Я първо пробвай да затапиш ЕГР-а,че непаленето и вибрациите може да са от него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене - Fiat Idea 1.9D
Collapse
X
-
Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.TSOLOV
Коментар
-
колега цолов,кажи моля те при кои капацитет майстор ходи.ако искаш живи данни за колата,ходи в стефаново при боби.диагностиката му е истинска и тн.телефона на боби е 0898706560.другия вариант за теб е мъри или во.последните двама са за предпочитане стига да не си решил сам да си правиш колата.в перник няма майстор който да е светнат с италианските коли.198mjet Bravo
Коментар
-
Това какво ти показва компа,колко е отворил ЕГР-а може да не отговаря на реалността.Само за пробата няма да набие грешка с тапата,аз те съветвам да пробваш.Тази дюза ако има проблем,трябва след запалване да държи висока корекция в минус,ако твоите думи са истина,че връща повече нафта от другите.tsolov написа:Колега егр клапана трябва софтуерно че излиза грешка гледахме го на диагностика на празен ход стой на 1проц при стартиране на студено отваря на 20-30 проц и след това остава на 1 проц .Правихме теста за излишна нафта 3 та дюза даде около 55 проц повече спрямо другите 3 дюзи като между тях имаше много малка разлика.Засега се насочвам за почистване на дюзата но ще е догодина след празниците.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.TSOLOV
Коментар
-
Затапваш само при смукателния колектор и не откачай буксата.tsolov написа:Колега разликата беше видима в излишната нафта на 3 ц спрямо другите на предишното измерване на впръскването на 1 и 3 бяха минусови но излишната на първи цил беше като 2 и 4 и това ме оздачава. А за затапването на егр клапана от от двете страни или само от към колектора да го затапя и да откача ли буксата или след затапването да си стой включена на клапана.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.TSOLOV
Коментар
-
Ами може вече да си потърсиш една дюза.tsolov написа:Колега правихме днес 2 замерване на излишната нафта първия път за 2мин. показа 1 2 4 цил. между 15 -16 мл. на 3 цил 20мл. и втори опит 2 мин минимални обороти плюс 30 сек на 3000об показаха 1-2-4 цил. между 18-19 мл и 3 ц.30мл. Моля да си дадете мнението за резултатите като със затапването на егр клапана нямаше видима промяна .Благодаря ви предварително.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Поставих си задача да изчета темата за да не задавам излишни въпроси.Общо взето събрах информацията която ми е нужа за случая .Инетересуваме следното:Докато въртиш на стартер и не пали от аспуха илиза ли пушеки със какъв цвят???Отговори на въпроса когато имаш наблюдения после ще изкажа предположението.Поздрави!
Коментар
-
Искаш да кажеш в момента на запалване изпушва черено и т.н.До този момент колкото и да я въртиш 10-20 секунди от аспуха няма пушек.Заключенито е че няма впръскване.Зада няма впръскване причините не са кой знае колко много.Почвам по ред :1.проблем с имото;2.проблем със синхронизацията на валовете;3.проблем със доставката на гориво(като тук има и ниско и високо налягане);4.проблем със регулатор или дюзи.Така че аз бих те посъветвал да се провери всяко едно от тези неща и със сигурност и със сигурностще се намери проблема.Не изключвам и някакъв електрически проблем и да се губи захранване някъде.Ако ми беше казал че от аспуха излиза пушек ,а не пали щях да ти кажа да си измериш компресията на първо времеПоздрави!tsolov написа:Сега направих опита както ме посъветва колегата при въртене на стартера не се различава пушек в момента на стартиране изпуши черно и след това леко сивкав пушек.ПОЗДРАВИ.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар