Моля вече препатилите с такъв проблем да ми помогнат,че става досадно това форсиране по светофарите или след изключване от скорост! Стило 1.9 jtd
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Форсиране по време на движение-все едно,че заяжда педала на газта но не е така.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами днес например ми се случи 4 пъти за 20 минути каране из града. Наблюдава се зачестяване и става много досадно. Диагностика не съм правил но мисля,че нищо няма да покаже защото като го направи на дисплея нищо не покава.panasonic1 написа: Преглед на мнениетодай малко повече информация колко често се случва, диагностика прави ли му?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не мисли че диагностиката няма да покаже нищо тя показва всичко само трябва да занаеш какво да гледаш например в твоят случай може да се пгледне компа какво получава като информация от педала за газта.
Така че те съветвам да отидеш някъде на диагностика при човек които разбира,мисля че има хора от форума които са в твоят район и ще се отзовът.
Иначе ако имаш време и излишни средства мога да те посъветвам да смениш и почистиш някоия друга част.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На мареа има 6 пинова бяла букса над жабката, която е за потенциометъра на газта и ми създаваше такива проблеми. С почистване с контактен спрей нямам проблеми вече 6 год.Провери при Стило дали е там.
Това самофорсиране може да е и от турбина, макар да е краен вариант. Не упоменаваш до колко оборота се форсира, пушеци има ли. Следи нивото на маслото.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Няма никакви странични признаци,бензинова кола пуши повече от моето jtd и мотора му мърка. Форсирането понякога минава 4000/5000 оборота и като претракам педала се оправя. Преди две седмици ходих до Казанлък заради Сааба и сега нямам проблеми с него, ще трябва сега пак да отида и заради фиата.Относно турбината мисля,че работи без проблем защото преди два дена ходих до Пазарджик и се върнах. Това ми беше първото извънградско с колата и тя се държа перфектно. И в двете посоки се случи да няма натоварено движение и бая я настъпах,подържаше си скорост 150-170 без проблеми, като това не беше предела и.cokata_23 написа: Преглед на мнениетоНа мареа има 6 пинова бяла букса над жабката, която е за потенциометъра на газта и ми създаваше такива проблеми. С почистване с контактен спрей нямам проблеми вече 6 год.Провери при Стило дали е там.
Това самофорсиране може да е и от турбина, макар да е краен вариант. Не упоменаваш до колко оборота се форсира, пушеци има ли. Следи нивото на маслото.Последна редакция от tjtjtjtj; 17.05.2017, 10:20.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Пробвай го може просто да и се струва ,че при натискане на спирачката изчезава или когато върне кракът на газта тогава да се оправя.tjtjtjtj написа: Преглед на мнениетоТова аз лично не съм го пробвал още но жената твърди,че когато започне форсирането ако натисне спирачка се оправя.
След като казваш че няма никакви странни признаци ,най добре се насочи към електрониката и окабеляването.
Започни от самият педал в него влиза букса извади я и прегледай почисти я също.
Пак да спомена че диагностиката ще даде по ясна представа за проблема.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
През почивните дни отделих малко време на колата и свалих педала на газта. Успях да стигна до самия потенциометър и видях,че графитните писти са в сравнително добро състояние. Напръсках го обилно с контактен спрей също и буксата и го поставих на мястото му. След тази манипулация повече не се е форсирал.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Почти сигурно е че вината е в педала ама вземи ходи някъде на диагностика да се види по добре не че диагностиката неможе да те подведе ама е по-добрият ваиант отколкото да вземеш втора ръка и ако го направи пак да се чудиш новият ли дава проблем или има друго. Иначе има вариант и компа и окабеляването до него, но на този етап 80% за педала хвърлям вината аз.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Здравейте момчета! Аз отново се включвам в темата защото времето се стопли влагата изчезна и форсажите по пътя пак започнаха. Значи не съм имал никакви проблеми есента, зимата и до преди месец. Буквално изчезна климатовата влага и проблема веднага се появи. Разбирам, че по- нормално е да има проблем когато има и влага а при мен е обратно. На диагностика нищо не показа. Карайки аз си го усещам как започва да прилашква леко и като натисна съединителя започва форса и за да го усмиря или трябва да го угася или да натоваря с предавките и да убия скоростта понякога почти до спиране. Ще си поръчвам втора ръка педал да му се не види!panasonic1 написа: Преглед на мнениетоНе мисли че диагностиката няма да покаже нищо тя показва всичко само трябва да занаеш какво да гледаш например в твоят случай може да се пгледне компа какво получава като информация от педала за газта.
Така че те съветвам да отидеш някъде на диагностика при човек които разбира,мисля че има хора от форума които са в твоят район и ще се отзовът.
Иначе ако имаш време и излишни средства мога да те посъветвам да смениш и почистиш някоия друга част.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

							
						
Коментар