Здравейте,в неделя заминавам за София да си търся кола! В заглавието на темата разбирате на какво точно съм се спрял, но това не е окончателно.Много хора се опитват да ме разубедят, интересно ми е вие какво ще ми кажете за автомобила като цяло и по-специално за двигателя.Виждам, че има притежатели на такива агрегати, ще съм много благодарен да чуя и тяхното мнение
Позволих си да редактирам заглавието.Както няма RENAULT HDI, PEUGEOT DCI, AUDI CDI,BMW JTD, така няма и FIAT TDI.Откъде е тази "любоффф" на българина към това пусто TDI не знам!!!По темата е писано доста и може да се намери!Поздрави Nino
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9 TD
Collapse
X
-
Re: Fiat Bravo 1.9 TDI
Ами много вулгарно мога да се изразя за тези хора, но няма да го направя. Двигателят е много добър стига предишния собственик да се е грижил за него. Има пъргавина и лично аз съм учуден от динамиката му. Вече една година карам тази кола и съм минал 32 000 км. Много съм доволен. Сменят се консумативи, но двигателя, ако не е прегряван е супер. Задължително я закарай на диагностика преди да я купиш. Прочети този раздел и си задай въпросите по конкретно.R10 написа:Здравейте,в неделя заминавам за София да си търся кола! В заглавието на темата разбирате на какво точно съм се спрял, но това не е окончателно.Много хора се опитват да ме разубедят, интересно ми е вие какво ще ми кажете за автомобила като цяло и по-специално за двигателя.Виждам, че има притежатели на такива агрегати, ще съм много благодарен да чуя и тяхното мнение
-
Чудесна кола - мога да го гарантирам. Многократно съм писал, че и мен ме отказваха от италианските коли, докато един познат не ми предложи Бравото (между другото TDI е запазена марка ма Фолкс Ваген и Ауди. Нашите са TD100 ili TD 75 - 75 е без интеркулер и е само 75 коня.) Та на темата - имам го почти година и съм много доволен (който говори против италианските коли, без да е опитал такава е глупак). Съвета ми е само - ако да прочетеш темите за избор на коли на старо и да гледаш внимателно. Освен това ако можеш да си позволиш вземи JTD - това е Common Rail двигателя и се слага на Бравота от 97-а година. Съответно е по- мощен и по- икономичен от обикновенния турбодизел (105 коня) но и колите с него са по- скъпи
Успех, късмет и поздравления за добрия избор.
Коментар
-
gdd55
Освен това на jtd e е много по-мощен от ТД100 цели 5 коня за които данъка на колата няма да ти говоря колко става след като мине границата от 100 коня и много върви да знаеш нищо че е също 200 нютон метра.Остава само икономията която май само по каталог си остава икономия.morg написа:. Освен това ако можеш да си позволиш вземи JTD - това е Common Rail двигателя и се слага на Бравота от 97-а година. Съответно е по- мощен и по- икономичен от обикновенния турбодизел (105 коня) но и колите с него са по- скъпи
Успех, късмет и поздравления за добрия избор.
Коментар
-
Ех, най-накрая да чуя едно положително мнение. Само незнам от къде идва тая лоша слава на италианските автомобили и по-специално на дизелите им (поне в България е така). Все едно и също ми повтярят вземи си Вектра, вземи си Голф, Клио и некви такива несериозни автомобили.Но напук на всички комшии точно Bravo дизел ше взема
. А за JTD знам за него интересувал съм се, но малко скъпичък ми идва защото искам да вкарам и някоя друга екстра и не се получава. Ще мога да събера пари но чак след Нова година, а тогава с тоя ЕС незнам какво ще става и затова бързам.Благодаря на отзовалите се :D
Fiat Bravo Fan
Коментар
-
И аз бях подложен на такъв тормоз от близки и познати, но ще ти кажа, че не съжалявам. Колата си струва парите и ако ще си купувам друга кола, то ще е пак Фиат и задължително дизел на Фиат. Много са добри.R10 написа:Ех, най-накрая да чуя едно положително мнение. Само незнам от къде идва тая лоша слава на италианските автомобили и по-специално на дизелите им (поне в България е така). Все едно и също ми повтярят вземи си Вектра, вземи си Голф, Клио и некви такива несериозни автомобили.Но напук на всички комшии точно Bravo дизел ше взема
. А за JTD знам за него интересувал съм се, но малко скъпичък ми идва защото искам да вкарам и някоя друга екстра и не се получава. Ще мога да събера пари но чак след Нова година, а тогава с тоя ЕС незнам какво ще става и затова бързам.Благодаря на отзовалите се :D
Коментар
-
Те такива "специалисти" ги има навсякъде, ама на инат като си взех пунтара и викат "бах маа му как бяга туй малкото". Пък ако някой 8-годишен немски или френски дизел изкара такова приятно ръмжене като "гадната италианска печка", а не наподобяващо на трактор може и да се замисля да сменя марката.П.С.: Преди време купихме служебни две чисто нови ОПЕЛ Комбо, които бяха с отвратителният 1,3 Мултиджет на ФИАТ - No Comment
FIAT Punto 1.7TD
Коментар
-
Не му се сърдете на колегата. На него му е простено. Не мога да простя обаче на търговец на коли 2-ра ръка (Горубляне), който ми офертира Bravo GT като Bravo GTI (това се случи преди седмица).Просто го приемам като лична обида.
Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Колега, извини ме, но "отвратителния" 1.3 МултиДжет на ФИАТ е най-добрия мотор в тази кубатураn_nikolow написа:
Те такива "специалисти" ги има навсякъде, ама на инат като си взех пунтара и викат "бах маа му как бяга туй малкото". Пък ако някой 8-годишен немски или френски дизел изкара такова приятно ръмжене като "гадната италианска печка", а не наподобяващо на трактор може и да се замисля да сменя марката.П.С.: Преди време купихме служебни две чисто нови ОПЕЛ Комбо, които бяха с отвратителният 1,3 Мултиджет на ФИАТ - No Comment
До този извод са стигнали и субективните журналисти от АвтоБилд
Не можеш да сравняваш немския с френския дизел, защото немския няма на какво да стъпи
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Отвратителен по мнението на нашенските гаражни майстори - обаче ако е толкова кофти италианският дизел защо го вграждат в новите немски возила.А за немския и френския дизел - не ги сравнявам двата помежду им, а френски+немски сравнен с италиански - ако френски или ненски дизел произведен същата година като моя извади по приятен глас ще си ритна колата 3 пъти.Dodo 155 написа:Колега, извини ме, но "отвратителния" 1.3 МултиДжет на ФИАТ е най-добрия мотор в тази кубатураn_nikolow написа:
Те такива "специалисти" ги има навсякъде, ама на инат като си взех пунтара и викат "бах маа му как бяга туй малкото". Пък ако някой 8-годишен немски или френски дизел изкара такова приятно ръмжене като "гадната италианска печка", а не наподобяващо на трактор може и да се замисля да сменя марката.П.С.: Преди време купихме служебни две чисто нови ОПЕЛ Комбо, които бяха с отвратителният 1,3 Мултиджет на ФИАТ - No Comment
До този извод са стигнали и субективните журналисти от АвтоБилд
Не можеш да сравняваш немския с френския дизел, защото немския няма на какво да стъпи

FIAT Punto 1.7TD
Коментар
-
bravo td100- това е истината
преди да си го купя съм карал дизели на форд и фолксвагвен, също и на ситроен, ама не е същото. Все пак не трябва да се забравя, че в последствие фиат стават основоположниците на развитието на дизеловия двигател с разработване на комонреил двигатели за леки автомобили. и наистина 1,3 мултиджет на фиат, който се вгражда на много, включително немски автомобили, е двигател за миналата година.офф: ако и в България внасяха качествена нафта, дизеловото браво щеше да лети
Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Това вероятно е защото CDTI на Опел и JTD са практически един и същи двигател. Разработката е съвместна на General Motors и Fiat Group и до колкото знам част от дизелите на опел се правят в ИталияBlue написа:Само да уточня, че JTD-то се вгражда от 1999-та, а не от 1997-ма.
И върви като новата Астра 1.7 CDTI на майка ми! 
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар