tjtjtjtj написа:
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнението
								
							
						
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Форсиране по време на движение-все едно,че заяжда педала на газта но не е така.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Кой е правил диагностиката и как точно протече тя? Какви стойности показа педалът на газта? Направихте ли запис на данните в реално време когато се появява проблемът? Да не би някой да е закачил кабелите към колата, да е видял, че няма записани грешки и да е казал, че всичко е наред? Защо ще поръчваш педал втора ръка, след като на диагностиката не е показала нищо, т. е. педалът ти е наред?
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Волвото ми - 1.9 турбо дизел, го прави същото. Когато колата тръгне по инерция и особено, ако е загряла, започва леко да се форсира. Но при мен е леко - до 1000-1200 оборота. И така вече 5-та година. При натискане на спирачка или съединител се оправя. При работа на място двигателят работи напълно равномерно и проблемът не се наблюдава. Доста хора във форума на волво споделят същото и най-често като причина се споменава демпферният маховик.Последна редакция от snake; 30.04.2018, 00:19.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Много правилно описваш проблема, и при мен в началото форсиранрто беше по малко. Не мога обаче да намеря връзката между демпферен маховик и потенциометър на газта!?!snake написа: Преглед на мнениетоВолвото ми - 1.9 турбо дизел, го прави същото. Когато колата тръгне по инерция и особено, ако е загряла, започва леко да се форсира. Но при мен е леко - до 1000-1200 оборота. И така вече 5-та година. При натискане на спирачка или съединител се оправя. При работа на място двигателят работи напълно равномерно и проблемът не се наблюдава. Доста хора във форума на волво споделят същото и най-често като причина се споменава демпферният маховик.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не, грам масло не губи. Двигателя и турбото работят перфектно.valentin_63 написа: Преглед на мнениетоКолега,губи ли масло тази кола?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Какво стана след пробата? Аз с този проблем няма да се боря, защото при мен е в по-лека форма, вече 5 години не се променя и на практика не ме притеснява. Но ми е интересно. Иначе и при моето волво цяла зима не го правеше, а сега в топлото и сухо време пак започна. И при натискане на спирачка или съединител се оправя. Но никога не го прави на празен ход. Само когато колата е в движение на свободна.tjtjtjtj написа: Преглед на мнениетоУтре ще ми дойде потенциометър втора ръка и ще пробвам с него...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Още не съм го пробвал. Сега се прибирам от командировка. Довечера или утре ще пиша.snake написа: Преглед на мнениетоКакво стана след пробата? Аз с този проблем няма да се боря, защото при мен е в по-лека форма, вече 5 години не се променя и на практика не ме притеснява. Но ми е интересно. Иначе и при моето волво цяла зима не го правеше, а сега в топлото и сухо време пак започна. И при натискане на спирачка или съединител се оправя. Но никога не го прави на празен ход. Само когато колата е в движение на свободна.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не но мисля, че няма връзкаS_BANKOV написа: Преглед на мнениетоСистемата за вакуум и клапата някой гледал ли е?
.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами аз само питамtjtjtjtj написа: Преглед на мнениетоНе но мисля, че няма връзка
.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Както споменах, във форума на волво се насочват основно към демпферния маховик. Нямам представа каква е връзката, но пък е факт, че поне при мен с натискане на съединителя форсирането спира. Но пак казвам - мен не ме притеснява, защото е по-слабо (до не повече от 1000-1200 оборота) и вече пета година и повече от 75 000 км. е така, без промяна към по-лошо.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При японските коли ако се движиш по инерция и изключена от скорост, оборотите на мотора се вдигат до 1000 - 1100 мисля, че бяха заради серво усилвателя, демек да подпомагат спирачното усилие, защото мотора не участва в спирането... С натискане на съединителя падат на 900, щото реално би трябвало да включиш... Може и при вас да е така?
Иначе, маховик и обороти на свободен ход, хм тоя някакъв много уникален маховик ще да е, умен някакъв си
							
						
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар