Момчета. Не знам как да назова темата си и я кръстих така...неопределено.Искам да попитам за нещо, което наблюдавам отдавна ( не помня от кога ) в поведението на споменатата кола.При първи старт ( сутрешен i ) забелязвам, че на втора предавка при подаване нагаз колата изпушва черно. Може би е нормално за студена кола, но не забелязвам този факт винаги.Най-много обаче ме озадачава друго: След този първи студен старт, колата не е така пъргава.Когато обаче стартирам колата всеки следващ път ( дори още недостигнала оптимална за работа температура) се държи така, както подобава - педала на газта се гали, а автомобилътвърви по-леко, по-гладко и ускорява добре, няма го( или е едва забележим) този черен дим на 2 - ра предавка. Изключвам всякакъв субективизъм в това си описание. Това леко неудобство го имам независимо, кога са сменяни горивния и въздушен филтър с или без дебитомер, а разходът ми продължава да е най-атрактивното нещо в тази кола.Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.9 JTD е леко мудна след първи старт
Collapse
X
-
Затапен е с планка Емо и е с включена букса.Иначе не. Не чувствам колата лагава. По-скоро, когато трябва да ускорявам с една идея крачето повече натиска педала на газта ( чистил съм и буксата на потенциометъра му).Пропуснах нещо много съществено. Тези ми забележки касаят само движението на колата спрямо първите три предавки. На 4 и 5 - та - разлики няма.Иначе потеглям си плавно, няма притрисане. ПС: Но знаеш ли ? Скоро не съм ревизирал нещата около ЕГР и планката ( по-скоро пластина) , с която го затапих.emzo написа:Как стои въпроса с ЕГР-а ?Когато не върви колата, чувстваш ли я лагава ?
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
При затапен с изключена букса. Така ли ?Моя е затапен, но оставих буксата включена.Днес го нямах това леко неудобство. И нещо друго. Забелязвам, че това "явление" го имам, когато при старт колатапали по-твърдо с леко притрисане. Когато пали по-меко - не наблюдавамтози факт. Иначе няма логика - времетраене, сезон, температура, влажност, течение, наклон, място на паркиранеи кеф на комшията да са константни - твърдостта/мекостта в паленето ми са различни при първоначалния старт.dobrujaneca: Не е фрапантно наистина. Това ме дразни само, когато...реша да му обърна внимание. :Ptomsan написа:При мен го наблюдавам само в случай на включена букса на ЕГР.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Не го взимай за критерий, той дори е със софтуерно изключен егр. А и само така си мисли :Dntodorov написа:При затапен с изключена букса. Така ли ?Моя е затапен, но оставих буксата включена.tomsan написа:При мен го наблюдавам само в случай на включена букса на ЕГР.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар