Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно демонтаж на обтяжен механизъм на пистов ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно демонтаж на обтяжен механизъм на пистов ремък

    Здравейте, колеги.Тези дни ще сменям горепосочения механизъм, че явно се е разбил вече. Питането ми е директно ли се сваля или трябва да се рзглобява нещо повече. Процедурата, която мисля да следвам е:1. Свалям ремъка с лула 152. Развивам и свалям ролката на обтяжния механизъм.(до тук вече съм ги правил работите, защото миналото лято почистих и гресирах въпросния лагер)3. Развивам централния болт на обтяжката и я вадя.4. По обратния ред с новия механизъм и ремък.Бях чул или чел тук из форума, че не излизал направо, а трябвало и друго да се разглобява, та за това питам.Колата е от подписа Марея, 1,9 JTD105.Благодаря предварително.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Не е нужно да свяляш ролката на механизма. Сваля се ремъка и после се сваля целия механизъм с ролката. Малко се изкривява и излиза(поради демпферната шайба).
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Трябва да свалиш гумата и пластмасовият капак зад гумата към ролките.Иначе много трудно се слага обтяжният механизъм - трябва си видимост за да го завреш зад голямата шайба на коляновият вал.Иначе не трябва да сваляш само обтяжната ролка, махай целият механизъм.Поздрави
      Bravo JTD 105 '98

      Коментар


        #4
        OK, Благодаря за отговорите. Днес поръчвам частите и довечера в бокса.
        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

        Коментар


          #5
          Извинявам се за досаждането от моя страна, но имам конкретен въпрос. Сваля ли се демпферната шайба на к.вал за да излезе обтегача, или си излиза направо, като се рзавие централния болт? Спешно ми е.
          Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
          Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

          Коментар


            #6
            moko написа:
            Извинявам се за досаждането от моя страна, но имам конкретен въпрос. Сваля ли се демпферната шайба на к.вал за да излезе обтегача, или си излиза направо, като се рзавие централния болт? Спешно ми е.
            Не.
            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

            Коментар


              #7
              Не се сваля, но трябва да извадиш централният болт на механизъма и да накълчиш механизъма да влезе зад шайбата.като го нагласиш горе долу тогава слагаш дългият болт, и гледаш да падне онази пъпчица отцад на мястото си , и стягаш.Поздрави.
              Bravo JTD 105 '98

              Коментар


                #8
                Отново благодаря за отговорите.
                Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                Коментар

                Working...
                X