Ами при 1.9 JTD 105, и при JTD 140 съм гледал, самия двигател почва да припалва на 1-2 цилиндъра при 100-150 бара, при 200-250 почти е запалил и при 300 работи на празен ход, мисля че това важи и за другите JTD-та, регулатора когато е гадна нафтата на празен ход държи стойности под 15%, бяха ми казали че стойности около и над 17-18% са добри. При слаб акумулатор колата също не може да завърти достатъчно бързо и не може да се вдигне необходимото налягане за да почне да пали, също така и когато е слаб акумулатора и се върти при включен MultiEcuScan, връзката прекъсва и изписва грешка за нисък волтаж после. Тези неща са ми казани от човек на който имам доверие, ако има нещо невярно моля поправете ме, ако има някой разбиращ да добави нещо за да можем взаимно да си обогатим знанията.С каква нафта си караш колата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тази сутрин за пръв път Кромата не запали....
Collapse
X
-
На 1-ви не съм я палил, но на 2-ри я палих при - 5 и си запали от раз и покарах 20-на км. градско. Сега вечерта пак я пробвах... Взех и лаптопа с мен този път. Значи грешки няма записани, а при опит за палене гледах Fuel Pressure и Desired Fuel pressure. На Fuel Pressure при въртене на стартер стойностите варираха от 4 до 6 бара, при desired - 270 май. Т.е. няма налягане, какви може да са причините?k76 написа:Ако на 1.1.2016 сутринта си палил с тази нафта, може да я изключиш като проблем, беше по студено.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Абе хора днеска цял ден в сервиза на нови коли сменяме замръзнали горивни филтри. Ако нафтата ти е без добавка против замръзване там ти е проблема, казах ти най-лесно е на изхода на филтъра за горивото вариш щуцера и даваш контакт- ако не пръска яко гориво или ти е замръзнал филтъра или тръбите до него. Това е най-лесната, правилна и безплатна диагностика която можеш да направиш. Така докато си гадаете за клапани на помпата и т.н ще се стопли времето и ще се оправи колата самичка.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Добре, а къде точно е кристализирала? След изхода от филтъра по тръбичките? Пак казвам като отворих филтъра нафтата нямаше и помен от кристализиране, а от тръбичките си изтече по малко нафта и тя не беше замръзнала.ivel написа:причината най-вероятно е замръзнала(кристализирана нафта),не вярвам да е блокирал регулатор-тогава вдига 70-80 бара спокойно,макар,че всичко е малко объркващо.аз си мисля,че всичко е от нафтатаFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Е да ама моя филтър не е такъв тип и може би от това идва неразбирането. На моята крома филтъра се слага в нещо като филтърна кутия - представлява нещо като буркан с капачка, която се развива и вътре се слага самия филтър, който е нещо подобно, като на снимката. И да вътре нафтата си седи точно като сипана в буркан.Е след като отворих филтърната кутия, вътре нафтата си беше в супер състояние ( преди да отворя и аз предполагах че вътре ще е станало на каша, но не). Огледах подробно и самия филтър, не видях следа от замръзване или запушване. Какви може да са другите вероятности да не прави никакво налягане? Прочетох някъде, че дори със скапан регулатор пак трябва да качи поне 70-80 бара, а при мен на въртене качи до 6 и малко....p.b.stoyanov написа:По принцип колегата който е писал преди малко има право, във филтъра нафтата не стои така все едно е сипана във бутилка а един вид преминава и се намира между много слоеве филтърна хартия и е възможно да замръзне в самия филтър ао е калпава.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.
Коментар
-
Абе това не става ли при коли, които се карат на гас, на дизел да замръзне аспуха не съм чувал до сега.super_angel28 написа:Ако караш на къси разстояния без да я оставиш да загрее напълно, може да ти е замръзнал ауспуха, сложи си ръката и някой да върти, ако не излиза нищо най-вероятно ти е замръзнал. Имахме такъв проблем на на едно Браво, въртим въртим и се чудим какво става и гледаме от ауспуха не излиза нищо, с пистолет за топъл въздух размразихме ауспуха на най-ниската му точка и запали. Да не би да е от това и при теб.
Коментар
-
rangel88
И какво пипа попринцип????noriaga написа:Запали пущината от раз, все едно никога не е имало проблем :D. Явно е било от нафтата.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар