1ва и задна скорост на ФИАТ СТИЛО 1.9 JTD 2003 година влизат малко трудно,при вкл има лек метален шум но само на 1 и задна-другите са ок. Имам усещането че колата има повече вибрации от нормалното, съмнението е за тампона над скоростната кутия ,моля за мнения, някой имал ли е подобни проблеми, дали е тампона или да търся друга причина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1ва и задна скорост на СТИЛО 1.9 JTD 2003г
Collapse
X
-
Колега , проблема не е чак толкова сложен,по скоро дразнещ,даже си мисля да не е от жилата или щангите(не знам как е при Стилото), на превключващия механизъм,1 и задна ,влизат с малко усилие,просто като насоча лоста за 1ва и натисна е нужно малко натиск за да влезне в сравнение от 2,3,4,5та!naskobg написа:Не мисля, че проблемът е в тампона колега.valentin_63 написа:Моите съмнения са за тампона под акумулатора,имам такъв здрав и ще започна от него-ще пиша дали има подобрение.
Коментар
-
Всички скорости на Стилото са на отделни зъбни колела и са синхронизирани,включително и задна.При теб проблема най вероятно е от съединителя или управлението му.Жилата на избирача също могат и да правят тези проблеми ако не може да си намери крайните положения.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Колега, директна предавка, т.е. съосни скоростни кутии се използват при двигател отпред и задни задвижващи колела, както и при 4х4. При двигател отпред и предно задвижване се използват несъосни кутии и няма как да има директна предавка.naskobg написа:Не съм на 100 % сигурен, но даже мисля, че 4-та е директна, а 5-та е повишаваща.kristiyn написа:Колега пета е едно към едно.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар