Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Невървящо Stilo JTD 115 - коментирайте логовете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Невървящо Stilo JTD 115 - коментирайте логовете

    Привет, колеги! Имаме проблем с едно невървящо Стило, като за целта направих няколко лога. Колата е с ремап, но е много далеч от вървежа, който трябва да е. Според мен дебитомера е мъртвец, но искам и друго мнение. Прикачвам логовете, като по-компетентните кажат къде да търсим проблема.Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Прикачени файлове
    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
    Fiat Auto S.p.A

    #2
    Аз бих заложил на запушен смукателен колектор. От началото имаш колкото трябва, но колкото повече се увеличават оборотите и въздуха намалява.

    Коментар


      #3
      На коя скорост е лога? Добре е да е на 3-та поне или по-възможност на магистралата на 4-та.На пръв поглед дебитомера стига 4,555 V и едва ли е там проблемът.Причината за липсата на въздух може да е банална, като да не си сменял въздушния филтър и да прилича по-скоро на умряла котка. Виж си и въздуховода от турбото до кулера и после от там до колектора. Възможно е да е спукан.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        ЕГР-а затапен ли е?
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Егра е затапен, филтъра е нов, а пътищата са без видими пробиви. На 3та предавка са всички логове.
          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
          Fiat Auto S.p.A

          Коментар


            #6
            катализатора в какво състояние е?

            Коментар


              #7
              Без катализатор е.
              FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
              То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
              Fiat Auto S.p.A

              Коментар


                #8
                налягането на реила е ниско приятелю , дебитомера работи и то завидно добре според мен .... пада налягането на реила и налягане на турбото имаш много боост в ниските и после нищо ... тоя ремап е само и единствено за икономия перформанс неможеш да искараш от него... все пак проверете вакуумите към турбото дали са ок защото налягането на турбото много пада след 3000 об и си мисля че точно тогава колата спира да набира както преди тези обороти

                Коментар

                Working...
                X