Здравейте колеги,предварително се извинявам, ако въпросите ми са глупави, но подобен проблем не съм срещал до момента.Карам Fiat Stilo 1.9 JTD 115 к.с. Multiwagon. Сутрин при палене няма мощност. Започва да прекъсва и при натискане на педала за гаста не иска да се изфорсира. След като подам газ да стигне до около 2000 оборота двигателя става пъргав и всичко си идва на мястото. Автомобила започва да се държи нормално, както в ниските обороти, така и във високите.Имах проблем с подгревните свещи - Preheat fault, не си направих труда да меря свещи, направо ги смених, още при покупката, релето работи (пробвано е отворено, проверен контакт), но грешката след изчистване продължава да свети.Не знам каква е принципната схема на работа на този модул, но се съмнявам в температурен сензор (ако има такъв), вероятно не подава сигнал в норма. Ако някой колега има предложение, какъв е проблема ще бъда благодарен. Не съм фен да се правя на баш майстор, но след като видях как ми разпарят целия шофьорски подкалник, за да ми почистят някакво радиоторче, в реаномиран сервиз, започнах да чета и сам да си решавам повечето проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Стило 1,9 JTD 115 к.с. - няма мощност сутрин при палене
Collapse
X
-
Не не е запушен. Автомобила е 2004 г. и при проба да го запуша започва да трупа грешки.Има някакъв вариант за емулация, но до момента не съм стигал ди там.Смяташ ли, че това може да предизвиква проблема ?emzo написа:Класическия въпрос .... егр-а ти запушен ли е ?Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
А някой може ли да ме открехне, какво има вътре в него, като материали ? Когато го сваля, мога ли да разглобявам наред и да чистя с разредител ? А при сглобяването и монтажа има ли някаква настройка, калибрация или подобно ?Благодаря, че помагате !Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Не сваляй нищо, няма никакъв смисъл да чистиш системата, освен собствено удовлетворение
Разкачаш гофрираната тръба в горната част, изрязваш една ламаринка и я пъхаш там.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945Обаче трябва да сложиш по-дебела ламаринка, че тази от кенчето прогаря.Виж тези:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Пробвах с запушване, но започва да пищи и да трупа грешки. Вярно е, че като следя параметрите, преди и след интервенцията няма проблем. Ще направя планки по линка, с който ми помогна и ще видим резултата.Благодаря безкрайно за помоща.M5kov написа:Не сваляй нищо, няма никакъв смисъл да чистиш системата, освен собствено удовлетворение
Разкачаш гофрираната тръба в горната част, изрязваш една ламаринка и я пъхаш там.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945Обаче трябва да сложиш по-дебела ламаринка, че тази от кенчето прогаря.Виж тези:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Здравейте отново,да автомобила е с двигател 1,9 JTD 115 hp. Известно време ми отне да се образовам поне, като за начинаещ и стигнах до извода, че проблема, може да е от повреден дебитомер. Откачих го и проблема се реши. Успях да се сдобия за без пари с дебитомер от Stilo 2005 PN: завършва на 044, а моят е 308. Като цяло не следва да има проблем с него. Интересното е, че докато колата е със стария дебитомер ми набива грешка и на подгревните свещи за слаб сигнал. Когато монтирах новия, свещите угаснаха след изчистване на грешката. Сега колата няма проблем с мощността по време не движение. Проблема обаче с липсата на мощност сутрин на студен двигател е налице. След като повиша оборотите до 2500 - 3000 сякаш колата се отпушва и тръгва. Така през целия ден двигателя работи нормално, тих е и няма притрисане при отлепяне на съединителя.Още по интересно е, че с дебитомер разхода е 5,8-6,2, а без дебитомер 4,5-4,7 градско. Това много ме обърква. Би следвало, поне изхождайки от моите скромни познания, с дебитомер разхода да пада.Интересно ми е ако карам без дебитомер, какво ще се случи и дали има трайно последствия за двигателя ?iakvvu написа:Колега,или колата ти не е JTD 115,или правиш някакви глупости.AleksandarK написа:Пробвах с запушване, но започва да пищи и да трупа грешки.Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Ами не го меря, просто толкова показва, на средния разход. То ясно, че не е вярно, въпроса е откъде идва тази разлика в преизчислението. Така де това е въпрос м/у другото. Просто ми стана интересно, като гледам показанията, имай предвид, че нямам идея какво следи за да изчислява борда. просто от любопитство да науча нещо ново.Основания проблем, който не мога да хвана е от къде идва тази липса на мощност сутрин, а през деня няма проблем.noriaga написа:4,5 - 4,7 градско.. как го мериш тоя разход бе колега :D Тва стило да не е хибрид.Не е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Здравейте,тъй като проблема ми продължава и след смяна на нов дебитомер, сега вече на моменти директно зависва колата, започвам да търся проблема другаде.От друга тема прочетох, че проблема може да се дължи на следните неща:- пропуск по туро пътищата и вакум връзките;- проблем с вакум клапана на турбото;Направих един LOG на турбото с MES, днес на връщане от работа, та искам да го споделя. Ако някой помогне с мнение ще съм благодарен.Проблем има и то ясно се вижда, но да започвам ли да свалям клапан и да чистя или изобщо да не се занимавам, а да търся специализирана помощ за турбо.Прикачени файловеНе е важно хората какво казват, а как ти го чувстваш !
Коментар
-
Да го направиш правилно !Писал съм тема по въпроса, разтърси се, на ключово място във форума е.И намери темата за егр-а и го затапи на правилното място !На този мотор няма да ти светне чек от това !!!Повече нямам, какво да кажа, ако проблема остане след затапването, ще се включа отново в темата.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар