Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo jtd 115 - Не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iakvvu написа:
    pi4_s_bravo написа:
    ...Да ти подскажа какво да правиш- дава се на контакт и се пуска запис на параметрите искано налягане на горивото и получено налягане на горивото- Desired rail pressure и rail pressure , пали се колата и се наблюдават параметрите - обикновено след като запали параметъра Desired rail pressure стои на една стойност - да кажем 240 бара , в момента в който започне да гасне се следи другия параметър - rail pressure ,ако той пада и колата гасне значи нямаш гориво в рейла. Причините могат да са неработеща подкачваща помпа, кофти нафта, непропусклив горивен филтър и още неща...
    Стойноста на налягането в рейла на празен ход трябва да е 300 бара и да е стабилно (ако има отклонения да са +/- 5 бара). При всички положения ако колата започне да гасне и налягането ще пада,така че това не е определящо за проблема. В случаят се следи и работата на регулатора изразен в %. След това анализ и ровене по колата.
    Така е но определено се вижда кога започва да гасне и тогава пада налягането, и кога пада налягането и заради него гасне. То затова се ходи на качествена диагностика, така от разстояние освен да гадаем друго...
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Слушай бе колега,ти изчел ли си всички теми във форума? Сигурен съм че не си.Ако беше го направил със сигурност щеше да намериш отговори.Но иначе търсиш помощ че си позволяваш лукса да отправяш упреци към тия дето са изписали стотици странициза точно такива като теб-консуматори на информация!Да не мислиш че някой е длъжен всеки ден да има време да пише едно и също???Разбирам да кажеш че си се поровил но не си намери подобен пробем или нещо подобно,тогава съм сигурен че със удоволствие доста хора биха си направили гимнастика на мозъка.И още нещо що се сърдиш и на какво?На това че си дал пари за диагностика без да има ефект от нея.Сърди се на тоя дето ти я направил,на нас би трябвало да си благодарен за това че сме ти казаличе си си дал парите на вятъра.Това със диагностиката можеше да го направиш и сам,трябват ти 20 лв за един кабел.А как да го ползваш го пише тук във форума какво да гледаш също,трябва само да се потрудиш малко,а не да седиш зад думите аз не разбирам!Като не разбираш как ще разбереш какво да правиш от напътствията ни?Дано си ме разбрал правилно,защото аз от твоите думи наистина се почуствах засегнат.Нямаш право да се отнасяш така към непознати.Успех!

      Коментар


        #18
        Дрънканиците на макс, офтопика се лее, както винаги и т.н. Прав е автора на темата, че някои "колеги" тук, като почнат да величаят, Вавилон ряпа да яде... а че не се е разровил достатъчно пък също смятам, че е така. Преди 2 дни един познат имаше същия проблем, пак по студовете, предложих му да си смени "парафинизирания" (най-вероятно) горивен филтър и тя пък взе че запали и не изгасна. Автора пиши ако си го сменил какво е станало
        Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

        Коментар


          #19
          miteto34 написа:
          И днес както и преди, колата запали, работи този път 10-15 секунди със стабилни обороти, и тъкмо се зарадвах че ще я бъде взе че угасна и край. Повече не пожела. Не съм я и мъчил. Изписа на дисплея Low oil Pressure, но това предполагам е от угасването. Взех горивен филтър и ще го сменя, защото все от някъде трябва да се почне, а от тук нищо не разбрах от ’’Доказаните’’ специалисти.
          Имах същият проблем лятото със същият надпис на таблото и след диагностика проблемът се оказа регулатора на налягането на рейла.Тъй като колата ми беше без номера/внос/ и нямаше как да ходя по и сервизи,временното решение беше да го чукна с едни гаечен ключ и проблема се реши Сега ако не знаеш къде е този регулатор,сваляй пластмасовата кора на мотора и ще видиш рейла с тръбичките които отиват към дюзите.На края му стои регулатора,в който влиза една букса.Чукни го леко и опитай пак,дано има ефект,разбира се,това не е решение,но временно спасява положението.Надявам се да съм полезен

          Коментар


            #20
            Не го чукай, а го разглоби и почисти.Че като го чукнеш, ей т’ва:ще продължи по пътя си, а точно това не искаш да се случи !
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Казах,че нямах възможност да разглобявам ,а и не съм го млатил с 5кг чук,а просто го почукнах леко.Иначе благодаря за съвета все пак,тези дни ми предстои тази операция като сложа номерата Лесно ли се развива,че ми се стори на доста неудобно място?

              Коментар


                #22
                евала,машала,ашколсун,както казват турците .какво да кажа,че 2 седмици още не е оправена колата и то за нещо елементарно

                Коментар


                  #23
                  bobb2003 написа:
                  Казах,че нямах възможност да разглобявам ,а и не съм го млатил с 5кг чук,а просто го почукнах леко.Иначе благодаря за съвета все пак,тези дни ми предстои тази операция като сложа номерата Лесно ли се развива,че ми се стори на доста неудобно място?
                  Поста ми не беше към теб, а към автора на темата.Иначе - да, лесно се сваля.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Ако съм обидил някой колеги от форума се извинявам! Благодаря също и за подробните обяснения ! Но наистина бях изчел всичко намерено във форума по тази тема и вместо да намеря решение точно обратното - обърках се повече. Но да споделя какво се случва....Значи колата запали като омекна времето и работеше нестабилно на място, потеглих и нямаше вътък да се изфорсира, но продължих да карам, едва излязох от града и изведнъж се изфорсира, излезе черен дим и тръгна все едно нищо не се бе случило. Смених горивния филтър, но в стария нямаше нищо съмнително, бистра нафта. Майстора набеди лошото гориво за причината, аз се съгласих и Налях една добавка за изчистване на системата. Покарах колата 50-60 км. да я ’’продухам’’ така да се каже и нямаше ниикакви ядове..... до вчера..когато пак понечих да запаля на минус 17 и същата песен! НЕ ПАЛИ!!!

                    Коментар


                      #25
                      ivel написа:
                      евала,машала,ашколсун,както казват турците .какво да кажа,че 2 седмици още не е оправена колата и то за нещо елементарно
                      Както все няма номера в КАТ, може още време да откара.
                      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                      Коментар


                        #26
                        Междувременно има развитие по моя пробем колеги... Направих това, което колегата bobb2003 ме посъветва за регулатора на рейла...чукнах го лекичко и колата запали веднага без да се замисли даже..за което му благодаря много!!! Благодарности на колегите emzo,specialista,pi4_s_bravo,ivel и на всички други, които бяха активни със съвети и разсъждения относно проблема! Сега остава да разбера как правилно да сваля и почистя въпросният регулатор и да се надявам с това всичко да се реши. Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          Казвал съм го и друг път,когато се сваля регулатора задължително трябва да се сменят уплътнителите които са на негоИначе за самото сваляне трябва да се развият двата болта коитого държат и да се изтегли право назад,нищо сложно.Успех!

                          Коментар

                          Working...
                          X