Пичове имам един проблем с мудно потегляне от място. (Нов дебитомер, затапен ЕГР, клапи и т.н)Не мога да преценя дали е проблем или специфика на колата/автомата... та бих помолил някой от София или Пловдив със същата конфигурация за 10-15 мин тест... или поне да споделиПоздрави
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Някой с Крома 1.9 jtdm 150кс автомат?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Някой с Крома 1.9 jtdm 150кс автомат?
 
 И моята е мудна на старт. Според мен е от автомата - до 50км/ч работи с приплъзване. Но ако я изрежеш на кикдаун почти веднага след тръгване се набира яко, задейства се тракшънаmdryankov написа:Пичове имам един проблем с мудно потегляне от място. (Нов дебитомер, затапен ЕГР, клапи и т.н)Не мога да преценя дали е проблем или специфика на колата/автомата... та бих помолил някой от София или Пловдив със същата конфигурация за 10-15 мин тест... или поне да споделиПоздрави но си е тъпа работа да я режеш така де. Примири се и я натискай след като включи втора.
							
						Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат но си е тъпа работа да я режеш така де. Примири се и я натискай след като включи втора.
							
						Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ПриветНе знам как е при теб , но при мен приплъзването (ако въобще има такова) е до около 1000-1100 об. на усет и до достигане на 1500об е мъка и дъвчене на нокти...Това достигане на заветните 1500 оборота ми итнема 3-5 сек. и е малко неприятно примерно като чакам на ляв завой...При теб така ли е или е по жива?Fiat Croma 1.9 mJet 150 Automatic 2008
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И при мен е същото. Трябва да стигне 1800 об и почва да се наема добре. Не съм го засичал колко секунди му трябват. По усет 2-3 сек.mdryankov написа:ПриветНе знам как е при теб , но при мен приплъзването (ако въобще има такова) е до около 1000-1100 об. на усет и до достигане на 1500об е мъка и дъвчене на нокти...Това достигане на заветните 1500 оборота ми итнема 3-5 сек. и е малко неприятно примерно като чакам на ляв завой...При теб така ли е или е по жива?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Малко газ давате При 1800-2000 оборота се включва турбината, съвсем нормално е тогава да усещате "изтрелването".
							
						"Без сърца, сме просто машини" При 1800-2000 оборота се включва турбината, съвсем нормално е тогава да усещате "изтрелването".
							
						"Без сърца, сме просто машини"
 Toyota Prius 1.5 Hybrid
 EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не помня как беше преди "препрограмирането", но сега те уверявам, че НИКАК НЕ Е мудна още от самото начало.Автомат съм карал 2.4 mJTD и беше по-мудна от моята след "чип-тунинга". За 1.9 предполагам че ще е още по-умрял кон.pi4_s_bravo написа:То тоя мотор и с ръчни скорости иска да доближиш 2000 оборота и чак тогава се изстрелва, та с автомат ефекта се усилва в още по-бавно потегляне.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Факт. Автомата много спъва. Едва като я изръчкаш няколко пъти да мине на спорт режим, може да очакваш по-приятно ускорение и реакцияImmortal написа:Не помня как беше преди "препрограмирането", но сега те уверявам, че НИКАК НЕ Е мудна още от самото начало.Автомат съм карал 2.4 mJTD и беше по-мудна от моята след "чип-тунинга". За 1.9 предполагам че ще е още по-умрял кон.pi4_s_bravo написа:То тоя мотор и с ръчни скорости иска да доближиш 2000 оборота и чак тогава се изстрелва, та с автомат ефекта се усилва в още по-бавно потегляне. Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 След ремапа определено нещата са доста по-добре ,но си иска развъртане на турбината. Особено в тия жеги и каране градско много от конете лягат да почиват някъде на сянка.Immortal написа:Не помня как беше преди "препрограмирането", но сега те уверявам, че НИКАК НЕ Е мудна още от самото начало.Автомат съм карал 2.4 mJTD и беше по-мудна от моята след "чип-тунинга". За 1.9 предполагам че ще е още по-умрял кон.pi4_s_bravo написа:То тоя мотор и с ръчни скорости иска да доближиш 2000 оборота и чак тогава се изстрелва, та с автомат ефекта се усилва в още по-бавно потегляне.Фиат Крома 1.9 16v+
 Фиат Браво 1.6 16v
 Фиат Мареа 1.6 16v
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За всички които имат тоя проблем - аз моя го реших по невероятно прост и лесен начин. Извадете ди мап сензорите от всмукателния колектор и изчистете купчината сажди която се е натрупала по датчика. Коренна разлика след тая операция в ниските обороти.Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
 Fiat Marea 1.6 16v
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	




Коментар