to6kosuperbike919 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат браво 1.9 тд
Collapse
Заключена тема
X
X
-
rangel88
Ба 210 поне 300/400 поне... 1000 лв маса на барутник .... Не бих се качил на дизел поне до 3/4 хилки . Имам горещи срещи от 6 вид....И с този волан имам чувството че не е жалена никак.Виж това кво представлява сега оправили се ок обажда ли се пак нещо пак махаи е .
-
Като и гледам мотора, това в никакъв случай не е TD100 (100к.с.), а TD75 (75к.с.). По спомени помпата на TD75 също изглежда различно, но е твърде възможно да греша. Подгревните свещи при този двигател имат отношение единствено към първоначалния старт и неговото улесняване. При неизправен подгрев най-вероятно ще изпуши бяло/черно при запалване, но ако продължава да пуши след стартиране на мотора търси проблема другаде. "Яко"димене при изфорсиране не е добър признак. Този мотор може да изпуши черно при изфорсиране, но не и кълбета от дим. Задържиш ли газта слез рязко изфорсиране и установи ли обороти, трябва да изчисти. С нов акумулатор здравият предкамерен дизел също ще запали без подгрев. Ще повърти, ще се сборят цилиндрите, но ще запали. Читаво TD100 на Мареа комби на равен път вдига 180км/ч, колкото си му дават по книжка. На TD75 по спомени дават малко повече от 160км/ч. За радиатора на купето е възможно да греша. Да чукна на дърво не ми се е налагало да пипам там и дано не ми се налага. Направи теста за свещите, както ти го описах. Може проблемът ти да се окаже в индикацията, а подгревът да си работи.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Каква точно е излязла колата от завода можеш да провериш по VIN-номера (ZFA......). Кой какво е пипал след това - божа работа. Не знам на какво викаш "стартер".Стартерите на TD100 и TD75 по всяка вероятност са еднакви. Разликата между TD100 и TD75 е в горивната система. И двата дизела са предкамерни, TD100 е с горивна система Lucas, TD75 e с Bosch. Помпата на TD100 е с турбокоректор и електронно управляем авансатор, TD75 по спомени е без турбокорекция и управление на аванса единствено спрямо температурата на мотора. Колегата specialista най-добре познава помпите, нека ме поправи ако греша. Отделно TD100 има и интеркулер. Сниманият двигател е TD75, като все още имам едни съмнения дали това е стандартната за TD75 помпа Bosch. И двете TD75, които съм гледал до сега, са били с визуално друга помпа. На картинката в repair manual-a също е дадена друга помпа (като на двигателите, които съм гледал).to6kosuperbike919 написа:Нммм ако е 75 коня това значи ли че ако сложа нов стартер от тд100 ще стане ,хах тоя като ми я продаваше вика тя е над 105 коня ,как мога да разбера колко коня е имали сериен номер или нещо подобно

Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
https://www.youtube.com/watch?v=gQT2T-UQ6yohttps://www.youtube.com/watch?v=R23uRw9WHsoИмаше и преди едно още въртене...Така пали и след 3 голямо палене бендиксът започна да превърта и изтървава. А на - 17 даже но меже и за завърти маховика... Дори и да е вред подгрева файда няма стартера върти като бормашина не изкача бендиксът... А и за къде ли то на -17 лоста за скорости едвам се движеше ...А авторе на темата сваляне и качване на стартера ти е в сервиз 100/150 още толкова и ако завлачиш някой от някоя морга... Свещите за смяна и те ще са поне едно 60/80 още толкова и за 4 свещи... 2 процедури поливната ти кола (нали беше 1000)PSG написа:Като и гледам мотора, това в никакъв случай не е TD100 (100к.с.), а TD75 (75к.с.). По спомени помпата на TD75 също изглежда различно, но е твърде възможно да греша. Подгревните свещи при този двигател имат отношение единствено към първоначалния старт и неговото улесняване. При неизправен подгрев най-вероятно ще изпуши бяло/черно при запалване, но ако продължава да пуши след стартиране на мотора търси проблема другаде. "Яко"димене при изфорсиране не е добър признак. Този мотор може да изпуши черно при изфорсиране, но не и кълбета от дим. Задържиш ли газта слез рязко изфорсиране и установи ли обороти, трябва да изчисти. С нов акумулатор здравият предкамерен дизел също ще запали без подгрев.Читаво TD100 на Мареа комби на равен път вдига 180км/ч, колкото си му дават по книжка. На TD75 по спомени дават малко повече от 160км/ч. За радиатора на купето е възможно да греша. Да чукна на дърво не ми се е налагало да пипам там и дано не ми се налага. Направи теста за свещите, както ти го описах. Може проблемът ти да се окаже в индикацията, а подгревът да си работи.Ще повърти, ще се сборят цилиндрите, но ще запали.
Коментар
-
Всичките му части втора употреба са евтини труда от мен има инструменти има канал има желание ще се забавлявам доста, а и сам мисля да си я боядисам.А за стартера питах защото този понякога изтърва но купих втора рака от мои познат за 20 лв и е здрав .Няма смисъл от чисто нови части тая кола .Благодаря на всички за компетентни те мнения
Коментар
-
rangel88
Щом имаш мерак и канал си си ок. Стартер дори и 2 ръка го рециклираш бендикс четки и др. Както ел техник ти го казвам с НОВИ ОТ МАГАЗИНА да ти е мир на главата.То и аз така си виках и има 2 дт 100 мареа едната е донор. Но разбираш ли на сегашната ми се потроши всичко което НЕ може да се ползва от донор или 2 ръка кола (носачи термостати и мн. др. кола) а другото си е здраво - Как е възможно това ??????to6kosuperbike919 написа:Всичките му части втора употреба са евтини труда от мен има инструменти има канал има желание ще се забавлявам доста, а и сам мисля да си я боядисам.А за стартера питах защото този понякога изтърва но купих втора рака от мои познат за 20 лв и е здрав .Няма смисъл от чисто нови части тая кола .Благодаря на всички за компетентни те мнения
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар