ами при тези температури слагайте каквото сметнете за нужно,дали бензин,дали добавка,все тая в оная.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
Днес отново проблем. Колата запали от четвърт, дори не притрисаше мотора... излязох да почистя леда по стъклата и след като го изчистих потеглих. След около 100м - Check Engine и влезе в авариен режим и след още 50 изгасна. Така на няколко пъти и я спрях. Взех лаптопа и я закачих - ето лога. Аз клоня към проблем с филтъра в комбинация с горивото и мисля да го сменя....Прикачени файловеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Пф стига ме плаши сега :D . Дюзите съм ги гледал преди време, даже бях пуснал тема. Имаше леки отклонения в две от дюзите. После пък пак ги бях гледал и отклоненията бяха в рамките на +- 0,5.ПП. Ако имам проблем с дюзите, регулатора или помпата, не би ли трябвало да имам проблеми и при по-топло време. Като е по-топло нямам никакви проблеми....Качвам файл на един лог на дюзите при студен старт октомври месец: Максималната корекция е -1,41 mm/i на 2ри цилиндър.emzo написа:Смени го няма, лошо, после се приготви за регулатор, може и помпа.Дюзите на студен мотор, гледал ли си ги ? Макар , че и от това изводи не мога да се правят категорични.Прикачени файловеFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
И все пак от коментарите ти разбирам, че ти по скоро клониш към проблем с дюзи, помпа или регулатор, а не към кофти дизел или задръстен горивен филтър?emzo написа:Зарежи октомври, логни ги утре, веднага след като запалиш, но пак казвам, че не може да се прави извод от показанията.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Аз все още си мисля, че предния път, когато изобщо не искаше да запали при - 10гр., нафтата е била кофти и е позапушила и филтъра. А сега в големия студ - 15 сутринта, със друга нафта и сипана добавка - запали от раз. Но ако все пак е била леко желирала нафтата и в комбинация с кофти филтър да се е получил този ефект. След 3-те гаснения - палеше от раз без проблем, а и както се вижда от лог-а в момента на палене постигаше желаното налягане, но след това започва да пада и след малко претрисане - гаснеше. Съмненията ми за това са и от прочетеното в тази тема от друг форум, в която човека си е направил експеримент с нафта от различни бензиностанции и прецеждането и през филтър...http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php...09277&start=75Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар