ЕКУ си следи много неща и то си решава кога да вкл/изкл. от скорост, кога да подава гориво...........Dido_Lyubenov написа:И французойкитеemzo написа:ППХ - 2.0 = 0.0, просто италианките така го показват.По-тъпото е, че и при ПХ и движение по инерция пак показват 2.0Още по тъпото, е че на темпомат при спускане отново показват 2.0, а реално се усеща как темпомата подава едвам едвам газ.
Коментар
-
Да, зависи от ЕКУ -то естествено. Карам Ситроен Джъмпер 2008 г. , минималното показание е 2.0 /100 моментен разход, независимо дали се пускам без газ на скорост или ДВГ работи на празен ход. Същото е положението и с Пежо Боксер, но те общо взето са почти еднакви. Трябва да питам колегата с Дукато -то как е при него. На Стило JTD пада плавно до 2.0 като пусна газта, не е като при джъмпера веднага да закове 2 -ката. Странен начин за отчитане на разхода, но не съм го сравнявал с реалния разход. Ще взема да пробвам тази вечер. Ще пълня джъмпера 2 пъти до горе, ще си покаже дали БК отчита вярно или ... чат-пат близко до около реалното :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
дали гори повече не е доказано,но е доказано че при бусовете моторите на фиат са по-добри и по-търсени.не стоят по-различно и нещата при колите.хайде да сравним френския кенеф първо поколение комън-рейл с първото поколение комън-рейл на фиат.противопоставяме 90 срещо 105 к.с.разликата в разхода по каталожни данни е 0,2 литра извън града,да обаче jtd-to си лети доста повече и е доста по-изчислен мотор.jtd-тата са доказани кучета,за разлика от френските чикии на които първо им умират турбините
Коментар
-
на трип Б на компа за последните 2000км разход 6,2 лт , при с, к , 41 кмЧа за jtd или м джет мотор а че е много по надежден от френските ,няма спор ,но си горят нафтата
, новите EHDI , DCI са много по икономични ,един колега си купи 1,6 фиат 500л Мджет 2 мотор ,с 8 распръскания на такт , двигателят работи много тихо и спокойно няма никакви вибрации но гори ,градското му не пада под 7,6 лт , засега е на 12 000 км
Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
ESP ASR CC HH MSR 6AB
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар