Здравейте колеги, Стилото от вчера спря да пали. Като започна да въртя опитва аха да да стане, но след 3-4 секунди спира и остава да върти само на стартер, все едно, че му спира горивото. От аспуха излизат черни облаци. От известно време ми прави впечатление, че започна да пуши много.Колата е обслужена скоро, ЕГР-а е затапен, оборотомера отчита докато въртя. Дали работата отива на дюзи. В момента няма кой да ми направи диагностика. Аз имам Фиатмултиекускан и кабел, но незнам какво трябва да гледам. Поздрави на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило JTD 115 к.с. не пали!
Collapse
X
-
Причини много. Свещи, дюзи, помпа, някои датчик за налягане и т.н. Диагностика и тогава може да се правят някакви изводи и заключения. Може ида имаш въздух в системата. Макар ,че мисля този двигател се самообезвъздушава ама може да смуче въздух от някоя тръба или филтър.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
Bane -
Малко развитие по темата. Оказа се, че ми е изгоряла пластината на ЕГР-а. Затапих го с по-дебела и сега като въртя вече не пуши. Но забелязах, че оборотомера не отчита докато въртя. Лошото е че акумулатора започна да пада и сего го сложих да се зарежда.Нормално ли е налягането на в рейла - с въртене на стартер започва от 180 бара и стига до към 300/350бара?Днес по-късно ще направим диагностика.Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp
Коментар
-
Bane -
Не отчита ли оборотомерът - значи датчик КВ. Около 50-60 лв. е новия.Не ти ли е гаснела колата в движение ? Иначе при диагностика ще го прочете веднага в момент на стартиране на ДВГ, но дали го трупа, като грешка - не знам, по-запознатите ще кажат. Има вариант и фазовия датчик да е. Той по-рядко се крашва, но неговите симптоми се проявяват най-вече при първо палене ( когато колата е преседяла поне часове).Bravogt_18 написа:Малко развитие по темата. Оказа се, че ми е изгоряла пластината на ЕГР-а. Затапих го с по-дебела и сега като въртя вече не пуши. Но забелязах, че оборотомера не отчита докато въртя. Лошото е че акумулатора започна да пада и сего го сложих да се зарежда.Нормално ли е налягането на в рейла - с въртене на стартер започва от 180 бара и стига до към 300/350бара?Днес по-късно ще направим диагностика.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ето още развитие по темата.Направих диагностика :1.Налягане около 300 бара2. Отчита обороти на стартер около 250 оборота3.Няма записани никакви грешки.След диагностиката решишме да я дръпнем - запали с лекота още на 1-вия метър и работи перфектно.Живи данни на празен ход:1Налягане 300 бара2.Обороти - 840-8503.Регулатор налягане - 18%След това изгасихме колата и опитхме да запали на стартер, но пак същата работа.Интересното е, че ако не се върне контакта и опиташ да запалиш въобще не иска все едно си спрял горивото.Проблема най-вероятно е маса или клемореда на контактния ключ. Благодаря на колегата Specialista за тази насока.Поздрави на всички!dido_msr написа:Щом въртиш на стартер, а оборотомера не помръдва, се насочи към сензора за оборотите на коляновия вал. Оборотите при въртене на стартер, трябва да са около 250 оборота в минута. Провери дали има грешки за него и дали отчита обороти с диагностиката. Поздрави
Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp
Коментар
-
имах абсолютно същия проблем от стартер не иска,обаче при бутане за 5 метра запалва . Оказа се една дюза връщаше за 30сек. около 0.5 литра гориво
(теста с излишното гориво има го описан във форума как се прави ) смених я и всичко се оправи . Пробвай нищо не ти коства , освен 5 мин.
Успех!
Stilo 1.9jtd 80hp 2002
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар