Проблема е следния при студено време дори и няколко градуса под нула не пали. След хладък компрес на нагнетателнатра подкачваща помпа и филтара е кибрит. Нафтата е слагана в камера не замръзва не оставя водаотгоре или лъскави неща и подобни неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat mareа TD100 -проблем с палене на студено
Collapse
X
-
Етикети: –
-
rangel88
Коментар
-
rangel88
Без да се полее с хладка вода по горепосочените елементи не е пробвано така... до дупка дали или или от колко пътя ще запали. Но върти много едно такова стегнато стартера вижда зор. Акумулатора е нов масло си има в двигателя. Само първия път сутринта в студа, но дори и на -1/ -2/-3 градуса. После си пали както трябва на половин оборот.sa6obravoto написа:Изобщо ли не пали или след 2-3 опита запалва?
Коментар
-
rangel88
Горивен филтър май не. Тя е от 2 г както е купена и за 2 г ако има над 2 000 км пробягани Рангел да не се казвам.sa6obravoto написа:Сменял ли си някога горивния филтър?
Коментар
-
rangel88
Е баща ми тази сутрин е запалил на -3 отряз. Предимно го прави тези майтапи с паленето, но овреме на време си пали както трябва ама да не е -15. Даже като го питах пробвал ли е да запали без да полива. Каза в началото да не пали... После като му е хванал цаката не. Инак вика. - върти много стегнато стартера ще изгори най много от въртене... и накрая лупане се чува ако много държиш стартера да върти ... все едно няма нафта..... или е замръзнала нагнетателната помпа подкачваща помпа там по трасето резервоар помпи двигател....sa6obravoto написа:Изобщо ли не пали или след 2-3 опита запалва?
Коментар
-
rangel88
Ще е много добре, но колата не е при мене и да дойде няма да е студена....chaveto написа:Я направи един клип.
Коментар
-
Огледай за течове на нафта. Виж и около авансаторния клапан, да не е протекъл. Споменаваш и за трудно въртене на стартера, може би проблема да е там - щом с вода се оправят нещата, да не е няква хлабава връзка. Поне това са неща които сами може да проверите без да се хвърлят пари.П.С - Поглеждали ли сте клемите на акмулатора да не са се окислили, днеска за пореден път ми се наложи да помагам на познат, при който клемите се бяха окислили до такава степен, че стартера едвам завърташе, а след като ги изчистихме запали от раз.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
rangel88
Не стартера върти добре просто вижда зор. На първото палене сутрин в студенот. Като се полеят горепосочените неща е кибрит. Цял ден после и да е студено 6/8 часа да не е палена пак е кибрит. Само сутрин на студено. Като е запалиш и изгасиш веднага и дадеш пак кибрит е , ако е стартера акумолатот (той е на 4 месеца) ще прави така на всяко палене. Да нямя някъде отайки воднии по помпите филтри и да замръзват ????Въздух да взема ? Ако е въздух би трябвало на всяко палене да не пали нали тяка? Щом като се полее подкачваша нагнетателна помпа пали веднага би трябвало в този кръг да е проблема...sa6obravoto написа:Огледай за течове на нафта. Виж и около авансаторния клапан, да не е протекъл. Споменаваш и за трудно въртене на стартера, може би проблема да е там - щом с вода се оправят нещата, да не е няква хлабава връзка. Поне това са неща които сами може да проверите без да се хвърлят пари.П.С - Поглеждали ли сте клемите на акмулатора да не са се окислили, днеска за пореден път ми се наложи да помагам на познат, при който клемите се бяха окислили до такава степен, че стартера едвам завърташе, а след като ги изчистихме запали от раз.
Коментар
-
rangel88
Ще видим дали е от него. Сега в сервиз за горивен филтър е резил за нашета къща.... Да са биелни лагери на колянов вал иди яла.... Електрониките бъркат бащами москвич на части на камара да дадеш на бащами ще ти гозглоби....sa6obravoto написа:Насочи се към горивен филтър, щом не се знае кога е сменен за последно, просто от описано и от разстояние натам клоня, пък и цената му + смяна ще да е около 30 лева.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар