Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7 ТД Състояние на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.7 ТД Състояние на мотора

    Здравеите. Въпроса ми е свързан със състоянието на мотора. Какво ме кара да се замисля? Мотора като работи независимо дали е на празен ход, ниски или високи се чува чукане и то доса ясно си се чува.Чука подобно на повдигач ненапълнен от масло, но тия мотори до колкото знам са с пулчета. На първа и на втора върви куцо, при празен ход си пуши черно, с вдигане на оботротите изчиства, но падне ли под 1000 пак започва черно да пуши, не е на облаци пушека но си е черен. Но държи стабилни обороти 600 на студен старт , като загрее 800 и след подаване на газ и връщане на газта пак си пада под 1000. Има течове на масло (вероятно семеринг на колянов вал) както и масло във въздупния - филтъра е напоен целия ( то верно картерните в него бият ама той е целия омаслен ). та ясно ми е че гори масло. Понеже доливам яко. Но това че отзад не чади като кюмбе при по-високи (т.е. изчиства) ме узадачава. Друго, като на загрял двигател сложа пръст на мястото на щеката той става целия в масло - вкарва налягането под буталото. Ок до тук маслени сегменти, на първа и втора скорост е куца работа- копресионни. НО след смяна на свещи и с читав акумулатор пали лесно значи има компресия . Та ми трябват менния какво може да се очака при тези симптоми. От както я взех мотора чука но сега ми се струва че се засилва. Може ли да е от горивото. Или от недобре зацепено ГНП ( то се върти от ангренажа). А да и мотора е омаслен, капака над разпределителния вал става с времето все по омаслен. Това чукане ме притеснява най-много от какво е и може ли да ме остави някъде? Та това е което мога да кажа, всякакви коментари биха ми помогнали.

    #2
    първо-горенето на масло може да е от луфтове в турбина или от гъумички.второ на тези мотори им дават проверка на хлабините на клапаните на всяка смяна на ангренаж,така,че направи го и ти.трето провери как е зацепен ремъка,мисля по спомен ,че на тези мотори гнп-то стоеше напънато и от тук трудно за монтаж на ремъка,съответно и повечето майстори грешат.четвърто може би мотора ти работи на предвърение.

    Коментар


      #3
      Колега като каза за напънато ГНП. Се сетих, когато ми сменяха ангренажа, го сложиха на заводски белези и мотора тресеше и не искаше да запали въобще. Тогава единя каза че е въртяна помпата ( тогава не знаех но сега ми е ясно че иде реч за ГНП ) Това нещо можеш ли да ми го обясниш ( защо, как и т.н.) и колкото помня или преместиха ремъка с един, два зъба или едното момче каза нещо от типа, че се случват такива неща и затова той бил маркирал положението на стария ремък и го премести по тази маркировка а не по фабрична. И тогава колата запали от раз.

      Коментар


        #4
        иди в читав сервиз да ти направят статична центровка с индикатор

        Коментар


          #5
          За центровка с индикатор е добре и дюзите да минат стенд.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            muns61 написа:
            За центровка с индикатор е добре и дюзите да минат стенд.
            Че е добре да минат на стенд съм съгласен,но какво имат общо за центровката със индикатор не проумявам!Поздрави!

            Коментар


              #7
              Ako дюзите не отварят когат трябва, индикатор не помага.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Абе тя нека е зацепена както трябва пък нека някоя дюза да се е...а.Това може да се хване лесно ако е дюза.Ама както каза че е пипана помпата стават много неизвестните,че и зъб прехвълят и т.н.Весели празници!

                Коментар


                  #9
                  към muns61-на колко дизелови мотори си носил дюзите на стенд и колко не са били добре(говорим не за комън -рейл системите).според мен проблема е в зацепването

                  Коментар


                    #10
                    На достатъчно.Когато има проблем, решението трябва да е цялостно.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #11
                      явно не си правил достатъчно такива мотори.проверката на дюзите е превантивна и в повечето случаи няма нужда от намеса.това пак казвам не важи за комън-рейл дюзите

                      Коментар


                        #12
                        Искаш да кажеш, че е излишно?
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          никога не съм казал,че е излишно-струва само 12лв,но почти никога не е причина за нещо си

                          Коментар

                          Working...
                          X