Айде ,айде глупости на търкалета . Че вие както ги карате колите всеки ден в тоя студ само за месец след всяко подаване на газ би следвало да сте износили двигателя все едно е изминал 500 000 км.
Може да има износване ама пък чак такова не е .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".emzo написа:Значи мойта е милионник вече
Затуй зимата си карам с 0в40Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
По-времето на даскала ти :D нямаше ли само масло М10Д със свойства на полуразтопена гресavent написа:От даскъла ми по двигатели знам едно, че всяко едно форсирване на студен двигател е равно на износването му при 100 км пробвг.
.При съвременните масла такова нещо няма.Мислиш ли че италианеца или немеца като запали и я оставя да работи на място и в това време я гали с перце по ауспуха
.По същата логика мойта Ферари сега в студовете все като е студена двигателя ми трябва да е на около 3 млн.км
.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ilko-gd написа:Подкрепям напълно. За това на тези двигатели дават да се карат само с пълна синтетика масла.Както всички знаем зимата трудно загряват и при градско каране износването е голямо. За това и не могат да минат толкова километри като братята им от "старото" поколение дизели.За разхода, колата не е Fiat, но пак е комън рейл 220 CDI и разхода ми е 8-9 л/100 км. градско, 3,5 км. ми е пътя до работата. Печката не ми работи и едвам вдигам 50 градуса за това разстояние и то при положение, че преработих системата защото тяя кола са я направили с ТРИ кръга на охладителната система. За това е пълно с теми в Мерцедес форумите - "Не ми загрява CDI-то".emzo написа:Значи мойта е милионник вече
Затуй зимата си карам с 0в40
Извинявай колега,но за какъв Мерцедес говориш? Ц-класе? Е-класе очиларка? И с колко коньов мотор,защото ЦДИ на Мерц има много разновидности?Много взеха ми харвсват тези Ц-класе след 2000г,че да видим
.Но този разход 8-9л/100км все пак ми се струва доста завишен за съвременен ЦДИ мотор
.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
Извинявам се за което
.Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл"
на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия
.И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито
съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица
.А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя
.Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.html
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
ай ся - за една сФирка ако трябва Цедка да си купуваме...itan75 написа:ilko-gd написа:Колега itan75 колата е W202 C класа 1999 година, 220 CDI, 125 к.с. Това е първият мотор комън рейл в Мерцедес - разбира се първата кола с комън рейл дизел е Италианска.Тези, които си харесал са следващият модел W203, но там вече този двигател е 143 к.с., като проблемите със загряването са на лице. На външен вид двигателя се различава съвсем малко от първият.Ако купуваш такава кола гледай печката да й работи. При външна температура под 8 градуса и студен мотор трябва да запали и да работи до достигане на 70 градуса температура на мотора. Ако е по-топло времето може да я запалиш принудително с програмата за диагностика.Личен съвет от мен - немска кола не си купувай. В смисъл тя е като всички останали таратайки, но се продава за повече пари. Доста неща не са въобще направени добре, дадох пример с охлаждането. Да не ти казвам как се управлява перката на радиатора, че ще паднеш ама от смях и ще ти се реве ако трябва да я правиш - за разлика от по-старите модели тук е електрическа, не с виско съединител.П.С. За разхода - по книжка го дават 8 л./100 км. с ръчни скорости. Колата е комби и тежи празна по документи 1460 кг.
Извинявам се за което
.Е брат казваш първия мотор "Кон Умрейл"
на Ц-классе е 125 коньовия? Тук в тоя линк дават,че е 102 коньовия
.И аз лично съм скаран с немската техника и не обичам немските машини,обаче как да ти кажа сега моята болка :D ...Отивам сега точно след 15мин нощна смяна в Бърза Помощ Бургас ,къде карам линейка и като отида с Ферарито
съм забелязал от 8-те красиви докторки и 17-то прекрасни мед.сестри никоя не надига главица
.А като отида вечер с на авера Е-класата 220 ЦДИ или на братовчеда БМВ-то Е 46 320Д 136 к.с всички ми се натискат и искат да ги возя
.Само най-тъпата,грозна и мушната сестра един път се качи във Ферарито ма тя пък не познава марките.Кажете как да не ме е яд.Ферарито ми е излязло досега около 8500-8700лв като всичко съм сменял с оригинал и най-високо качество и по -нищо не отспъпва на една Цедка обаче има едно НО..Ето линка колега http://www.cars-data.com/en/mercedes...82/models.htmlFiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Много ми е инересно тези доктори и мед.сестри защо не си гледат служебните задължения ами по паркинга се разхождат или там и е работното място? Ако за една свирка както каза горния колега да си вземаме С класа по добре ходи на КАЛИГУЛАТА мисля че така се казвашеФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
102 и 125 к.с. двигателя е на практика е един и същ. И двата са с работен обем 2151 куб.см. само че на 102 к.с. пише 200CDI, а на 125 к.с. 220CDI. Разликата е в софтуера на колата, иначе като "хардуер" са едно към едно.И малко в стила на "Ники-сикс" - винаги можеш да си купиш по-хубава жена, ако ти е за купуване. Щом само на колата се връзват, значи са по-евтинки, взимаш една под наем за няколко дни и си готов
Това последното на майтап де, де не се обиди някой.Колеги, моля придържайте се към темата.Модераторски екип на fiat-bg.org
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
7,5/100 в тези условия зимата. Докато разтоваря жената и стигна до работа едва отлепя температурата от минимума."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Един от редките при мен случаи на по-дълъг преход извън града :D : България-Словения и обратно, общо ~2 400 км със Стило 1,9 JTD 2002 г. (115 к.с.).Товар: двама души със ски, обувки и багаж за една седмица.Пътища: предимно магистрали, малко планински пътища (ама пък бяха много планински! - на места се наложи да включам 1-ва
). Почти навсякъде пътищата бяха почистени до сух асфалт (с изключение на планинската част и, разбира се, пътищата в България!).Температури: отрицателни, повечето дни няколко градуса под нулата (но имаше сутрини и с -14 градуса).Скорост: ~140 км/ч по магистралите, ~100-110 по останалите пътища, 5-30 км/ч по планинските. Работа на празен ход по границите и покрай пистите.Разход: 2 404 км с 145,5 л. или 6,05 л/100 км.Аз лично съм доволен от разхода при тези условия. Разбира се, при по-умерено каране може да се постигне чувствително по-нисък разход, но според мен няма много смисъл (да се икономисат едни примерно 30-40-50 лв., ама за сметка на удължаване на времето за пътуване). Въпрос на баланс между разходи и удобство.
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар