Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Челен кулер Браво JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Челен кулер Браво JTD 105

    Здравейте искам да попитам някой слагал ли челен интеркулер на Браво JTD105? Искам да попитам какви тръби и колена за необходими? Благодаря предварително
    http://home.arcor.de/t-style002/Tool/Silvia.gif

    #2
    Не искам да ти гася ентусиазма,но нещата за които говориш са скъпии по-добре да оставиш проекта до пълното му финансиране.Силиконов маркуч ф60 струва 25лв за 10 см.Ще трябват колена и кулер,броня и т.н.Какво очакваш да се случи като промениш местото на кулера?Поздрави!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Не искам да ти гася ентусиазма,но нещата за които говориш са скъпии по-добре да оставиш проекта до пълното му финансиране.Силиконов маркуч ф60 струва 25лв за 10 см.Ще трябват колена и кулер,броня и т.н.Какво очакваш да се случи като промениш местото на кулера?Поздрави!
      Кулер купих. Купих и една част от тръбите и колената,но за другата част не знам какви да взема.Няма да сложа само челен кулер и турбо от стило 115кс. Не е проблема в парите. Знам цените на всичко.
      Прикачени файлове
      http://home.arcor.de/t-style002/Tool/Silvia.gif

      Коментар


        #4
        А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          flippy89 написа:
          А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
          Съединителя е на 100километра. Премахнат демпферен маховик сложих си от ТД100. Дюзи на този етап няма да са ми необходими а ремат на всяка цена. Наясно съм със всичко. Аз питам едно вие започвате с друго. А уж сме тук за да си помагаме.....
          http://home.arcor.de/t-style002/Tool/Silvia.gif

          Коментар


            #6
            flippy89 написа:
            А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
            Колега "flippy89", има ли смисъл от такъв пост, не виждам какво общо има с темата на човека.Колега ivan_92 общо взето е въпрос на личен избор как и откъде ще си прекараш тръбите(точно какви извивки да имаш, зависи и от студената част на турбто), както и какви тръби да използваш. Ако споделиш до къде си стигнал, може би ще е по лесно за предполагаем съвет.Аз съм взел всичко налично и чакам да се постопли за да сложа моя(отлагам го вече почти година).
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #7
              ivan_92 написа:
              flippy89 написа:
              А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
              Съединителя е на 100километра. Премахнат демпферен маховик сложих си от ТД100. Дюзи на този етап няма да са ми необходими а ремат на всяка цена. Наясно съм със всичко. Аз питам едно вие започвате с друго. А уж сме тук за да си помагаме.....
              Не съм запознат колко държи съединителя на ТД100, но гледам че размера му е 215х20, дано притискателя е достатъчно здрав.Аз съм с 230х20 съединител от ХГТ, последния път сложих Валео и не съм доволен от качеството, ще си намаля малко въртящия момент при 2500 оборота, защото усещам че попревърта леко като дойде пълния бууст и ще го прецакам много бързо. Предния ми комплект беше ЛУК и бях много доволен.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                mitaka_neikov написа:
                ivan_92 написа:
                flippy89 написа:
                А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
                Съединителя е на 100километра. Премахнат демпферен маховик сложих си от ТД100. Дюзи на този етап няма да са ми необходими а ремат на всяка цена. Наясно съм със всичко. Аз питам едно вие започвате с друго. А уж сме тук за да си помагаме.....
                Не съм запознат колко държи съединителя на ТД100, но гледам че размера му е 215х20, дано притискателя е достатъчно здрав.Аз съм с 230х20 съединител от ХГТ, последния път сложих Валео и не съм доволен от качеството, ще си намаля малко въртящия момент при 2500 оборота, защото усещам че попревърта леко като дойде пълния бууст и ще го прецакам много бързо. Предния ми комплект беше ЛУК и бях много доволен.
                И аз не съм доволен от валеото и затова го свалих на половината му живот и сложих Лук. И съм супер доволен не се усеща педала.Имам още едно браво жтд то си е със демпферен маховик и е със помпи на съединителя ужасно твърд педал има.
                http://home.arcor.de/t-style002/Tool/Silvia.gif

                Коментар


                  #9
                  mitaka_neikov написа:
                  flippy89 написа:
                  А дюзи, ремап след всичко това, съединителя как е?
                  Колега "flippy89", има ли смисъл от такъв пост, не виждам какво общо има с темата на човека.Колега ivan_92 общо взето е въпрос на личен избор как и откъде ще си прекараш тръбите(точно какви извивки да имаш, зависи и от студената част на турбто), както и какви тръби да използваш. Ако споделиш до къде си стигнал, може би ще е по лесно за предполагаем съвет.Аз съм взел всичко налично и чакам да се постопли за да сложа моя(отлагам го вече почти година).
                  Еми той колегата иска да слага челен кулер и друго турбо по голямо, и като гледам и ще я чипоса, аджеба еми като я надуе повечко тая колица няма ли да изтавани тоя дюзи? той за тунинг пита ама иначе дюзите какво общо имало или съединитела, повече повер после и ще приплъзва, всичко е навързано. Абе що се опитвам да помогна и аз, а не си мълча, че като гледам няма да възприеме колегата. Откривайте сами топлата вода, както и аз направих по рано
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #10
                    flippy89 написа:
                    Еми той колегата иска да слага челен кулер и друго турбо по голямо, и като гледам и ще я чипоса, аджеба еми като я надуе повечко тая колица няма ли да изтавани тоя дюзи? той за тунинг пита ама иначе дюзите какво общо имало или съединитела, повече повер после и ще приплъзва, всичко е навързано. Абе що се опитвам да помогна и аз, а не си мълча, че като гледам няма да възприеме колегата. Откривайте сами топлата вода, както и аз направих по рано
                    Еми аджеба, като я изтавани и ако не е запознат със следващите стъпки по веригата пак ще пита Сега на дневен ред му е кулера.Ама да не им спираме ентусиазма на хората още в самото начало. В крайна сметка, на който му се чете и му се занимава ще стигне до края, колкото и болезнен и неблагодарен да е той :D Аз топлата вода съм я открил отдавна, за мен не се притеснявай.А да ти кажа, че колегата може да мине и без да сменя дюзи в случея, има и други варианти
                    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                    Коментар


                      #11
                      mitaka_neikov написа:
                      flippy89 написа:
                      Еми той колегата иска да слага челен кулер и друго турбо по голямо, и като гледам и ще я чипоса, аджеба еми като я надуе повечко тая колица няма ли да изтавани тоя дюзи? той за тунинг пита ама иначе дюзите какво общо имало или съединитела, повече повер после и ще приплъзва, всичко е навързано. Абе що се опитвам да помогна и аз, а не си мълча, че като гледам няма да възприеме колегата. Откривайте сами топлата вода, както и аз направих по рано
                      Еми аджеба, като я изтавани и ако не е запознат със следващите стъпки по веригата пак ще пита Сега на дневен ред му е кулера.Ама да не им спираме ентусиазма на хората още в самото начало. В крайна сметка, на който му се чете и му се занимава ще стигне до края, колкото и болезнен и неблагодарен да е той :D Аз топлата вода съм я открил отдавна, за мен не се притеснявай.А да ти кажа, че колегата може да мине и без да сменя дюзи в случея, има и други варианти
                      Идеята беше че като прави нещо, то да е като хората и с всички части, ако случайно е пропуснал нещо да го подсетя. Дано като се е захванал серизно с това да довърши всичко, че тунинга е неблагодарна и много пипкава работа. Пускай снимки колега как си "наместил" тръбите в двигателният отсег
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #12
                        http://home.arcor.de/t-style002/Tool/Silvia.gif

                        Коментар


                          #13
                          към автора-турбина от стило 115?

                          Коментар


                            #14
                            Кулера добре е застанал.Турбото от Стило жтд 115 пасва точно на колектора и съвпадат вход/изход на маслото,но ти трябва и катализатора за да пасне и генерацията,ако не я преправяш и нея.
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              ivan_92 написа:
                              Аз съм със същият колер но тур.пътищата минават по друг начин . На входа и на изхода на колера съм с 90/градосови колена , утре 9-март мога да ти направя едно клипче да видиш , може да ти е по лесно като мен .
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                              Коментар

                              Working...
                              X