Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9JTD/115 Смяна на съединител и обезвъздушаване.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9JTD/115 Смяна на съединител и обезвъздушаване.

    Здравейте колеги! Предстои ми смяна на съединител , а колата е FIAT STILO 1.9 JTD/115. Тъй , като всички кадърни майстори са много заети и по-рано от средата на януари нямат възможност да ме приемат в сервизите си реших сам да се заема. Интересува ме има ли някакви тънкости по демонтажа на скоростната кутия и от къде точно се обезвъздушава съединителя? Изчетох доста теми по форумите , но никъде не намерих отговор на това , което търся! Благодаря!

    #2
    Re: Fiat Stilo 1.9JTD/115 Смяна на съединител и обезвъздушав

    RX90 написа:
    Здравейте колеги! Предстои ми смяна на съединител , а колата е FIAT STILO 1.9 JTD/115. Тъй , като всички кадърни майстори са много заети и по-рано от средата на януари нямат възможност да ме приемат в сервизите си реших сам да се заема. Интересува ме има ли някакви тънкости по демонтажа на скоростната кутия и от къде точно се обезвъздушава съединителя? Изчетох доста теми по форумите , но никъде не намерих отговор на това , което търся! Благодаря!
    Ако го сметнем за тънкост ти трябва подходящ инструмент за центроване на съединителя, а обезвъздушаването се прави от маркуча който влиза в горната помпа, намира се отгоре на кутията.
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      и без подходящ инструмент за центроване ще се саправи

      Коментар


        #4
        Колеги днес се захванах с демонтажа на ск. кутия и стигнах до задънена улица. Не мога да сваля полуоските. Всичко друго свалих вкл и стартера. За дясната полуоска трябва ли да се сваля генератора , понеже лежи плътно в/у плочката на която на която е лагера ??? С лявата как стоят нещата ???

        Коментар


          #5
          Лявата се сваля за 5 минути. Развиваш с камък 36 гайката на външното каре, откачаш шарнира и си готов. Самата полуоска имаш 2 варианта, единия е да откопчаеш скобата на маншона на вътрешното каре и да я извадиш, а другия е със щанга да извадиш направо чашата заедно с полуоската. Вчера сменявах лява полуоска и за половин час бях готов. А дясната не я пипай въобще. Даже и гумата не сваляй. С дърпане скоростната кутия си излиза. Самата полуоска е на шлици в кутията и с напъване излиза. Успех!

          Коментар


            #6
            Успешно се справих с ремонта и смяната на съединителя. Проблема е решен , благодаря ви!

            Коментар

            Working...
            X