Здравейте, приятели! Не съм имал проблем с паленето на колата ( скоро), но днес ме предаде фиатът. След като обикалях цял ден и спрях за около час на един паркинг не поиска да запали. Върти си стартера, но няма никакви признаци да запали, дори не претриса мотора. Десет минути търсих човек да ме изтегли и реших да пробвам пак и... запали от четвърт. Прибрах се пред блока, изгасих я и веднага пробвах, но не запали отново. Един приятел ми каза, че Мареята щом е с обикновения мотор изобщо няма датчик колянов вал. Така ли е наистина? Фиат Марея ТД, 75 коня, 2000 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Датчик колянов вал Марея ТД 75?
Collapse
X
-
И така... Май всичко сочи към имобилайзер. Майсторът, който ми препоръчаха не е на линия тези дни. Опитах се да запаля, не става , а ключът свети постоянно. Пробвах и с кафявия, пак не става. Да ми препоръчате някой майстор в Сф, който може да оправи проблема на място? Благодаря предварително!
Всъщност кое е по-изгодно - ремонт или премахване нацяло на имобилайзера?
Коментар
-
кола
Ми този майстор където ти е най близо за дизелаКолегата горе е написал захранване на клапана тук има подобни снимки към края за клапанаhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=48599
Коментар
-
Re: кола
Тук съм описъл един от начините за заобикалянето на имото на Лукас помпа.В нашия случай помпата е Бош(тд 75).Принципа е същия,трябва да се премахне физическиимото и да се осигури достъп до клапана пуск/стоп.После с пуска ново захранване и проблема се решава.При Форда (от примера) е в пъти по-сложно,защото има защита която не разрещава включване на стартера!Там трябва след премахване да се промени и инсталацията!При Фиат няма този проблем!Успех!kluchar написа:Ми този майстор където ти е най близо за дизелаКолегата горе е написал захранване на клапана тук има подобни снимки към края за клапанаhttp://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=48599
Коментар
-
Re: кола
На последното поколение Лукас имото е вградено във самия клапан!Трябва да се премахне както защитата така и самия клапан и да се постави такъв без имо.Иначе няма оправия.Аз лично предпочитам да сваля помпата от мотора и да направя каквото трябва в место да се мъча да режа и т.н. на място.Отнема повече време а и често се допуска да се нарани нещо със шлайфа.Поздрави!kluchar написа:Пипкава работа е Някой търсят направо кабелите от клапана и така става по лесно ама са къси и малко скрити или режата шапката /защитата на клапана и там връзват директно на кабелите
Коментар
-
Едва ли ще се справя сам . Ще я карам след няколко дни на майстор. Човекът каза, че може да са само кабели, които минават под жабката и да са се оголили от вибрациите( имал е такива случаи, затова го споделям и с вас). Иначе разкачих акумулатора, закачих го и я запалих, ключът не свети, изписва ми ERROR CLI. Така или иначе трябва да се чистят грешки... Благодаря за съветите!
Ще кажа какво са открили.Поздрави!
Коментар
-
За да не отварям друга тема... А и е свързано с последните ремонтни дейности. Сега колата пали без проблем, но когато загрее ми държи 1200-1300 оборота, а когато е студен двигател 800. Проблемът е , че не го прави всеки път и не знам дали няма да ми направи някоя беля пак... Казах на майстора, който я прави, оставихме я да работи 10-15 мин , но не ги вдигна ( то винаги така става).
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар