Добър ден колеги. Колата е 2.2JTD 128кончета 2004г. Колата не иска да запали ... върти но не пали. Изписва на таблото ESP/ASR грешка , имобилаизера грешка и подгревните свещи не светват. Идваха някакви майстори който казват че няма ток до компютъра. Проверил съм съм бушоните + релетата при жабката както и бушоните при двигателя ... Здрави са. Не мога да напиша точните грешки защото колата мина в икономичен режим ( така го изписва )Ако някой сее е сблъсквал с този проблем нека сподели как се е справил с него или ако го е карал на майстор да каже координати ( за София става дума )Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Ulysse 2004г.
Collapse
X
-
Колега точно там е проблема ... НЕ ИСКА да запали ... казаха ми че не е стигало ток до компютър. Към 12 запали без проблем а към 15-16 не иска. Викнах човек от сеервиз който я върза за лаптоп и каза че нямало ток до компютъра но щом изкарва грешки на борда според мен би трябвало да стига ток. По колата като двигател не е пипано нищо, изведнъж го направи.specialista написа:Колега обясни как я палиш тая кола!Щото много ми е чудно как върви като не пали!Няма как дам съм в главатати и да занам подробностите.Грешки хубаво записва,ама какви и някой гледал и е "живи данни"?Говоря за синхронизация на валовете,налягане в реила и т.н.Успех!
Коментар
-
Колата е на колега и не мога да барам постоянно защото сме и на работа ... за това се забавих с отговораВ близост до ремъка няма никакви жици ... най-близкия сноп с кабелите се разделя към ABS-а и накладките и някъде на зад към купето ( не го проследих на къде отива ). Кабелите са си хванати със свински опашки стабилно и няма висящи такива. Като се даде на контакт нафтовата помпа не "жужи" ( не се чува ) както и подгрева на свещите го няма ( не светва лампата ). Предполагам че помпата има реле ... ако може кажете къде се намира ?Както и за подгрева на свещите ... има ли реле и къде е ?Ilko написа:To е ясно, че компютъра не тръгва при светещ АБС/АСР и иммо.Много често прекъсва един тънък сноп кабели. Минават точно пред агренажния капак.
Коментар
-
Нещо не разбрах за кабелите... Не очаквай да видиш разплетени и висящи кабели.Тези снопове се "обтягат" напред-назад при манипулации около ремъците и това е предпоставка да се скъса кабел.Някой път даже изолацията си е здрава, а кабела вътре е прекъснал.Ако трябва да съм още по-конкретен, говоря за кабела, през който компютъра включва едно силово реле в таблото с релета и предпазители.По схемите и описанията това табло е означено като "мултифункционален контролен модул 2".Релето за помпата се намира в този модул, а релето за подгряване се намира на другия ботуш малко по-назад и нагоре от компютъра. Доста е голямо и няма как да не го видиш. Тези релета с нищо няма да ти помогнат...Без да светне лампата за мотора (сигурен съм, че не светва) на малкото табло над волана няма за какво да ги търсиш тези релета.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Очакват да чуят подкачващата ел. помпа в резервоара.Диагностика на мотора няма как да направят при това положение, защото няма комуникация с компютъра.Предполагам това са им казали колегите дето са я гледали. Предполагам също, че са казали "колата трябва да дойде в сервиза", защото не вярвам някой диагностик/техник да вземе да разплита кабели на точно тази кола на някой паркинг.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
Коментар
-
Колега диагностика не успя да направи защото не може да се свърже с компютъра. С жъженето на помпата това имах в предвид ,че не се чува подкачването ( Преди това момчето винаги го е чувал ). Утре съм на работа и колегата ако не я е замъкнал към сервиза на фиат ще хвана да разопаковам дадените 2 снопа с кабели и ще ги просвиря с мултицета ( зумер ). Да търсих кабели който нямат предпазния шлаух ( според мен така беше правилно ) и не намерих такива. Не очаквах че дадените кабели в шлауха могат да се базикат при положение че са с някакъв вид предпазен кожух. Ще погледна дадения сноп в максимано голямо разстояние ( да ги свирна )Отново благодаря на отзовалите се на проблема ниIlko написа:Очакват да чуят подкачващата ел. помпа в резервоара.Диагностика на мотора няма как да направят при това положение, защото няма комуникация с компютъра.Предполагам това са им казали колегите дето са я гледали. Предполагам също, че са казали "колата трябва да дойде в сервиза", защото не вярвам някой диагностик/техник да вземе да разплита кабели на точно тази кола на някой паркинг.
Коментар
-
Колега прегледахме двата снопа. В единия имаше силов канел ( мисля че 3-4 квадрата +2 по тънки около 1.5-2квадрата ) Здрави са. Втория сноп имаше бая който отиват към една букса при бушоните. Свирнах ги всичките -Здрави са ( от първото разклонение което е в пласмасов П-образен профил до буксата ). Вече не знаем на къде да се запътиме. Други евентуални възможности ?Ilko написа:Нещо не разбрах за кабелите... Не очаквай да видиш разплетени и висящи кабели.Тези снопове се "обтягат" напред-назад при манипулации около ремъците и това е предпоставка да се скъса кабел.Някой път даже изолацията си е здрава, а кабела вътре е прекъснал.Ако трябва да съм още по-конкретен, говоря за кабела, през който компютъра включва едно силово реле в таблото с релета и предпазители.По схемите и описанията това табло е означено като "мултифункционален контролен модул 2".Релето за помпата се намира в този модул, а релето за подгряване се намира на другия ботуш малко по-назад и нагоре от компютъра. Доста е голямо и няма как да не го видиш. Тези релета с нищо няма да ти помогнат...Без да светне лампата за мотора (сигурен съм, че не светва) на малкото табло над волана няма за какво да ги търсиш тези релета.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар