Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за заменяне на регулатора на Fiat Bravo 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ka3BaM написа:
    Имам кабел и фиат и мултискан регистрирани, но мога само да чета грешки. Какво по-точно да тествам и следа?
    Грешките се разчитат , ама виж някой дето е по във час от теб и мен примерно .Да я види в движение дебитомера дали е добре и много други работи има за гледане но аз не съм чак толкова в час пък и ти че да ти ги обясня и ти да ги разбереш .
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #17
      След прегледа на маркучите резултатите:1-Дупка около един лев на маркуча от кулера към смукателният тракт.2-Скъсан набръчканият маркуч на входа на турбината от към дебитомера.3-Дебитомера сериозно замърсен ,видимо опрашен Свалих и тръбата на ЕГР омазан със сажди Ще отстрана проблемите и ще пиша какъв е резултата , благодаря на всички колеги включили се в темата с цел разрешаване на проблема!

      Коментар


        #18
        1Маркучите са оправени2Почистих дебитомера3Почистих МАП сензора(адски зацапан)4Затапване на ЕГР(изрязана от капака на старо сд за персонален компютър)5Смяна на въздушен филтър Ползите поне за мен на този етап: колата почти не пуши, преди интервенциите във високи обороти правеше облъкНа втора и трета предавка ускорява и дига обороти бързо, като че ли липсва дупката за разтоварване на турбината Колата реагира много бързо на галенето на педала на газтаЗа разхода на този етап няма как да се изкажа ,тъй като не съм минал нужните километриИ за добре свършената работа реших да се почерпа със замяна на предните оригинални елипсовидни колонив кората на врата замених с кръгли 6.5 инчови. (почти без никаква намеса на ножица за ламарина)��

        Коментар

        Working...
        X