Здравейте от 5 години карам браво тд100 и вече поостаря и искам да си взема по нова кола. По принцип все съм си мечтал за новото браво 1,6 дизел 120 к.с. 6 ск. , но са по рядки и можеби ако е тя ще е 1.9 120 к.с. Интересуваме също и возията как е по нащите лоши пътища, сравнена със ситроен ц4 напромер имали голяма разлика, защото с моето браво по лош път си е направо ужасно да се пътува и измаря много това друсане и т.н. Като здравина си мисля, че бравото ще е по добре и по малко проблеми ще създава. Резервните части също как са съпоставими?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Избор между Фиат браво 2 и ситроен ц4 1,6 хди
Collapse
X
-
Re: Избор между Фиат браво 2 и ситроен ц4 1,6 хди
Aко е Ситроен Ц4 бих заложил на 2.0 ХДИ. Имам приятел с Пикасо 4 ( след 200Mystikal написа:Здравейте от 5 години карам браво тд100 и вече поостаря и искам да си взема по нова кола. По принцип все съм си мечтал за новото браво 1,6 дизел 120 к.с. 6 ск. , но са по рядки и можеби ако е тя ще е 1.9 120 к.с. Интересуваме също и возията как е по нащите лоши пътища, сравнена със ситроен ц4 напромер имали голяма разлика, защото с моето браво по лош път си е направо ужасно да се пътува и измаря много това друсане и т.н. Като здравина си мисля, че бравото ще е по добре и по малко проблеми ще създава. Резервните части също как са съпоставими?
с този ДВГ и макар купето да е голямо колата се държи много добре на пътя.Той купи тази кола преди 5 годинки, като 2-3 пъти в годината пътува с нея до Германия. Никакви проблеми не е имал...докато не я удави един дъжд в Бургас преди два месеца. Сега пак си купи такава и за друга марка не ще и да чуе. Що се касае за Бравото. Наистина 1.6 Мджет са редки, но последно време започнаха да излизат предложения.И аз бях в тази дилема. Иначе тук има колеги с Браво 1.6 МДжет и дано се включат в полемиката. Съветвам те за Ситорен да погледнеш в техния форум и да прецизираш добре.За мен са две напълно съпоставими коли, като единствената разлика е, че Браво 2 в сегашния си вид продължава да се произвежда, докато след 2012 година Ситроен Ц4 придоби една различна визия, както в интериор ( най-вече), така и в екстериор.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
По принцип Ц4 на Ситроен не е нищо особено като кола. Не вози меко, много е кофти пластмасата в него, а нетрадиционния волан, за мен е ужасен, много е неудобен, аз при маневриране си удрям ръцете в него. Бравото е много по-интересна кола. 1.6 Мджет не е лош мотор, но най-здравия си остава 1.9 8 клапана. И си върви съвсем нормално. А и Фиат-а ми се струва една идея по-широк вътре от Ситроена.
Коментар
-
На бравото возията ме притеснява как ще е предполагам, ще има доста голяма разлика със старото браво където и най-малките неравности се усещат и е доста неприятно. Повече клоня към фиата отдавна искам такъв с 1,9 мотора са и по ефтини и аз знам, че с доста здрав двигател. В ситроен съм се возил само и ми хареса, бравото съм виждал само на улицата и то рядко, аз не бързам много и като ми хареса някоя ще ходя да гледам.Fiat Bravo TD100
Коментар
-
bravo 2
бравото е супер като единствен недостатък високи цени на някои части. окачването е почти като на стило ,ако си карал стило возията е индентична . за мен 1.6 16v 6скорости е по добрия вариант, но ти препоръчвам да не купуваш от българия. от чужбина по скъпо , но по голям шанс за читава броика.
Коментар
-
Fiat Bravo Multijet 120 - добър вариант и аз го търся :D Карам Fiat Bravo Multijet 150, спортно окачване с джанти 18x225x40 и бих казал че не вози чак толкова твърдо, защото ми се отдаде възможност да го сравня с един японски автомобил от същия клас. Интериорът на Bravo, за мен все още е много добър, използваните материалите са си на ниво. Карал съм го този мотор -120/300Nm, както и по-малкия - 105/290 Nm и от двата съм с много добри впечатления.Ситроените C4 - интериорът не е нищо особенно (фиата ми харесва повече). Големият мотор 2.0/136 к.с. е много добре(не знам дали този мотор се монтира на C4). Един приятел кара Форд-фокус с този мотор - много е добре, имаше проблем с EGR и то още в гаранционния период, но то и аз на бравото наскоро имах същия поблем
Друг приятел кара пежо със 2.0/107/250 Nm и имаше проблем със съединителя, сложиха съединител от мотор 90к.с.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
u_bo
naskobg написа:Колега, имам Браво 1.9 JTD и 1.6 Multijet. Разликата във возията е от земята до небето. Хем 1.6 е с 17-ки джанти. Приготви се обаче за изваждане :D Четири нови свестни зимни гуми с 30 % отстъпка бяха 935 лв.
то 17-ки си е цифра, просто може да сложиш 16-ки. и няма да е 935 лв.
Коментар
-
u_bo
Предполагам имаш камъни в бъбрецитеnaskobg написа:Така ме посъветва и един приятел, на джанти не сменям :D Друго си е 17-киu_bo написа:
то 17-ки си е цифра, просто може да сложиш 16-ки. и няма да е 935 лв.
Коментар
-
То, прехода от 18" към 16" по си заслужава :D, но и аз вече нямам намерение да го правя. Много съвети съм получавал, особено в автоцентровете за гуми. Но, друго е като стъпиш на магистралата, а то и магистралите се скапахаnaskobg написа:Противно на всички очаквания - вози супер. :Du_bo написа:Предполагам имаш камъни в бъбреците
, но хайде да не изместваме темата към гумите, въпреки че те са си част от автомобила.
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
По принцип има нещо такова с по-меката работа на френския дизел (тук включвам и моторите на рено), въпреки че при дизеловите мотори на употребявани (не нови) автомобили може да се чуят много различни неща. Всичко зависи от поддръжката. Чували ли сте как "клявкат",точно "тръгналите" френски мотори?Относно резервните части: Бравото, което карам е предимно със системи Bochs - горивна, спирачна, airbag - как да евтино - "немска работа, човек"pixelbs написа:бравото ес по мощен мотор но този работи по шумничко спрямо ХДИ то за Ц4 незнам но на фиата са скъпи частите , сякаш караме ауди или мерседес ,
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар