Здравейте колеги,от около година съм собственик на Стило 1.9 JTD 115HP. От едно известно време започна да изхвърля масло. Като казвам изхвърля, на миналата смяна 3 литра :D. Началото на тази седмица в движение изведнъж се появи едно чукане от към мотора. Спрях на светофар изфорсирах колата и тропането си го имаше, увеличаваше се с оборотите. Отзад направо мъгла правеше и незнам защо реших, че може да е дюза. На следващият ден я закарах на диагностика и изненада турбото било заминало. Под заминало, по думи на майстора има луфт и то много голям, и теча на масло е бил от турбото.По забавното е че когато купих колата, предишният собственик ми каза, че е рециклирал турбината в ЕМ Комплект 2014, реално тази турбина е на точно две години.Колата е в мен от април 2015 и турбото винаги си е виело и то доста отчетливо, но колата вървеше много добре. И сега турбината продължава да надува, но маслото си отива много бързо. :D Въпросът ми е следният. Майсторът каза, че при това ми състояние на турбината кулера 100% бил пълен с масло. Е откачих долният маркуч в кулера нямаше капка.Как турбото успява да изхвърли толкова много масло, но цялото да е отвън по мотора и нищо да не слиза надолу по маркуча.И вторият въпрос, това чукане с оборотите на мотора, възможно ли е да се получава от турбината, защото всички с който говорих казаха турбото е, ама никой не можа да ми обясни, защо и от къде идва чукането.Благодаря !PS. Ако някой случайно продава здрава турбина от София, моля да ми пише на лично

Коментар