sasho_n2 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения за добавки за дизел?
Collapse
X
-
Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Това мнение ми хареса и го поддържам!kiro_of_the_day написа:Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...sasho_n2 написа:Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC.Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .Flow написа:Това мнение ми хареса и го поддържам!kiro_of_the_day написа:Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...sasho_n2 написа:Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC.Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ако колегата не прекали с маслото и спази съотношението 1 към 5 ще остави поне километър пушек след себе си,това при положение че успее да запали. Явно някои не е имал двутактов автомобил или мотор на които на капачката пише какво е съотношението на маслото към горивото.За мен двутактовото масло е да смазва двутактовият двигател.Добавките за дизелово гориво не са за смазване а за по добро изгаряне , поддържане на дюзите чисти и да не се променя вискозитета на дизеловото гориво при по ниски температури.Те не повишават мощноста на автомобила.Всеки сам избира с какви бъркочи да кара автомобила си.Нищо лично.Поздравиbetuk написа:Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .Flow написа:Това мнение ми хареса и го поддържам!kiro_of_the_day написа:Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...sasho_n2 написа:Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC. Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Както и по-горе са писали и аз така само зимата слагам 50мл зимана добавка за комън реил на Carlson при зареждане. Винаги пълня догоре като светне лампата. Слагам, защото уж така трябвало. Дали има смисъл незнам. В интерес на истината разхода зимата ми е същия като лятото, или почти. Вижда се в подписа. Една опаковка 500мл на промоция в Кауфланд е към 5лв. и стига за цяла зима.
Коментар
-
Колега, явно четеш между редовете, дал съм пример как третирам маслото с съответните мерни единици, относно защо ползвам ДВУТ. МАСЛО, има достатъчно инфо в чужди сайтове, за предимствата пред многото добавки и подобрители, които повечето от тях нищо не вършат, дори и от мерцедес признават предимствата му.Ето и превод на статйка от немски форум:2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0.3 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.До всички:Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.П.П.След това , което видях в помпата за високо налягане аз също подкарах на добавка масло в дизела.С комонрейл двигател съм.Не усещам забележима разлика в динамиката, а колкото до пушенето и разхода на гориво - първото напълно отсъства, второто ме задоволяваше и преди и сега.Освен това съм сигурен, че дизеловото гориво спокойно носи да 10 г. на литър каквато и да е чорба( масло, бензин,керосин,спирт) без поява на нагар по инжекторите и прочие.Аз лично за сега ще се придържам към съотношение 1:200 и масла с минимална сулфатна пепел и алкалност.Последно редактиран от Keltis ; 19-06-10 в 00:13milen11 написа:Ако колегата не прекали с маслото и спази съотношението 1 към 5 ще остави поне километър пушек след себе си,това при положение че успее да запали. Явно някои не е имал двутактов автомобил или мотор на които на капачката пише какво е съотношението на маслото към горивото.За мен двутактовото масло е да смазва двутактовият двигател.Добавките за дизелово гориво не са за смазване а за по добро изгаряне , поддържане на дюзите чисти и да не се променя вискозитета на дизеловото гориво при по ниски температури.Те не повишават мощноста на автомобила.Всеки сам избира с какви бъркочи да кара автомобила си.Нищо лично.Поздравиbetuk написа:Жули няма страшно,НО не прекалявай, спазвай 1 към 5, или казано просто му, 10 литра нафта слагай не повече 50мл.А за зимата,рецептата ми е,10 литра нафта, 1 литър бензин, и 75 мл двутактово масълце,но от полусинтетик нагоре. :D Това е изпитано вече трета зима, бъркоча съм пробвал в хладилник до -18 градуса,и няма и признак грам за разните утайки и сгъстяване.Рецептата я видях в Офроуд форума от един варнелия,който 10-на години си третирал джипа нисан терано доколко си спомням,още както си го купил нов,така си го карал ,и е с двигател от новите поколения мотор ТДИ .Flow написа:Това мнение ми хареса и го поддържам!kiro_of_the_day написа:Аз сипвам от същата, защото така се правело и защото била "убава" според разни "тесни специалисти" стари дизелджии...Разлика не виждам нито във вървеж, нито в разход, нито в пушене. Нито съм доволен, нито съм недоволен. Още едни пари на вятъра...sasho_n2 написа:Аз карам Алфата ( 1.9 JTDM) с добавката на Кастрол ТДА и съм доволен.
И аз в последно време рядко ползвам добавката на ТДА Кастрол. Преди време съм ползвал добавката на STP, но като е писал колегата:"Нито съм доволен, нито съм недоволен". През зимата, синът ми в София и аз, когато ще пътувам извън Бургас и се очаква да е студено, ползваме една попаднала ми от едно място добавчица против замръзване на парафина в нафтата, но ефекта и може да се усети при температури под -12 -15 оC. Двутактовото масло е интересна добавка и мисля, че в момента е актуална, защото сярата в българската нафта е със сигурност <или=10 ppm. На TD100 съм слагал не веднаж, на Multijet-a не съм добавял и не смея.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
За добавките мога от опит да обобщя следното:Bardahl за Common rail- минимална разлика във вървежа.Bardahl 6 in 1 Clean Diesel System- не усетих разлика във вървежа, дали е изчистило нещо незнам.Bardahl BDC- не усетих някаква разлика във вървежа, но пък при -16 градуса нямах проблем с паленето сутрин зимата.Castrol TDA- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean & Protect- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Cetane Booster- минимална разлика във вървежа, при лоша нафта разликата е по осезаема.Зареждам дизел от 2 места: 1.Ромпетрол- много ми харесва дизела, не слагам добавки в него.2.Интерспиид- не много хубав дизел, но доста по-евтин. Слагам си цетан буустър и се получават нещата.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
Не си давайте парите за глупости.Аз съм сипвал само първата зима добавка срещу замръзване, че бях чел една сериозна тема в офроуд форума с тестове на нафта и добавки.От там нататъ съм отебал тотално и с обикновенна нафта на еко си пали след като е седяла цяла нощ при - 21.Вярно като запали първите 10 секунди е като редосеялка и не и стига нафтата, но после се оправя.А за тези добавки дето оправяли вървежа и прочие - http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...505&start=40И аз го тествах ама ....
Коментар
-
Добавки от време на време слагам на Бравата. Усещам само по-мека работа на двигателя. Слагам Бардал БДЦ ( 1 милилитър на литър )и двутактово масло ( 50 милилитра на 10 литра). Имам си готова "забъркана" смесв мерително шишенце от тези "илачи" и ако не забравям бутам в гърловината преди да зареждам.Иначе разлики в ускорение, набиране, излитане и кацане - не намирам. :P Абе усещането е такова, все едно съм далвитамин С на дъщеря си. Ако не помогне - няма и да навреди. :PA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ще го кажа така, ако усещаш разлика във вървежа с различните нафти от големите вериги - засилвай си мотора в някой пункт за желязо.p.b.stoyanov написа:За добавките мога от опит да обобщя следното:Bardahl за Common rail- минимална разлика във вървежа.Bardahl 6 in 1 Clean Diesel System- не усетих разлика във вървежа, дали е изчистило нещо незнам.Bardahl BDC- не усетих някаква разлика във вървежа, но пък при -16 градуса нямах проблем с паленето сутрин зимата.Castrol TDA- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Common Rail Diesel System Clean & Protect- минимална разлика във вървежа.Pro-Tec Cetane Booster- минимална разлика във вървежа, при лоша нафта разликата е по осезаема.Зареждам дизел от 2 места: 1.Ромпетрол- много ми харесва дизела, не слагам добавки в него.2.Интерспиид- не много хубав дизел, но доста по-евтин. Слагам си цетан буустър и се получават нещата.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е аз един мотор вече има дадох, този е читав :D, като сипвам нафта от 1,90 лв. колата не върви- факт, затова слагам тия добавки но реално само от цетан буустъра усещам някакъв ефект. Възможно е и да има някакъв проблем, било то дюзи или дебитомер, за сега колата работи пък по-натам или един ребилд или някоя Алфа нов внос.emzo написа:Ще го кажа така, ако усещаш разлика във вървежа с различните нафти от големите вериги - засилвай си мотора в някой пункт за желязо.
FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар