падна на 70лв. без добавката.Аз вчера сложих м10 д да покарам един ден да почисти двигатела и днес ще налея селенията, 10 на 40 пише на нея такава ли трябва да е. И някой може ли да каже колко масло побира двигатела , вчера сложих около 4,200 и щеката се качи до горе а ми се струва че предния път взе 5 литраМерси за отговорите на всички!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
колко струват тези работи
Collapse
X
-
Ъъъ...Това не е ли прекалено гУсто?!?Никакви предрасъдъци не бих имал, обаче си мисля че за лагерите на турбото не е било много приятно изживяването!Някак не ми се вижда много разумно да караш цял ден с M10D такъв двигател.Нещо не разбирам за какво са тея импровизации. Продава се масло за ПРОМИВКА. Сипват се 4 литра, работи на празен ход 5 мин и се източва. Ако толкоз държиш да го миеш преди смяна, това мисля е правилния начин.Е, вярно, това оскъпява процедурата с 15лв, ама и M10D мисля че не беше без париreiban написа:падна на 70лв. без добавката.Аз вчера сложих м10 д да покарам един ден да почисти двигатела и днес ще налея селенията, 10 на 40 пише на нея такава ли трябва да е. И някой може ли да каже колко масло побира двигатела , вчера сложих около 4,200 и щеката се качи до горе а ми се струва че предния път взе 5 литра
Чел съм и за друг начин - сипваш 200-300 грама нафта във старото масло, пак оставяш да поработи около 5мин на празен ход и пак източваш. Това е безплатно.Пиша разни варианти защото явно сме го ударили на фолклор.
За количеството - да, предполагам точно 4,2л би трябвало да събира и при теб.Темприерата ми е с 1,9 TD и точно това е количеството което "изпива" за да стигне около максимума.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Грешка, това масло има доста по-слаби почистващи свойства и си хвърлил парите на вятъра просто.Тогава да беше опитал със специалното масло за промивка на двигатели."Приста" го произвеждат.http://www.prista-oil.com/pdf/oils/b...мивното масло се налива около 80% от щатното и колата се оставя да работи за 15-20-30 мин.Масления филтър не се сменя.После се източва, сменя се филтъра И се налива свежото.Пак ще ти задам въпроса:Защо искаш да правиш тази промивка.Ако колата е карана повече със синтетични и полусинтетично масла, това упражнение просто НЕ СЕ НАЛАГА.Възможно е понякога да се получи и МАСЛЕНА ТРОМБОЗА!!! Сиреч, някой по-голям "тромб" от нагар да запуши маслена магистрала и тогава става весело.ПП.. забравих да напиша!reiban написа:падна на 70лв. без добавката.Аз вчера сложих м10 д да покарам един ден да почисти двигатела и днес ще налея селенията, 10 на 40 пише на нея такава ли трябва да е. И някой може ли да каже колко масло побира двигатела , вчера сложих около 4,200 и щеката се качи до горе а ми се струва че предния път взе 5 литраМерси за отговорите на всички!
При работа на двигателя с промивното масло не трябва да се вдигат оборотите и да се форсира!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Отговори на въпроса ми първо и после ще търсим промивна масло по телефоните?!reiban написа:не пари не съм давал дори и на майстора щом казвате сега ще отида да купя едно промиващо масло и ще хвърля това което съм сложил и ще го промия и после слагам селенията.Така смятам че ще поправя грешката. На евро 7 дали имат такива масла.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ами вече двама "майстори" ми казват че маслото ми е много черно има нужда от промивка и затова искам да направя.Когато купих колата този който ми сменя за първи път маслото ми каза следващия път задължително промивка каза за това масло което го изкара че сигурно е доста над 10000км. И затова искам да направя .Незнам какво е твоето предложение. А и незнам с какво масло е каранаFiat Marea 1,9TD100
Коментар
-
Аман от "майстори"!reiban написа:ами вече двама "майстори" ми казват че маслото ми е много черно има нужда от промивка и затова искам да направя.Когато купих колата този който ми сменя за първи път маслото ми каза следващия път задължително промивка каза за това масло което го изкара че сигурно е доста над 10000км. И затова искам да направя .Незнам какво е твоето предложение. А и незнам с какво масло е карана
Те някога виждали ли са въобще отработено масло от дизел?
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Добре, щом си го навил на пръста си направи го.Бас хващам, че и новото масло ,след не повече от 200-300 км също ще почернее.При дизелите е така.Почерняването е резултат от продуктите на горенето, сажди и т.н.И колкото по-бързо почернее, това значи, че маслото има добри миещи качества.Предполагам, че колата ти е карана поне с полусинтетика.Просто минералните масла не са вече толкова често срещани на пазара на запад.А на твоите майстори покажи това:reiban написа:ами вече двама "майстори" ми казват че маслото ми е много черно има нужда от промивка и затова искам да направя.Когато купих колата този който ми сменя за първи път маслото ми каза следващия път задължително промивка каза за това масло което го изкара че сигурно е доста над 10000км. И затова искам да направя .Незнам какво е твоето предложение. А и незнам с какво масло е карана
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Стига бе, нека го подмие човека, не се знае дали не са слагали някакви бози във старото масло, изобщо аз съм на мнение че не е излишно това. Естествено не на всяка смяна
Обаче като се прави, да се прави така както ти казахме - с масло за промиване. Хората са го измислили, защо трябва да преоткриваме топлата вода.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Тук пише:reiban написа:NinoКажи какво да направя тогава сега да хвърля това масло и после да си налея направо селенията ли.Само да допълня че преди да се налее промивното, старото се източва.Nino написа:Промивното масло се налива около 80% от щатното и колата се оставя да работи за 15-20-30 мин.Масления филтър не се сменя.После се източва, сменя се филтъра И се налива свежото.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар