В тоя ред на мисли, на колко сменяте филтрите си? Аз лично на всяка трета смяна на масло, т.е. 30 000, но ако е много ще скъся интервала. Не съм го оглеждал как е, защото момчето там го прибира пълен и съответно пълни новия с тяхна нафта преди да го сложи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
бате това е темата за печките. Твоя хладилник работи на друг принцип.stilo_new написа:А за бензиновите коли как стои въпросът? Предполагам там филтъра е в помпата. Как се сменя? Или чак като замине помпата
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз също на всяка смяна на маслото, т.е. ~ на 8-9000км. или в случая веднъж годишно.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
rangel88
Тук идва на помощ добавката на бардалли нещо сорта.....Според производителите и..... Бе общо взето само свирки не правила... http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4408PSG написа:Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?Колко реално ще помогне.... Бардал знае ли какво слага българина в нафтата си???? Бас ловя, че и те ще се чудят ако тестват нашета нафта аждеба как може да върви кола с такова гориво....смазва помпата и инжекторите, абсорбира водата от горивото, поддържа чисти инжекторите и помпата, увеличава цетановия индекс, намалява изпускания пушек, против замръзване, намалява разхода на гориво.
Коментар
-
От всички магически добавки, положителен и осезаем ефект вярвам, че имат само и единствено анти-геловете. Редовно слагам като температурите започнат да падат под -5*, а под -8* според мен е почти задължително, за да ти е мирна главата. Подобна на твоята картинка съм виждал и от гориво на друга благославяна верига - Еко.Често ходя по планините и съм пробвал с Castrol TDA, Хелиос, STP. Тези студове изкарах с анти-гела на Лики-Моли. Нямах проблеми, явно има ефект. Слагал съм и бензин 1:10, за да разтваря въпросния парафин, който е и основен причинител на тази мизерия. Бензинът е пробван и на същият двигател като на колегата в същата пропорция. Не се забелязаха никакви проблеми от еднократното ползване. Горивото, което излиза от Нефтохим Бургас, е с точка на помътняване -14*C. От там надолу какво става - божа работа. След това как и с какво го мешат по обектите на различните вериги - пак божа работа.......rangel88 написа:Тук идва на помощ добавката на бардалли нещо сорта.....PSG написа:Проблемът не е във филтъра, а в желиралия парафин от дизела, който го е затлачил. От къде зареди като се случи това, ако не е тайна?
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Как така ще объркаш вход/изход на горивния филтър? При крома не са ли с различен диаметър и бързи връзки?За нафтата на Ромпетрол какво да кажа. Имам колеги, които карат и хвалят само тяхната нафта, но тук в Бургас е друго -7 до -9 оС. Съвсем различно става след -12 -13 оС. Пример, едни приятели миналата година при -15 оС със зимна нафта на OMV патиха, че после проби, изследвания, фризери и т.н.noriaga написа:Хах отделно се оказа, че съм бил обърнал тръбите при филтъра. Тази от резервоара я бях боцнал на изхода, а тази към гнп на входа. Ама и така си работеше без проблем :DFIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар