Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото Улис 2,2 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбото Улис 2,2 jtd

    При задържане на около 2000 оборота колата забива и влиза в сервизен режем.Гася чакам 2 минути паля и всичко е наред. Като откача тока на вакумен клапан до този за турбината, колата незабива , но и ненабира нормално. Набира с прекъсания.Турбото надува 1,5 _ 1.6 някой да има идея какво да чопля.На комп отчита грешка във клапан на налягане на турбото с нов клапан пак същата работа

    #2
    А ,вакума до клапана и след клапана мери ли ?Тази стойност която посочваш от къде я четеш?От МАП-а или реално премерено с манометър?Сподели номер на грешка че не съм сигурен точно от какво забива колата.Поздрави!

    Коментар


      #3
      На празен ход няма вакум след 1700_2000 оборота има вакум на входа и изхода на клапана

      Коментар


        #4
        Стойностите нa турбото ги гледам на компютърНямам спомен какв е беше грешката

        Коментар


          #5
          Не трябва да е така.Вакума трябва да го има до геометриятаи да даде пълна мощ на турбото още при ниските обороти.После да разтовари.Прегледай всички маркучи за вакум до и след ел.клапанаУспех!

          Коментар


            #6
            Спирачки имали нормални преди 2000 оборота или педала е твърд?

            Коментар


              #7
              Те изчезнат ли спирачките значи е сгънала вакум помпата,обикновено става дума за за проблем със захранване със вакумдо геометрията заради пукнати маркучи или проблем във работата на на самия соленоид.

              Коментар


                #8
                Кръгът на вакуума към спирачките обикновено е разделен с клапан от този на всички останали системи. Тоест и да имаш пробойна в маркуча към актуатора на турбината, не би трябвало да ти заминават спирачките. Скапана вакуум помпа е доста кардинално, ако имаш манометър на вакуум, може да я тестваш. Трябва да прави -1.0атм без проблем.Виж малките маркучета на вакуума, които отиват към останалите системи. Не съм запознат с този мотор и какво освен геометрията на турбината се управлява с вакуум. Огледай маркучетата във връзките към тройници, клапани и т.н.т. От там е възможно да изпуска и да не стига вакуума за управлението на геометрията. Може и от някой регулиращ клапан да изпуска - има подобен случай.1.5 - 1.6 не е ли прекалено високо налягане? Това абсолютно или манометрично налягане е?

                Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                Коментар


                  #9
                  Грешката е 0402 прекалена рециркулация на изгорелите газове. Затапихме ЕГР колата се оправи за малко и бамм пак същата грешка. Пискане ,чека светва мощтността пада и колата върви все едно съм дал газ наполовина.гася , минута,паля всичко е ок ускорявам и на 137км/ч колата забива без да съм отпускал газта.

                  Коментар


                    #10
                    Турбото надува 0.8 мерено с манометър на мапа,Турбината ми е обикноевенна без геометрия. Егр клапана е вакумен няма кабели по него и е затапенКакто върви колат писка чека и колат губи мощностзакачаме диагностика грешки няма

                    Коментар

                    Working...
                    X