Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Черен пушек от ауспуха фиат Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Черен пушек от ауспуха фиат Брава

    Здравейте!Когато минавах наскоро техническия преглед, ми казаха че всичко е наред с колата, но си пуши повечко..., това при форсиране, има черен дим със сажди, ако на место я изрежа, ще остави голямо петно сажди на пътя, това мисля че не е нормално, аз все пак знам че дизелите си пушат, ама чак път толкова?Казаха ми, че като заредя пълен резервоар, да добавя 100грама двутактово масло в резервоара за пречистване на двигателя?Моля за Вашето мнение.Благодаря!

    #2
    TD-JTD?TD-то попушва повечко. Не са те излъгали за маслото.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Според мен е от дебитомера. Ако лъже компа, че възхуха е повече от реалния, тогава и нафтата е в повече. На моята ми направи впечатление веднъж също, че пуши много и оставя сажди. Това беше на студен мотор и форсиране до към 4000 оборота, след смяна на гарнитура на главата.Едит: Това е за JTD.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #4
        Забравих да спомена - за TD става въпрос.

        Коментар


          #5
          Когато си купих колата (JTD) доста изпушваше , след като свалих катализаторите определено имаше голяма разлика.Пак си пушеше , ама не бяха такива големи,черни,плътни облаци.Може да си огледаш и маркучите , да не би да имаш спукан/сцепен/разхлабен маркуч.
          147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговорите!Весели празници!

            Коментар


              #7
              mladencho написа:
              Когато си купих колата (JTD) доста изпушваше , след като свалих катализаторите определено имаше голяма разлика.Пак си пушеше , ама не бяха такива големи,черни,плътни облаци.Може да си огледаш и маркучите , да не би да имаш спукан/сцепен/разхлабен маркуч.
              Може ли илюстрация от нета на подобна снимка, къде точно трябва да погледна, че съм лаик в тази област.Благодаря!

              Коментар


                #8
                Иди в свестен срвиз. Диагнозата е затапен ЕГР и скапан дебитомер. Ако ще и от 100 кладенеца вода да ти вадят, как тия работи не ти трябват на тоя ДВГ - зарежи. И при мен го имаше оя проблем първоначално. Може и ТПС -а да има прекъснат проводник, също много бърка горенето. Спасението е читав сервиз.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Колко горе-долу ще ме "друснат" за да го оправят?

                  Коментар


                    #10
                    И при мен положението беше същото защото катализатора беше запушен брутално,облаци дим и сажди на асфалта.Така че ако имаш катализатор махай го веднага.
                    Брава тд 100

                    Коментар


                      #11
                      karofatsa написа:
                      И при мен положението беше същото защото катализатора беше запушен брутално,облаци дим и сажди на асфалта.Така че ако имаш катализатор махай го веднага.
                      По принцип трябва да имам, но той не е ли в случая полезен елемент, че да го махам?

                      Коментар


                        #12
                        Полезен елемент е ако не е запушен,а иначе колата върви ли?При мене положението беше трагично,колата не вървеше изобщо,все едно нямаше турбо и споменатите пушаци и сажди,така че първо опитай с махането на катализатор и след това хвърляй пари по сервизите.
                        Брава тд 100

                        Коментар


                          #13
                          karofatsa написа:
                          Полезен елемент е ако не е запушен,а иначе колата върви ли?При мене положението беше трагично,колата не вървеше изобщо,все едно нямаше турбо и споменатите пушаци и сажди,така че първо опитай с махането на катализатор и след това хвърляй пари по сервизите.
                          Ок, благодаря!То при всички случаи ще опра до сервиз, защото бъкел не разбирам от коли, нямам и условия, дори и да разбирах.Върви, че даже като почнах да я форсирам, както на место, така и когато карам, преквлючвам по-късно предавките и тръгвам по-рязко от старт, това за да изчисти саждите. (имай предвид каране в по-агресивен стил, усещам как турбото има ефект, понеже преди не съм я настъпвал и даже съм очаквал турбото да се включи на 4-та предавка, но сега разбрах, че на първа, втора и трета е най-ефективно.) Колата е пъргава, не е да кажеш че е като стъпнат кон...

                          Коментар

                          Working...
                          X