Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за турбо на Stilo 1.9jtd 115 к. с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за турбо на Stilo 1.9jtd 115 к. с.

    Здравейте, колеги!Скоро колата ще се закара в сервиз, и ако някой знае къде в Пловдив могат да и направят качествена диагностика и проверка на турбото, ще съм много благодарен! Та одеве в на един приятел гаража я качихме на канал и забелязах отвратителна картинка... Много голям теч от турбото... Тече от студената част... Ще кача и някоя снимка за да видите за какво става въпрос... Но спирайки пред вкъщи чух и много странен шум, който не изчезваше при подаване на газ... Идваше от страната на ремъците... Подобно на ромолене и леко поскърцване... Имам и видео но не знам колко ше се чуе... Ще го кача и него... Аз се опасявам от най-лошото - заминало турбо, но искам и някой компетентен да се изкаже... То е ясно че по снимки няма кой знае какво да се предположи, но все пак... Иначе някой ако посочи сервиз в Пловдив (че в Пазарджик мисля че няма кой да сервизира турбокомпресор) ще съм супер благодарен! Ето и снимките. ..И видеото... https://youtu.be/UI7b9DKuvuQ
    Прикачени файлове
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    сякаш ти е починала турбината и витлото опира в корпуса.

    Коментар


      #3
      Сваляй постовия ремък и пали без него, за да разбереш от къде е шума.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #4
        cokata_23 написа:
        Сваляй постовия ремък и пали без него, за да разбереш от къде е шума.
        Това без канал ще ми е трудно да го направя... Ама интересното е, че колата си върви нормално с изключение на едно едеа доловимо придърпване преди 2000об., което не винаги го има... Иначе шумът изчезна...
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #5
          Колега, не е много по темата, но да споделя моя опит с турбината.Без видими шумове или знаци спря да работи насред пътя. След сваляне се оказа, че турбото си има собствен маслен филтър, който се беше запушил и от там е прекъснато смазването. Съответно беше за боклука.В този ред на мисли свалянето на турбото може и да не е излишно. Поздрави!
          Fiat Stilo 115 h.p. 2004
          Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.

          Коментар


            #6
            valti написа:
            Колега, не е много по темата, но да споделя моя опит с турбината.Без видими шумове или знаци спря да работи насред пътя. След сваляне се оказа, че турбото си има собствен маслен филтър, който се беше запушил и от там е прекъснато смазването. Съответно беше за боклука.В този ред на мисли свалянето на турбото може и да не е излишно. Поздрави!
            Тези дни ще я закарам в сервиз да се свали всичко ,защото аз нямам възможност и ще се разбере за какво става въпрос...Ще пиша щом има някакво развитие по темата...
            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

            Коментар


              #7
              Някой знае ли разликите между турбините на 115 коньовия 1.9 8v и 140/50 16v ?Че ми се върти в главата малък ъпгрейд...турбо с ремап...И дали ще може да се сложи турбото от 16v без преправяне на турбопътищата?
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #8
                Еднакви са. Т.е. еднакви са кертриджите. Разликата е в захващането. Т.е. не става plug and play.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Значи да не се занимавам с глупости а да си правя моята... В тоя ред на мисли може да отскоча скоро до Стара Загора да пием по кафе и за още нещо...
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар


                    #10
                    Не се занимавай с глупости.А и нещо по снимките не мога да определя, че е заминало турбото.Мнооооооого зор трябва да види, че да си замине.Сваляй маркуча и пипай остта и виж дали има луфтове.Радиален луфт - трябва да има лек, аксиален - не.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Не се занимавай с глупости.А и нещо по снимките не мога да определя, че е заминало турбото.Мнооооооого зор трябва да види, че да си замине.Сваляй маркуча и пипай остта и виж дали има луфтове.Радиален луфт - трябва да има лек, аксиален - не.
                      Май и още доста зор ще види ,за да си замине...След преглед в сервиз се оказа ,че няма проблеми по турбото...Геометрията се движи и няма значителни луфтове...Ще видим как ще съм с парите и може би ще последва един ремап...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар

                      Working...
                      X