Здравейте искам да попитам дали това е нормално да свети на таблото , от скоро карам фиата и постоянно свети това нормално ли е да свети постоянно ставя въпрос за лампата за подгряването
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат браво 1.9 тд
Collapse
Заключена тема
X
X
-
rangel88
Re: Фиат браво 1.9 тд
Да беше направил снимка сигурен си че е на подгряването нали ???Да приеме, че е така НЕ би трябвало да свети след като си запалил вече, ако свети/премигва още е проблем някъде си.Свети или мига ???to6kosuperbike919 написа:Здравейте искам да попитам дали това е нормално да свети на таблото , от скоро карам фиата и постоянно свети това нормално ли е да свети постоянно ставя въпрос за лампата за погряването
-
Мъча се да кача снимка ,Постоянно свети паля първо бяло после черно пуши и се оправя ,днес и махнах пластмасовия капак на двигателя да огледам свещите гледам едната свещ около нея има локвичка масло но там отгоре се пада точно дупката за наливане на масло а скоро ми смениха маслото и може майстора да е разлял и не мога да разбера какво става
Коментар
-
rangel88
Ами какво диагностика ако не си оправен с тока и ремонти в сервиз. Ако си сръчен вадиш инструменти (пробници пробни лампи и др.) и мериш релета свещи. Не зная от коя година ти е бравото, но ако е като моята марея за свещите ще ти трябват камъни колена може и жило глухи ключове. Демек гедоре комплект WD 40 също. Може и да скъсаш някоя свещичка (зависи как но е голяма чудо). Но колкото и както да ги мериш тези свещи... Кво ще видиш дали е здрава да не е прекъсната имали ток донея... Ама колко загрява и за колко време ??? Само като е извадиш ще видиш с очите си.Като за начало може да направиш визуална проверка да няма откачени/хлабави кабели по свещите по релето или окисление по връзките. https://www.youtube.com/watch?v=8pftKnYBQ5cto6kosuperbike919 написа:Мъча се да кача снимка ,Постоянно свети паля първо бяло после черно пуши и се оправя ,днес и махнах пластмасовия капак на двигателя да огледам свещите гледам едната свещ около нея има локвичка масло но там отгоре се пада точно дупката за наливане на масло а скоро ми смениха маслото и може майстора да е разлял и не мога да разбера какво става
Коментар
-
rangel88
Re: Фиат браво 1.9 тд 1997 100ks
Клипа е за рено!!!!И е пример да се замерват свещите!Ако ти е само там проблема в подгрева свещи/реле не проблем голям. Големия проблем ше да е като дойде студа ще има за въртиш като обезумял без да запалиш докато не е**ш мамата на стартера от зор.Ето как ще изглежда като наближи зимата ще започнеш все по трудно и трудно да палиш и по трудно. Ще пиши като руски локомотив на ДБЖ докато не изгаснеш тотално. Ако това ти е проблема.https://www.youtube.com/watch?v=9kQc...ndex=3Така е !to6kosuperbike919 написа:Благодаря за клипа явно не е съвсем добре както ми каза майстора ,така пречили да го карам до ограничител и да влизам бързо в завоите :P
Коментар
-
За антифриза на стелката - кофти случай, тече ти радиаторчето на парното в купето. Смяната е свързана с разглобяване на цялото табло. За подгрева - може да пробваш дали релето ти работи (подава напрежение към свещите). Вземи един мултицет и си намери помощник. Настрои прибора да мери постоянно напрежение. Сложи едната сонда на прибора на минуса на акумулатора, а другата на гайката на захранващия проводник на някоя от свещите. Свещите са на малко кофти място под всмукателния колектор. Нека помощникът ти да даде контакт на автомобила, а ти гледай дали излиза напрежение на свещта. Напрежението трябва да е около 11V. Напрежението трябва да се задържи там за определен времеви интервал 10-20сек. След като изтече, ще чуеш изщракване на релето и напрежението ще отпадне. Повтори процедурата за всяка от свещите. Свещите могат да се просвирят на верига, за да се разбере има ли изгорели. Светлинната индикация, която си показал, трябва да спре да свети след като изщрака релето. Ако имаш изгоряла свещ, тя ще продължи да премигва след запалването на автомобила, но както ти е писал specialista в крайна сметка ще спре. Ако ти излиза напрежение към свещите и нямаш изгорели - вероятно имаш проблем с индикацията. Дизелов автомобил в добра кондиция и здрав акумулатор е способен да запали и без подгряване. Палил съм на -15* без да чакам подгрев - твърдо, но пали.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
rangel88
Ако е комън рей да но инак на -15 не вярвам особено без подгрев...PSG написа:За антифриза на стелката - кофти случай, тече ти радиаторчето на парното в купето. Смяната е свързана с разглобяване на цялото табло. За подгрева - може да пробваш дали релето ти работи (подава напрежение към свещите). Вземи един мултицет и си намери помощник. Настрои прибора да мери постоянно напрежение. Сложи едната сонда на прибора на минуса на акумулатора, а другата на гайката на захранващия проводник на някоя от свещите. Свещите са на малко кофти място под всмукателния колектор. Нека помощникът ти да даде контакт на автомобила, а ти гледай дали излиза напрежение на свещта. Напрежението трябва да е около 11V. Напрежението трябва да се задържи там за определен времеви интервал 10-20сек. След като изтече, ще чуеш изщракване на релето и напрежението ще отпадне. Повтори процедурата за всяка от свещите. Свещите могат да се просвирят на верига, за да се разбере има ли изгорели. Светлинната индикация, която си показал, трябва да спре да свети след като изщрака релето. Ако имаш изгоряла свещ, тя ще продължи да премигва след запалването на автомобила, но както ти е писал specialista в крайна сметка ще спре. Ако ти излиза напрежение към свещите и нямаш изгорели - вероятно имаш проблем с индикацията. Дизелов автомобил в добра кондиция и здрав акумулатор е способен да запали и без подгряване. Палил съм на -15* без да чакам подгрев - твърдо, но пали.
Коментар
-
В грешка си, Колега. На Браво/Брав/Марея не се сваля таблото, а само жабката.PSG написа:За антифриза на стелката - кофти случай, тече ти радиаторчето на парното в купето. Смяната е свързана с разглобяване на цялото табло. За подгрева - може да пробваш дали релето ти работи (подава напрежение към свещите). Вземи един мултицет и си намери помощник. Настрои прибора да мери постоянно напрежение. Сложи едната сонда на прибора на минуса на акумулатора, а другата на гайката на захранващия проводник на някоя от свещите. Свещите са на малко кофти място под всмукателния колектор. Нека помощникът ти да даде контакт на автомобила, а ти гледай дали излиза напрежение на свещта. Напрежението трябва да е около 11V. Напрежението трябва да се задържи там за определен времеви интервал 10-20сек. След като изтече, ще чуеш изщракване на релето и напрежението ще отпадне. Повтори процедурата за всяка от свещите. Свещите могат да се просвирят на верига, за да се разбере има ли изгорели. Светлинната индикация, която си показал, трябва да спре да свети след като изщрака релето. Ако имаш изгоряла свещ, тя ще продължи да премигва след запалването на автомобила, но както ти е писал specialista в крайна сметка ще спре. Ако ти излиза напрежение към свещите и нямаш изгорели - вероятно имаш проблем с индикацията. Дизелов автомобил в добра кондиция и здрав акумулатор е способен да запали и без подгряване. Палил съм на -15* без да чакам подгрев - твърдо, но пали.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Дано да се сваля само жабката че кофти става много ще ми дойде . Интересно ми е дали оказват тия проблем със свещите или релето на това че като и дам рязко газ яко дими иначе набира но повече от 160км не върви и се чудя какво да правя да го спасявам ли да го продавам ли дали му е заминал двигателя понеже е бегачка и е тормозен ........
Коментар
-
rangel88
Е ти колко искаш за стара (предполагам) кола 260 ???? И това и са много дето се вика (ако е стара)to6kosuperbike919 написа:Дано да се сваля само жабката че кофти става много ще ми дойде . Интересно ми е дали оказват тия проблем със свещите или релето на това че като и дам рязко газ яко дими иначе набира но повече от 160км не върви и се чудя какво да правя да го спасявам ли да го продавам ли дали му е заминал двигателя понеже е бегачка и е тормозен ........
Коментар
-
rangel88
Не знам от колко време ти е тази кола. На колко километра е . Но така се почва при италианките. Ха реле ха свещи оп протече от тук от там. Когато става така, че едно оправяш 3 се развалят значи нищо не става от нея.Но като гледам че е тормозена.... виж там каквото ти казват за жабката както ти казахме и за свещите и релето . Ако може да се оправиш сам давай. В сервиз искат много пари за свещи примерно, че било трудно (не мене 80 лв за работата само)Не те съветвам да спасяваш италианска кола особено изтормозена бегачка. Не знаеш кой и как е карал преди тебе. Това не е някоя 124 да кара 600/700/800 000 км само леки ремонти.http://automedia.investor.bg/a/0-nac...ateli-v-sveta/to6kosuperbike919 написа:Дано да се сваля само жабката че кофти става много ще ми дойде . Интересно ми е дали оказват тия проблем със свещите или релето на това че като и дам рязко газ яко дими иначе набира но повече от 160км не върви и се чудя какво да правя да го спасявам ли да го продавам ли дали му е заминал двигателя понеже е бегачка и е тормозен ........
Но свещи/реле и радиатор не е толкова плачебно ...ДИЗЕЛОВИ МОТОРИТози тип агрегати се смятат за най-надеждни и са предпочитани от шофьорите, които навъртят голям пробег на автомобилите си. По-старите дизели са известни с това, че имат сравнително елементарна конструкция и същевременно огромен ресурс. Някои от тях дори надживяват ламарините на возилата, в които са поставени.Най-надеждните мотори в светаСред първенците в тази категория са 5-цилиндровите дизелови OM602 на Mercedes-Benz. Те са с по два клапана на цилиндър и горивна помпа Bosch. Някои от тях и до ден днешен функционират нормално, въпреки че Daimler ги произвежда в периода 1985-2002 г. Най-слабите - с мощност от 90 до 130 к.с., са известни със своята издръжливост и икономичност. Mercedes-Benz монтира тези мотори на моделите си W124, W201 (MB190), на всъдеходите G-Klasse, на бусовете T1 и Sprinter, а дори и на по-късните W210. Пробегът на много от тези автомобили надхвърля 500 000 км, а някои рекордьори са изминали над 2 млн. км. Макар понякога горивната им система и спомагателните агрегати да създават грижи, самата конструкция е много здрава.
Коментар
-
Благодаря за инфото колега вдъхваш ми някаква надежда колата е 210 057 км ето я нз линка да ли ще се отвориhttp://m.mobile.bg/details/11460151163954123 от един месец я имам взех я за 1000 лв иначе е симпатяга има си забележки по боята може би на тия модели Зеленият металик е най добрия цвят за тях
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар