Търся описание и схеми на помпа лукас ..най вече турборегулатора...помпата е свалена по друг повод( смяна на изгнила тапа на блока)...та да използвам момента да сменя мембраните на турборегулатора-сълзи нафта от там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схема на дизел помпа Lucas DPC и турборегулатора -фиат марея
Collapse
X
-
Благодаря за отговорите! Оказа се , че моя турбо регулатор е свалян някога и липсва един детайл- втулката към помпата
..и въобще не е изпълнявал функцията си...вече имам тази втулка и резервен комплект мембрани и "О" пръстени..нищо друго по помпата не смятам да пипам
..с тази помпа не съм на ТИ, за разлика от помпите БОШ- които са далеч по просто и здраво направени
Резервните мембрани и гумичка са : STAR 36505 и STAR 60.105 Поправете ме ако греша .
renderbg
Коментар
-
Причтел,товаче си се сдобил със резервни части не ти решава проблема.То е същото като при помпите Бош които обичаш.Трябва да визуализираш разултата.Т.с. този турбо коректор правили това за което е сложен на тази помпа.Далеч по-умни от мен хора са измислили начина по който да се случва това.За това ги има стендовете за изпитване.Като знам къде се намира този коректор на помпата на ТД100и като знам че няма никакъв достъп до него за да се правят някакви промени от типа проба грешка,и при положение че в момента тя е сваленанай-доброто решение е да я занесеш на някой да я настрои за реакция.И една молба.Не казвай лоши думи за помпите Лукас.Това че ти не ги познаваш не значи че не стават.Сгурен съм че си нямаш идея колко много производители на колко много от своите модели са се доверили на точно тази марка помпи.И то или във по-мощните си версии или във атмосверните.Като недостатък е по-скъпия ремонт безпорно.Това обаче лично мен не ме прави фен на Бош.Поздрави!renderbg написа:Благодаря за отговорите! Оказа се , че моя турбо регулатор е свалян някога и липсва един детайл- втулката към помпата
..и въобще не е изпълнявал функцията си...вече имам тази втулка и резервен комплект мембрани и "О" пръстени..нищо друго по помпата не смятам да пипам
..с тази помпа не съм на ТИ, за разлика от помпите БОШ- които са далеч по просто и здраво направени
Резервните мембрани и гумичка са : STAR 36505 и STAR 60.105 Поправете ме ако греша .
Коментар
-
[quote="specialista"]Причтел,товаче си се сдобил със резервни части не ти решава проблема.То е същото като при помпите Бош които обичаш.Трябва да визуализираш разултата.Т.с. този турбо коректор правили това за което е сложен на тази помпа.Далеч по-умни от мен хора са измислили начина по който да се случва това.За това ги има стендовете за изпитване.Като знам къде се намира този коректор на помпата на ТД100и като знам че няма никакъв достъп до него за да се правят някакви промени от типа проба грешка,и при положение че в момента тя е сваленанай-доброто решение е да я занесеш на някой да я настрои за реакция.И една молба.Не казвай лоши думи за помпите Лукас.Това че ти не ги познаваш не значи че не стават.Сгурен съм че си нямаш идея колко много производители на колко много от своите модели са се доверили на точно тази марка помпи.И то или във по-мощните си версии или във атмосверните.Като недостатък е по-скъпия ремонт безпорно.Това обаче лично мен не ме прави фен на Бош.Поздрави
Коментар