Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за погрева мига

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата за погрева мига

    Здравейте колеги отскоро имам фиат мареа 1.9тд100 колата пали с подаването на ключа не се замисля изобщо.Обаче лампата за подгрева мига 15сек. някъде след като запаля и после угасва и след това вече не мига.Това го прави при всяко палене.Днес рано сутринта беше 9 градуса и запали леко,но имаше бял пушек отзад и тресене на мотора за около 3-5 сек.Досега в топлото не е имало проблеми.Възможно ли е да има изгоряла свещ,предния собсвтеник я е подържал добре колата.Като я купувах преди 2 месеца каза ,че свещите са сменени ,днес ги гледах изглеждат наистина нови отвън и лъскави.За сравнение преди това имах пасат б3 и като сменяхме свещите старите бяха тъмни и мръсни.

    #2
    Белият пушек е индикация за недобро изгаряне на нафтата - студен цилиндър, неправилно впръскване в следствие
    на механичен проблем ( дюза).
    В твоя случай обаче, съчетан с премигване на лампата за подгрев означава, че имаш проблем със свещ, свещи или управлението им, а за ТД е от изключителна важност подгревът да бъде изряден.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #3
      Незнам дали се вдят трудно но ако можеш
      извади ги една по една и ги пробвай да акумулатор дали ще светнат-нагряват
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Колега,провери ги с омо метър по отделно,а може и с ампер мер.
        Каквото трябва да се случи,то просто си се случва.

        Коментар


          #5
          Понеже не обичам половинчати работи се уговорих днес да ги сменя и 4-те за да знам ,че са нови.Предния собственик може и да не ги е сменял,а може и да е сменил само двете зад помпата,които се виждат ,а другите две зад сепаратора са на доста гадно място и може да не са сменяни.След смяната ще пиша пак.Другото ,което забелязах е,че имам масло около две от дюзите и незнам откъде е,така като гледам вариантите са два.Или от маркуча,който излиза от капака или от гарнитурата,за която предния собственик също твърдеше ,че е сменена.Маслото е около 10грама не повече,колкото да ги оцапа.Ако е гарнитура се чудя дали да я сменя и нея,ама като отида за смяна на свещите ще говоря с човека да видим какво ще каже и той.Иначе маслото си стои на щеката колкото си беше в началото вече около 1500км.

          Коментар


            #6
            След смяна на свещите лампата за подгрева вече не мига.Сменихме и гарнитурата на капака на клапаните.

            Коментар


              #7
              А колко свещи бяха изгорели?
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                Не съм ги мерил, но като човек,който е карал само дизелови коли мойта преценка е една.

                Коментар


                  #9
                  Моите изкараха 7 години- Беру. Старите бяха същата марка, но беха изгорели три.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #10
                    dobrujanetza написа: Преглед на мнението
                    Моите изкараха 7 години- Беру. Старите бяха същата марка, но беха изгорели три.
                    Ако колата ти е тази от подписа (jtd) можеше и още 7 г. да караш с тях...
                    Ама ако ти е TD не да имаш една изгоряла а да са събрали нагар ще палиш като дт 20. А ако една е изгоряла няма палене (зимата) и ще правиш стартер ако си по любопитен/инат.

                    Коментар


                      #11
                      Почти съм сигорен, че е свещ.
                      Моита е същата

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм с Iskra - карат вече 8-ма година. Дано да изкарат и тази зима, че като знам къде са наврени, смяната е доста трудоемка.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм с Iskra - карат вече 8-ма година. Дано да изкарат и тази зима, че като знам къде са наврени, смяната е доста трудоемка.
                          Тихо че май и мойте за смня... Ще видиме зимата...
                          Бая неща се острнанени падане на нафтата( от крушата) въздух ГНП филтър горивен нов як акумулатор...
                          Няма да ми мига лапата на таблото релето за подгрева цъка яко.... Е да стане -10 ще видиме

                          Коментар


                            #14
                            Колеги за да не отвярям нова тема за което се извинявам.. имам същия проблем с премигването ,след като се напълни системата (около 7-8сек.) лампата за подгрве премигва около 15сек. При минусови пали трудно ,а в сегашното време се замисля леко. 1.9жтд 86кс пунто мк2
                            Punto Mk2 2001 JTD 130hp... просто Пунти :!

                            Коментар


                              #15
                              Решението е написано по-горе, почти сигурно имаш поне една изгоряла свещ. В друга тема бях описал и процедура за тестване на релето и пoгревните свещи. Ето я и нея:

                              Вземи един мултицет, включи го в режим на измерване на напрежение. Намери си и един помощник, който да дава на контакт. Едната сонда на прибора (отрицателната) дай на маса, а другата (положителната) последователно на захранващите клеми на всички свещи. При подаване на контакт на клемите на всяка от свещите трябва да излиза 11.5-12V напрежение - това гарантира, че релето ти работи и към свещите постъпва захранване. При изгоряла свещ/свещи лампата на таблото продължава да премигва известно време след запалване на двигателя. Изгоряла свещ може да диагностицираш като при разкачена захранваща букса замериш свещта на верига. Липса на верига означава изгоряла свещ. Ако колата ти не пише грешки, свързани с подгрева и се убедиш, че излиза напрежение на свещите, то проблемът ти е във светлинната индикация. Свещите на тези двигатели са завряни на гадно място под всмукателния колектор - дотигането до тях е гимнастика.
                              Прави процедурата на студен мотор. По-новите мотори с директно впръскване не подгряват или подгряват за много кратко, след като са достигнали определена температура.
                              Последна редакция от PSG; 05.10.2016, 21:35.

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X