Здравейте колеги, вчера Стилото неискаше да запали при минус 11 градуса. Върти почти запалва ама не, а отзад излизаха черни кълбета докато въртях.След 2 часа пак опитах и на второто въртене запали като изпуши голям черен облак.По време на каране не пуши, само малко на 2-ра и 3-та с газ до край, но за малко.п.с. Иначе всичко и е наред - нови филтри, нови свещи, върви перфектно, нормален разход.Предишния ден заредих 40литра ШЕЛ Ви Пауър Дизел.Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1,9 115 JTD пали много трудно и пуши!
Collapse
X
-
Защото излиза черен пушек докато се опитва да запали ли?Ще обясниш ли?specialista написа:Прочети какво пише на първия ред и ще разбереш защо!nsn написа:Сега и ако обясниш защо неиска да запали заради ЕГР-а ще е добре.Към автора-стартера нормално ли върти или мудно?specialista написа:Затапи си ЕГР-а!Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Да,точно за това!Имал съм доста случай със този проблем включително и на Стило.Причината е че ЕГР-а не е затворил и още от първия такт в който иска да запали,във смукателния колектор влизат изгорели газове които рязко намаляват съдържанието на кислород.Ако се продължи със въртенето става още по-лошо защото в един момент впръснатото гориво от всеки такт се събира във горивната камера на буталото,и става съвсем невъзможно да се стартира мотора,ще разбереш като почне да пуши бяло.Много готино става като ти домъкнат такъв автомобил "удавен" със нафта ,на всичко отгоре е автоматик, а тези преди теб са му прецакали стартера и акумулатора.
Коментар
-
Благодаря колега, ще го направя. Имам Стилото от 3 години, навъртял съм му около 50 000км. Не съм пипал нищо друго освен смяна на консумативи, тампоните на двигателя и дебитомер(ори на Бош).Към колегата nsn - Към автора-стартера нормално ли върти или мудно? - с нов акумулатор съм от тази зима, а стартера върти като на бензинова кола-с лекота.specialista написа:Затапи си ЕГР-а!Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp
Коментар
-
Колега, извинявам се но не обичаш да падаш по гръб.Ако ЕГР-а е запецнал отворен колата няма да върви и ще пуши много, а в този случай колата изпушва леко на 2 и 3 скорост което е нормално.Дори и да е запецнал отворен при стартиране на двигателя, той ще дърпа и пресен въздух (който при -11гр. е по-богат на кислород) и така ще компенсира въздуха сойто напуска цилиндрите (който също има сислород защото няма горене)така че това не е проблем за стартирането на един двигател/автомобил.specialista написа:Да,точно за това!Имал съм доста случай със този проблем включително и на Стило.Причината е че ЕГР-а не е затворил и още от първия такт в който иска да запали,във смукателния колектор влизат изгорели газове които рязко намаляват съдържанието на кислород.Ако се продължи със въртенето става още по-лошо защото в един момент впръснатото гориво от всеки такт се събира във горивната камера на буталото,и става съвсем невъзможно да се стартира мотора,ще разбереш като почне да пуши бяло.Много готино става като ти домъкнат такъв автомобил "удавен" със нафта ,на всичко отгоре е автоматик, а тези преди теб са му прецакали стартера и акумулатора.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Преди малко затапих ЕГР-а и излизам да я покарам малко. След запалване неизпуши и не свети нищо по таблото(чек) или др.По-късно ще пиша как е и утре сутрин на първото палене.Поздрави!emzo написа:+1 , с което за мен темата е приключена.specialista написа:Затапи си ЕГР-а!Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp
Коментар
-
Пиши когато стане -10гр а не както е днес 0гр.Bravogt_18 написа:Преди малко затапих ЕГР-а и излизам да я покарам малко. След запалване неизпуши и не свети нищо по таблото(чек) или др.По-късно ще пиша как е и утре сутрин на първото палене.Поздрави!emzo написа:+1 , с което за мен темата е приключена.specialista написа:Затапи си ЕГР-а!Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар