за 4ти път сменям пистовия ремък 2 пъти слагах такъв които си върти и климатика и 2 пъти такъв които не минава през климатика и се късат за нищожно време
Нещо друго освен него сменял ли си? Ако обтегачът малко го води накриво, колкото да не го видиш с просто око, но достатъчно да го изтърка, се случва така. При смяната проверяваш ли всички ролки дали се въртят както трябва?
за 4ти път сменям пистовия ремък 2 пъти слагах такъв които си върти и климатика и 2 пъти такъв които не минава през климатика и се късат за нищожно време
Колега, Ако ти се занимава, като сложиш нов ремък огледай от коя ролка се опитва да излезе. Бас ловя, че изкача от ролката на алтернатора :D Смени комплект ремък, обтяжна и паразитна ролки. Демпферната шайба трака и кара обтяжния механизъм да подскача, но не къса ремъци. Ако след смяната на гореспоменатото, обтяжния механизъм играе - ролката подскача, тогава смени и демпферна шайба, защото иначе ще се прецака обтяжната ролка отново и много скоро.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
сега го карам без климатикани при това положение се маха паразитната ролка иначе е нова както и обтяжната и няма никакви луфтове всичо се върти няма криви шаиби обаче преди да се скъса беше излязал от демферната шаиба на коляновия вал с един канал навън
сега го карам без климатикани при това положение се маха паразитната ролка иначе е нова както и обтяжната и няма никакви луфтове всичо се върти няма криви шаиби обаче преди да се скъса беше излязал от демферната шаиба на коляновия вал с един канал навън
Или демпферната шайба е "тотал щета", или паразитната има проблем, въпреки че е нова. По-верояттно е второто. С паразитната върви и една дебела шайба, да не би да си я поставил където не трябва ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
сега е само с тази ролка която опъва ремъка защото карам без климатика ремъка е 6пк 1035 по каталог ми го дават и пссва супер а демферната шаиба не виждам проблем в нея
сега е само с тази ролка която опъва ремъка защото карам без климатика ремъка е 6пк 1035 по каталог ми го дават и пссва супер а демферната шаиба не виждам проблем в нея
Там проблемите не се виждат, обикновено се чуват :D Вдигни предно дясно колело с крик, сложи си дългия ремък, да върти и компресора и да минава през паразитната ролка, включи на 5-та на неработещ двигател и върти на ръка предна дясна гума по часовниковата стрелка. Гледай в това време, коя ролка ще подведе ремъка на криво и ще видиш от къде ти идва проблема. трябва всички ролки да са в една равнина и ремъка да се движи без да се налага ограничителните ръбове на шайбите на компресора, алтернатора и демпферната да го прибират навътре - не трябва да търка в тях.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Провери шайбата на генератора дали случайно не е блокирала и от там да идва бързото износване на самооптяжния механизъм,което води до късане на ремъка.
Коментар